KTM Lc4 topic; Teil vier, mit Schwung weiterfahren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hé Roy...ik zat net nog even bij je achterop tijdens een rondje Assen...je liet ook nog ff de LC4 uit! En als ik me niet vergis kom ik je ook nog wel eens op het Appie forum tegen...
We hebben toch wel wat gemeen... :]

Denk dat je toch een ander in gedachten hebt?
Ik rij regelmatig op Assen, ik heb een LC4 en ik heb ergens een ARA inlog...

Maar verder :?

:P
 
Denk dat je toch een ander in gedachten hebt?
Ik rij regelmatig op Assen, ik heb een LC4 en ik heb ergens een ARA inlog...

Maar verder :?

:P
Denk het toch niet..haha. Kwam bij een Zac topic een reactie van je tegen en zag op je Facebook een compilatie filmpje, camera achter op de circuit bike, daarna ff op de LC4.
En ik kom/kwam je idd wel eens tegen op een van de Aprilia forums. Neem aan dat je die ook een had dan...dan zitten we op drie keer een match! Alhoewel ik geen Zac rij, maar gewoon circuitdagen.

Verder wil ik ook niet gaan...wees niet bang

Btw...leuke FB pagina heb je
 
Laatst bewerkt:
Aaaah, ja dat compilatie filmpje is niet van mij. Dat was als promo voor de Liquid EGO camera voor www.baroncomputers.nl die mij komend jaar ook sponsoren :)

Enige Aprilia forum waar ik op zit is de ARA, verder hier het RS125/RS250/RSV topic.


Maar dan kan het idd wel kloppen ;)
 
Zo vanmiddag ff en knutselmiddag gehouden aan de brommert. Maar op de porch gewerkt omdat het te heet is in de zon. Wat een bitch om dat blok eruit te krijgen. Had de hele motor uit elkaar liggen...



Zo daar staat tie dan met zijn buikpijn en een gescoorde used low hour engine uit Californie.



Maar eerst ff eten en aankijken...




Het uitbouwen/slopen begint voorspoedig. een paar schroeven eruit en je hebt alsnel resultaat.




een bakkie met bikebloed. Wel hulk kleur...




En tenslotte is het ding eruit. Ik kreeg eerst de kickstarter niet los. Dan krijg je het blok er niet uit. Heb vanalles geprobeert en enkele nieuwe scheldwoorden geleerd.
Maar er is er maar een de baas!




En dan het "nieuwe blok" erin en weer in het geheugen graven hoe alles zat.




Tot mijn grote plezier kwam alles weer samen en heb ik niets overgehouden. Sterker nog, ik liet een schroefje vallen en verdwijnen om de accukabel vast te zetten op de pool. Maar gelukkig gaan hier de accus niet lang mee en heb diverse reserve...

Het resultaat is verbluffend. De motor loopt als nieuw. Wat ik wel mis is de blaf van het 560 blok. Ook was het toch aanmerkelijk sterker/feller op het gas. Maar bij het kleppencontroleren van het nieuwe blok zag ik dat ze minimaal opgesteld zijn, je kunt ze een heel eind indraaien. Bovendien zat er niets geen metaalschaafsel op de schreenfilters. Die zaten elke keer helemaal vo bij mijn 560 blok, daarom ook een ander blok gezocht. Is het toch waar dat het een weinig gebruiktblok is. De olieleidingen en de decokabel zien er als nieuw uit. Ik blij!

Dan kan ik later als ik weer wat geld heb dat blok reviseren en er een motor bijzoeken? Is een woestblok voor in een smmer. Om te crossen is het teveel.


Nu kan ik hem morgen weer uitlaten op de crossbaan. Heb er zin in })
 
Deze heeft nog niet veel zand gezien...afgelopen voorjaar een paar keer.
Zien wel wat het dit jaar wordt. Niet zo ruig als jij iig!

Ben je waarzegger? Ruig als in "rough operator" :?

Vanmorgen reuze plezier op de baan gehad. De step-up sprong helemaal genomen :? :$ uh gesprongen net als de tabletop. Met de tabletop ben ik nr 4 van ongeveer 35 rijders die dat gered hebben, dus ik was serieus blij.

Maar dat werd getemperd doordat een aantal ronden later de bouten uit het achtertandwiel los liepen. Ben er twee verloren en toe zat alles in de knoop ;(



Gelukkig was er iemand met een pick-up die mij naar huis heeft gereden. Het zat echt in de knoop. Het tandwiel strak tussen de band, ketting geleider en achterbrug. Ach tis ijzer dus kan gerepareerd/vernieuwd worden.

:')
 
Wat een slagveld was die blok wissel....haha. Herken het wel!
Maar alles weer ok, goe gedaon jochie!

Ach tandwieltje, kan de beste overkomen!
 
Wat een slagveld was die blok wissel....haha. Herken het wel!
Maar alles weer ok, goe gedaon jochie!

Ach tandwieltje, kan de beste overkomen!


De naaf ziet er ook zo uit. Heeft heel organische vormen gekregen B|

Net een nieuw wieleke besteld in de joe naait me steeds
$(KGrHqN,!iEFD0DW(LE3BRFGge60YQ~~60_57.JPG


Wel veel show, maar dat maskeert rijders tekorten :P
 
Jonge jonge, jij krijgt het wel kapot!! Je hebt nog een dubbele baan nodig...
Wel mooi wieltje gescoord...daar moet eigenlijk ook zo'n voorwieltje bij!
Ik wil je niet op kosten jagen hoor... :+ _O-
 
Laatst bewerkt:
Tja misschien maar eens wat gaan doen in dat witte populaire goedje. Moet lucratief zijn heb ik gehoord...

Wieltje scoren is nog moeilijker dan gedacht. Kan de "formulieren" niet goed invullen. Je kunt wel Albanie aankliken net als Roemenie, macadonie en Bolivia maar geen Curacao of Netherland Antilles :( :(

Ben nu bij de importeur aangekomen. Maar ik blijf hoopvol om dat mooie wielleke te scoren. Ondanks mijn waardeloze poetsgedrag.

Je mag sponseren. Stikkertje drop en jij klaar en ik ook. Voorvelg erbij zou erg mooi zijn maar dan moet ik het bankstel/tv en koelkast verkopen uit mijn apartement. Maar die zijn van de eigenaar |( |(

Warp 9 heeft ook mooie SM wielen :9~


:W
 
Laatst bewerkt:
Weet ik, maar heb al mooie....scheelt niet zoveel met jou nieuwe cross wiel.

Dat witte poeder lijkt me niet zo'n goed idee. Waarschijnlijk geniet je dan maar zo kort van je nieuwe wieltjes! Tussen vier muren of zes planken rijdt zo lastig...
 
Sooo tis gelukt. Checkte ik de mail toen ik thuis was staat er reageer snel. Als we binnen een uur een deal hebben krijg je goedkope shipping in de USA. Ik snel reageren. Ook nog ff snel een Airwaybill number lospeuteren bij Amerijet die het voor mij naar Curacao vliegen. (niet veel duurder maar onmeunig veel sneller dan us post)

Dan vertrekt morgenvroeg mijn velg uit Saltlakecity om woensdag in Miami aan te komen. Om donderdag op het vliegtuig te rollen zodat ik het vrijdag kan ophalen om volgende week zondag (als ik zaterdag de band eropleg) weer kan rijden.

Heb er nu al zin in. Deze zondag is er een endurorit over het eiland, heb ik geen wiel. Maar als troost ben ik gevraagd om de bezemwagen te rijden...

Nee blijf van dat stuivende witte poeder af. Daar komt niets goed van. Heb ik vaak genoeg gezien hier.
 
Dag heren,
Ik heb vorige week vliegles genomen tijdens een wheelie. Gelukkig dacht ik tijdens de val aan de redding van mijn motor en niet aan mijzelf. :')
Resultaat: gat in mijn knie -O- (lijkt wel kogelgat) en wat schaafwonden op mijn arm, de motor heeft een krom stuur en achterlicht is kapot. Motorschade valt gelukkig erg mee aangezien ik hem op het gras had geslingerd.

Nu ben ik op zoek naar een stuur. Ik heb op mx24 een TWENTY (oranje) stuur gezien, heeft iemand ervaring hiermee en welke moet ik hebben?? ( Link naar de site ) Of misschien heeft iemand nog een stuur voor mij liggen!??

Ook zoek ik naar het rode glaasje op het achterlicht. Alleen die is gebroken dus ik vroeg mij af of deze los worden verkocht, zelf heb ik niets kunnen vinden..
2n1b345.jpg

mtph94.jpg

Kenteken mooi geschuurd :P

Als iemand mij hierbij wil informeren, zou ik het erg op prijs stellen, want IK WIL SKRRRTT!! :]

PEACE AND RIDE SAFE!
 
ben nog steeds opzoek naar een EXC koplamp, kan ik deze makkelijk op een sm overzetten?
ik kan wel wat gaan knutselen maar het liefst wil ik een plug & play gebeuren.

hollar at me als je een driehoekvormige koplamp hebt en die je voor een mooi prijsje wilt wegdoen!
 
ben nog steeds opzoek naar een EXC koplamp, kan ik deze makkelijk op een sm overzetten?
ik kan wel wat gaan knutselen maar het liefst wil ik een plug & play gebeuren.

hollar at me als je een driehoekvormige koplamp hebt en die je voor een mooi prijsje wilt wegdoen!
Niet plug & play, maar wel te doen.

10660381_777942952247148_1904958427584096471_n.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan