KTM Lc4 topic; Teil vier, mit Schwung weiterfahren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag heren,
Ik heb vorige week vliegles genomen tijdens een wheelie. Gelukkig dacht ik tijdens de val aan de redding van mijn motor en niet aan mijzelf. :')
Resultaat: gat in mijn knie -O- (lijkt wel kogelgat) en wat schaafwonden op mijn arm, de motor heeft een krom stuur en achterlicht is kapot. Motorschade valt gelukkig erg mee aangezien ik hem op het gras had geslingerd.

Nu ben ik op zoek naar een stuur. Ik heb op mx24 een TWENTY (oranje) stuur gezien, heeft iemand ervaring hiermee en welke moet ik hebben?? ( Link naar de site ) Of misschien heeft iemand nog een stuur voor mij liggen!??

Ook zoek ik naar het rode glaasje op het achterlicht. Alleen die is gebroken dus ik vroeg mij af of deze los worden verkocht, zelf heb ik niets kunnen vinden..
[afbeelding]
[afbeelding]
Kenteken mooi geschuurd :P

Als iemand mij hierbij wil informeren, zou ik het erg op prijs stellen, want IK WIL SKRRRTT!! :]

PEACE AND RIDE SAFE!


Hm, da's minder...

Achterlicht heb ik nog liggen :Y Heb er een kleiner achterlicht opgezet...
 
Tja, het blijft oppassen met die wheelies! Maar ik heb nog een mooi recht origineel stuur liggen!
Dezelfde als die je erop hebt. Stuur maar een pb als je interesse hebt.
 
He vandaag is morgen. Gelukt :? :?

Zekers! Hij staat weer thuis, alleen nog niet gereden (behalve naar huis) want ben 2 nieuwe botsmutsen wezen halen... ben weer een rooitje lichter :X
Nieuwe Arai RX-7 GP "Randy" voor het circuit/de weg en een Dual Sport helm die zal ik straks wel ff posten hier ;)

Nu eindelijk de knoop doorgehakt. Ik heb mijn lc4 zojuist te koop gezet.
Wees niet bang het blijft bij ktm alleen dan een 950/990smr
Motorshopper: KTM 640 LC4

Half jaar te laat... had anders wel interesse gehad.
 
Laatst bewerkt:
Bij deze...

Pinlock, zonnevizier. Verder vrij basic maar wel glasvezel schaal.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan