KTM Lc4 topic; Teil vier, mit Schwung weiterfahren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Anders scoor een reparatie handleiding daar staat stap voor stap in wat je moet doen met plaatjes. Net een Lego projectje.
Blok eruit halen is niet moeilijk, en scheelt serieus in de kosten. Nu is het koffiedik kijken, je hebt het over een rot geluid uit de motor. Dat kan vanalles zijn en vind je meestal pas bij het openhalen van het blok.
Als het halverwege niet lukt dan kun je het nog altijd ff weg brengen of hulp vragen.


:W
 
Ook hier aan de knutsel geweest *D

zoek de noppuh verschillen



Gewoon omdat het er beter uitziet. In 10 minuten beesten (SM style) op de weg waren alle zei noppen draf. Je zag ze vliegen _O- Zonder die dingen ga je wel veelbeter door de bocht :P Morgen weer uitkijken dus. De achterband was nog kaler, daar zat nog een paar mm aan nop op. Na ja je hebt ook voor alles betaald...

was geen luxe. Banden lagen al sinds eind april bij de douane en werden maar niet vrij gemaakt. Dan kom je er niet aan ;( Flink aandringen bij de shipping brooker heeft geholpen. Ook de opmerking dat ze een leuke blouse aanhad ging dus niet verloren.

Kan ik morgen nog een keer proberen hoe het is met noppen te rijden en dan volgende week de tweede wedstrijd. Owww zin in.
 
is het te doen voor iemand die praktisch nog nooit zelf aan een motor heeft gesleuteld?
Ik ben redelijk handig en heb vroeger wel zelf de begrenzingen van mijn scooters eraf gehaald, maar dit lijkt me toch iets ingewikkelder dan een simpel scooterblokje
Goed gereedschap is het halve werk =)
Gewoon proberen; rijden kun je toch niet = niets te verliezen.
Mocht je op problemen stuiten gewoon rondvragen.
Het lijkt altijd moeilijker dan het is.
 
Mooi man op zo'n eiland wonen :P


Heeft voors en tegens *D Je loopt snel tegen grenzen op, maar die zijn meestal flexibel en kunnen schuiven.

Oww wedstrijd is net verzet door teveel afzeggingen. 14 juni is de dag voor de tweede Curacao open *O* *O*

Dan kan ik gelijk eens kijken wat een MX trainings week in de joe naait me steeds echt geholpen heeft })
 
Vraagje, heeft iemand hier toevallig nog een setje enduro velgen liggen die in een 620 passen? Hoeft niet mooi te zijn, banden maken niet uit, en lagers boeien me ook niet, als ze maar betaalbaar zijn.
 
Vandaag motortocht gereden, de sm is echt ideaal voor zo'n toerkes *D Met de r1 was daar nooit veel aan, alles te langzaam en nergens mooie bochten. Maar hiermee was het dikke fun. Op de boerenbaantjes reed ik iedereen zo kwijt. Eerste wheelies met opschakelen naar 3 ook gelukt 8-)
 
Vandaag motortocht gereden, de sm is echt ideaal voor zo'n toerkes *D Met de r1 was daar nooit veel aan, alles te langzaam en nergens mooie bochten. Maar hiermee was het dikke fun. Op de boerenbaantjes reed ik iedereen zo kwijt. Eerste wheelies met opschakelen naar 3 ook gelukt 8-)

Lekker man! ik ben paar weken terug na Nordschleife getoerd. in totaal +/- 350km gereden. Super mooie wegen daar, bochten die maar niet ophouden:D heerlijk!. Het circuit zelf niet opgeweest, het was er vrij druk en uit ervaring weet ik dat het wel eens vaker mis gaat tussen de auto's en motoren..

Mooi, mijn wheelies lukken ook steeds beter, ik probeer zolang mogelijk in zijn 2 te blijven en dan in zn 3 proberen op een toerental te houden. Zit nu net wel net niet aan dat dode punt zeg maar.

*EDIT:

Over dat kartcircuit in belgie, Spa francorchamps daar kun je op het kartcircuit rijden. Vriend van mij heeft dat laats gedaan. En was dacht ik 25 euro per dag ofzoiets.. was iig niet duur.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben alle videobeelden van die trip nog aan het bewerken, maar hier alvast wat beelden van de duinen-etappe:


Gahaaf *O*

Wel een kunst om zo'n zwaar ship door dat zand te ploegen. Petje af. Heb 5 jaar geleden in Mexico gereden ook in enkeldiep los zand. Ik verbaas me erover dat je zo goed gaat. Bij mij, op een Honbah CRF 450X ging het alleen goed volgas (in 4 of 5) en als ik achterop zat. Daar waren geen duinen.
Trouwens al die cactussen dsaar langs de "wegen" motiveerde ook wel om in het goede spoor te blijven.

:W
 
Hadden jullie nog vordering met dat EPC geneuzel, nu weet ik dus wat dat vreemde tutteltje is xD vraag me wel af of je hier ech verschil in gaat merken..
 
Gahaaf *O*

Wel een kunst om zo'n zwaar ship door dat zand te ploegen. Petje af. Heb 5 jaar geleden in Mexico gereden ook in enkeldiep los zand. Ik verbaas me erover dat je zo goed gaat. Bij mij, op een Honbah CRF 450X ging het alleen goed volgas (in 4 of 5) en als ik achterop zat. Daar waren geen duinen.
Trouwens al die cactussen dsaar langs de "wegen" motiveerde ook wel om in het goede spoor te blijven.

:W
Oeh, ik wil ook nog een keer heel graag in Mexico rijden, dat lijkt me heel tof!

Het was overigens niet de eerste keer dat ik zo'n "rally" heb gereden, dus ondertussen wel wat ervaring met zand-rijden :). We waren vroeg in de duinen, dus dan is het zand relatief nog hard (niet op alle plekken...) en op het laatste stuk in die rivierbedding zit ik ook wel behoorlijk achterop en daar rijd ik ook wel 80 a 90 km/h, alleen die gopro vertekent het beeld behoorlijk.
 
Hadden jullie nog vordering met dat EPC geneuzel, nu weet ik dus wat dat vreemde tutteltje is xD vraag me wel af of je hier ech verschil in gaat merken..
Gezien de eerdere reactie van SMpowah ben ik er niet meer aan begonnen. Dit plus dat de mijne al aardig getuned blijkt te zijn, blijf ik er voor de rest maar van af. Heb de tank er nog niet afgehaald, maar grote kans dat hij bij het tunen al is verwijderd. Had het er nog over met de lokale KTM dealer, die dacht dat het voor karterontluchting was :z

Ga maar eens kijken voor footpeg sliders. Zo te zien ben ik niet de eerste geweest die de steuntjes aan de grond rij, zijn al aardig afgesleten. Weet iemand of deze passen, aangezien er nu ook al rubbers op de steuntjes bevestigd zit?
458915.JPG

http://webshop.muldersmotoren.nl/on...nder/27/-226/54803047000/footpeg-sliders.html

Rechtuit snelheid ging ook nog redelijk. Nog even gas geopend tegen een maat met een Ducati hypermotard 796, hij liep niets een zo heel veel uit, enkele tientallen meters.
 
Die voetsteuntjes zijn mijn schuld, dat gaat iets te makkelijk om ze aan de grond te rijden haha.

Ga er maar vanuit dat de epc van jouw motor allang verwijderd is, ik heb de tank eraf gegad en daar nooit iets gezien. Het ding is professioneel aangepakt, dan laten ze zulke milieu dingen niet zitten.
 
Tenzij niet vereist voor een circuit zou ik de footpegsliders lekker achterwege laten.
Ik heb ze er ook onder gehad en de pasvorm is afhankelijk van je steps die er 300 verschillende formaten zijn.

Daarnaast raak je die dingen zo kwijt.
 
Ook hier aan de knutsel geweest *D

zoek de noppuh verschillen

[~[url="http://i940.photobucket.com/albums/ad243/foreignmichel/20150523_174451_zpslynfn9uj.jpg"]afbeelding~][/URL]

Gewoon omdat het er beter uitziet. In 10 minuten beesten (SM style) op de weg waren alle zei noppen draf. Je zag ze vliegen _O- Zonder die dingen ga je wel veelbeter door de bocht :P Morgen weer uitkijken dus. De achterband was nog kaler, daar zat nog een paar mm aan nop op. Na ja je hebt ook voor alles betaald...

was geen luxe. Banden lagen al sinds eind april bij de douane en werden maar niet vrij gemaakt. Dan kom je er niet aan ;( Flink aandringen bij de shipping brooker heeft geholpen. Ook de opmerking dat ze een leuke blouse aanhad ging dus niet verloren.

Kan ik morgen nog een keer proberen hoe het is met noppen te rijden en dan volgende week de tweede wedstrijd. Owww zin in.


Goed bezig Se, je hebt de smaak goed te pakken. :)
 
Hmm, dus niet de moeite waard om het eraf te halen?

nouja het stelt ook niks voor om het eraf te halen, en het blijft een restrictie.
t word er iig niet slechter van.
je kunt duidelijk zien aan de buitenkant van de motor of die eraf is of niet.



hier gaat het om, het gedeelte rechtsonder kun je zien vanaf de buitenkant. let op ik heb hier het filtertje al vanaf gehaald omdat die weer gebruikt moet worden.
ik heb het rechte stukje slang na de foto vervangen voor de korte bocht slang links op de foto omdat dat beter uit komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan