Hey Blade je motor heeft een heel andere uitstraling gekregen. Hij was al niet lelijk toen je hem kocht maar nu
Met een 525 ga je vriendjes worden aan de pomp. Door kleine tankie sta je er zo weer. Uiteraard zijn daar enduro tanken maar dan wordt het weer lompHet zijn wel geweldige machines en totaal anders dan een Lc4. Vibreerd veel minder! Zadel is ook een eind minder comfortabel.
Meestal hebben ze een harder leven achter zich, vooral als er mee (offroad) geraced is. Onderhoud is vrij drakonisch. Olie na iedere tweede zondag (6uur) kleppen controleren na 15 uur...
Wil je lekker rijden in buitenland zonder "zorgen" dan zal ik zeker voor een 690 gaan. 200 km op een tank en relaxter onderhoud. Tja wil je extreemdat kan ook.
Ben al bijna "rond" geweesd bij de mijne. Ander blok, triple clamp (2 boutjes waren dolgedraaid) Voorvering lek, seals en alle glijbussen vervangen, swingarm de lagers vervangen, achterwiel lagers vervangen, verlichting... Dus de mijne heeft ook enthousiaste eigenaren gehad. Ook een heel sterke. Zoveel boutjes dolgedraaid
Over kleine tank gesproken, afgelopen zondag wezen crossen (duhuh) Dus tanken laatste pomp voordat ik bij track kom. Rondjes maken en dan weer terug naar de pomp... Alleen deze keer kwam ik een km tekortDat was een onverwachte extra training. Dus in vol ornaat naar de pomp gestiefelt. Was wel swetuh
Hallo ik ben Bart ik ben sinds kort een trotse eigenaar van een ktm640.
Alleen de motor begint te stotteren als je vol gas geeft in elke versnelling.
Ik kan de motor maar tot de helft op zijn achterwiel krijgen want dan begint die te stotteren.
Ik heb de carburateur al schoon gemaakt ik tank 95.
Hoop dat iemand mij kan helpen
Groeten Bart
ja das ook leuk, maar ik wil er ook mee op vakantie kunnen. en me maten hebben bijna allemaal racersdaar rijd ik nog wel eens met mee, dan kan ik met een 690 smc-r beter uit de voeten.
de bedragen vallen me heel hard mee ja, ik had de handkappen er ook nog bij gerekend maar dan is het nog zeker te doen!! ik heb alleen geen goede ervaringen met zelf spuiten van metaal.
En nog een motor, en een vrouw en 3 kinderen...
Dus.... your argument is invalid
Dat ziet er een gaaf baantje uit!zoek al vaak korte bochten op maar dat kunnen ze niet altijd waarderen
1 van de groep heeft onlangs de nieuwe tomtom rider gekocht. die kun je zelf routes laten maken waarbij je zelf de lengte, hoogteverschillen, bochtenwerk kunt bepalen. binnenkort maar eens uit proberen. dit lijkt me echt super handig!!
ik heb zelf en garmin zumo 210 motornavi maar deze is inmiddels toch alweer behoorlijk verouderd vergeleken de nieuwe modellen en wat die allemaal kunnen. niks geen gedonder meer met van te voren routes downloaden en op de navi zetten. in het verleden wel gedaan en vaak bleken de route's ook nog geen eens te kloppen.
nog een paar weken en dan gaan we op motorvakantie naar het harzgebergte
daar gaan we ook nog een keer op de harzring rijden. eens kijken hoelang het duurt voordat ik de racers een ronde heb ingehaaldhehehehe
[afbeelding]
dit ga ik uiteraard filmen met me goproik maak tegen die tijd wel weer een keer een complicatie video die ik op youtube gooi, de link zien jullie hier wel verschijnen.
Als je er wil rijden, Mvd (supermotoschool) heeft er een cursus eind van de maand!Dat ziet er een gaaf baantje uit!
bijna vergeten...................................
Zie dat je een andere bok hebt gekocht, welke heb je nu? Die van mij is al overleden, kan het gewicht gewoon niet aan terwijl hij Tot 200 kilo zou gaan. Krijg uit garantie een nieuwe maar daar heb Ik niets aan want die moet ik weer eerst verlagen en ook deze zal het gewoon niet aan kunnenbijna vergeten, ik zou nog plaatsen of het voorwiel laten balanceren geholpen heeft tegen het kopschudden.
het trillen is weg, dit begon eerst bij mij bij 140 km/u.
echter als ik 160 km/u rij heeft hij nog wel steeds het zweverige gevoel.
Als je hem laat zakken met de veer, dan verandert toch ook de demping?Je gewicht een beetje naar achteren misschien ( kont wat naar achteren schuiven). Misschien kun je de achterkant ook wat laten zakken. Sommige sm's staan erg ver op de neus. dat is ook niet bevordelijk voor de stabiliteit ( en tractie ).
Huisje met wiet plantage zeker....Ik heb ook een auto en een woning
Nee, dat is SanderHuisje met wiet plantage zeker....
Als je hem laat zakken met de veer, dan verandert toch ook de demping?
en in het juiste habitat. Zou bijna een moord er voor doen om daar op die weg wat te ravotten
Alleen waarom die witte vlakken achter waar voorheen KTM stond? Oke komt terug boven de koplamp maar ik heb het idee dat het wacht op iets....