Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

KTM Lc4 topic; Teil vier, mit Schwung weiterfahren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zoals ik al zei, voorlopig blijft de 640. Nu hij naar mijn zin is ga ik er gewoon veel fun mee hebben
 


Kan zelfs massa probleempje zijn..
 

Kan met een 640 niet

Die doen het alleen in NL...











wbt de racers, gewoon de korte bochten opzoeken
 
zoek al vaak korte bochten op maar dat kunnen ze niet altijd waarderen
1 van de groep heeft onlangs de nieuwe tomtom rider gekocht. die kun je zelf routes laten maken waarbij je zelf de lengte, hoogteverschillen, bochtenwerk kunt bepalen. binnenkort maar eens uit proberen. dit lijkt me echt super handig!!
ik heb zelf en garmin zumo 210 motornavi maar deze is inmiddels toch alweer behoorlijk verouderd vergeleken de nieuwe modellen en wat die allemaal kunnen. niks geen gedonder meer met van te voren routes downloaden en op de navi zetten. in het verleden wel gedaan en vaak bleken de route's ook nog geen eens te kloppen.

nog een paar weken en dan gaan we op motorvakantie naar het harzgebergte
daar gaan we ook nog een keer op de harzring rijden. eens kijken hoelang het duurt voordat ik de racers een ronde heb ingehaald hehehehe


dit ga ik uiteraard filmen met me gopro ik maak tegen die tijd wel weer een keer een complicatie video die ik op youtube gooi, de link zien jullie hier wel verschijnen.
 
Klopt maar ik heb ook nog een auto
en k wil later niet in een doos onder de brug wonen
[afbeelding]


Dan verkoop je toch je vliegtuig

Ach geld steken in een motor is mij ook niet vreemd. Als ik er weer een "nieuwe" koop dan moet tie technisch wel goed zijn. Plastieks geef ik niet veel om. Dat wordt toch ruw door crossen.
Zo heeft iedereen een andere insteek.
Maar ik kan een cosmetische metamorfose zeker wel waarderen

Maar vakantie richting en op de Harzring owww das wel een eind leuker dan de rit erheen. Secondaire wegen het hele stuk gaan rijden schiet ook niet op. Heb er jaren in de "buurt" gewerkt. Willen je maten niet op het circuit in Oschersleben rijden?? Daar kom je ook vlak langs.

 
Hmm ik zie dat het circuit in oschersleben op anderhalf uur rijden ligt van onze camping. Kunnen we best een daggie heen gaan als de rest er ook zin in heeft. Bedankt voor de tip!!
 
Dat ziet er een gaaf baantje uit!
 
bijna vergeten, ik zou nog plaatsen of het voorwiel laten balanceren geholpen heeft tegen het kopschudden.
het trillen is weg, dit begon eerst bij mij bij 140 km/u.
echter als ik 160 km/u rij heeft hij nog wel steeds het zweverige gevoel.
 
bijna vergeten...................................

Je gewicht een beetje naar achteren misschien ( kont wat naar achteren schuiven). Misschien kun je de achterkant ook wat laten zakken. Sommige sm's staan erg ver op de neus. dat is ook niet bevordelijk voor de stabiliteit ( en tractie ).
 
bijna vergeten, ik zou nog plaatsen of het voorwiel laten balanceren geholpen heeft tegen het kopschudden.
het trillen is weg, dit begon eerst bij mij bij 140 km/u.
echter als ik 160 km/u rij heeft hij nog wel steeds het zweverige gevoel.
Zie dat je een andere bok hebt gekocht, welke heb je nu? Die van mij is al overleden, kan het gewicht gewoon niet aan terwijl hij Tot 200 kilo zou gaan. Krijg uit garantie een nieuwe maar daar heb Ik niets aan want die moet ik weer eerst verlagen en ook deze zal het gewoon niet aan kunnen
 
Je gewicht een beetje naar achteren misschien ( kont wat naar achteren schuiven). Misschien kun je de achterkant ook wat laten zakken. Sommige sm's staan erg ver op de neus. dat is ook niet bevordelijk voor de stabiliteit ( en tractie ).
Als je hem laat zakken met de veer, dan verandert toch ook de demping?
 
Laatst bewerkt:
Als je hem laat zakken met de veer, dan verandert toch ook de demping?

Dat zou wel niet zo hard gaan, en demping is ook wel instelbaar. Doelde eigenlijk een beetje op de veer-voorspanning iets verlagen zodat hij iets meer zakt als je er op zit. Maar je zou het makkelijkst zelf ff wat naar achter kunnen schuiven op het zadel dan kun je zien of dat iets helpt.

Verder ben ik daarin ook niet echt deskundig te noemen maar het kop-schudden is toch een geometrie probleem. Door de stijle voorvork en weinig naloop doet een sm / crosser / enduro dat wat sneller. Als je de achterkant dan iets laat zakken veranderd de hoek van de voorvork ten opzichte van het asfalt ook iets en komt hij wat platter te liggen net als een Harley.. en zo stuurt ie dan ook
 
Laatst bewerkt:
M'n broer heeft gister een 2006 prestige gehaaid met mooie akra's er op Hij heeft ook kleine knippers voor. Om die te monteren, moet daarvoor het stuurkuipje er af? Ze sloten ook perfect aan bij hem, zouden die speciaal voor ktm zijn
 
je draait ze aan de binnekant van je dashboard unit aan met een bout
dus in principe passen alle knipperlichten er wel op zolang ze maar buiten je lampkapje uitsteken
 



Er kan een nummer op... of dat daadwerkelijk ook gebeurt??? Ben er nog niet over uit.
Maar vind het mooier staan als de KTM letters, die staan er al genoeg op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.