KTM Lc4 topic; Teil vier, mit Schwung weiterfahren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Snap de vraag niet echt..
Je wil een 640 zilver blok in je xt600?
Je wil een 640 zilver blok in een 620 frame?
Voor zover ik weet is er geen 620 zilver blok..

Gewoon een 625/640 kopen, knutselen is ook kosten en hoofdpijn.

Knutselen is voor mij meer een hobby en een bezigheid,
ik bedoel met mij vraag dus dat er een 625 / 640 in een 620 frame past ?

mij xt600e gaat wss binnekort de deur uit,

ik wil de motor eigelijk als daily gebruiken en dat is hooguit 10km door de weeks
en sweekends wat meer :P
 
Knutselen is voor mij meer een hobby en een bezigheid,
ik bedoel met mij vraag dus dat er een 625 / 640 in een 620 frame past ?

mij xt600e gaat wss binnekort de deur uit,

ik wil de motor eigelijk als daily gebruiken en dat is hooguit 10km door de weeks
en sweekends wat meer :P

Knutselen is ook leuk en als je motor dan uiteindelijk af is, is het natuurlijk ook een soort van trots over je motor. Alleen ik denk dat je goedkoper af bent met een standaard 625/640. Een goeie kan je al vinden voor 2500/3500. Wil je met dubbele akra's etc, ben je 4000/4500 ofzo kwijt.

Daarnaast gebruiken de meeste zilvere LC4 blokken de frame ook als oliereservoir, dit heeft de 620 denk ik niet (correct me if im wrong).

Heeft iemand nog goeie voorpoten van voorvork liggen??
En linker radiator??
 
Knutselen is ook leuk en als je motor dan uiteindelijk af is, is het natuurlijk ook een soort van trots over je motor. Alleen ik denk dat je goedkoper af bent met een standaard 625/640. Een goeie kan je al vinden voor 2500/3500. Wil je met dubbele akra's etc, ben je 4000/4500 ofzo kwijt.

Daarnaast gebruiken de meeste zilvere LC4 blokken de frame ook als oliereservoir, dit heeft de 620 denk ik niet (correct me if im wrong).

Heeft iemand nog goeie voorpoten van voorvork liggen??
En linker radiator??
Welke diameter voorpoten zoek je? Ik heb een hele mooie set liggen in 43mm met 20mm as.

En ook 620's kunnen olie in het frame hebben. Vlgs mij hebben alleen de Supercomps de olie niet in het frame. Maar dus ook geen accu en start motor.
 
Laatst bewerkt:
Jaa klopt zekker , alleen rijkt mij buget niet zover, en heb ik nog een yamaha xt600e die ik dan eerst weg moet doen,

vandaar mij vragen haha, ^^
 
trapbokken voor sm's is kloten voor crossers. Zijn niet hoog genoeg om de wielen goed van de vloer te krijgen. Sua heeft er een balk bovenop getimmert... De cheepy bastaard.

Maar nu werkt het wel ;)
 
Jaa klopt zekker , alleen rijkt mij buget niet zover, en heb ik nog een yamaha xt600e die ik dan eerst weg moet doen,

vandaar mij vragen haha, ^^

Die 10 km is dat de hele werkweek of per dag.
Voor zo'n beetje mooi die luchtgekoelde XT houden die is daar veel beter voor geschikt. Maar ja verstand en gevoel. Daar gaat het bij mij ook vaak mis

Iets met regen, crossbaan en mislukte wheely

die druppels op de helm zijn kluiten klei. De motor NA het wassen. Daar waren een aantal plassen waar je omheen kon. Maar erdoor was de kortere lijn. Tja })

Weekeind pret.
 
trapbokken voor sm's is kloten voor crossers. Zijn niet hoog genoeg om de wielen goed van de vloer te krijgen. Sua heeft er een balk bovenop getimmert... De cheepy bastaard.

Maar nu werkt het wel ;)

voor sm's is moeilijk iets te vinden ben ik toen wel achter gekomen. veel trapbokken passen er niet eens onder. ik heb de grondspeling destijds gemeten en ben toen gaan googelen. toen kwam ik dus op die verstelbare uit.
 
Jullie willen het te mooi hebben.

_O- _O- _O-
Maar jij hebt reden om te klagen. Das een sjieke motorrepareer plek. Ik sta hier ongeveer met het zelfde steun. Maar dan onder een boom in de tuin...

Bierkratten daar kun je heel creatief mee zijn.
11041803_10203692040237376_2078610495808924993_n.jpg


dat was een zware club avond om dat podium voor elkaar te krijgen...
 
_O- _O- _O-
Maar jij hebt reden om te klagen. Das een sjieke motorrepareer plek. Ik sta hier ongeveer met het zelfde steun. Maar dan onder een boom in de tuin...

Bierkratten daar kun je heel creatief mee zijn.
[afbeelding]

dat was een zware club avond om dat podium voor elkaar te krijgen...

Laat liever dat grietje van voren zien ipv die LEGE bierkratten!
 
Laat liever dat grietje van voren zien ipv die LEGE bierkratten!

Moet je nagaan wat wij zagen. Die kratten moesten de avond voor de race nog leeg.... Maar dat was waarschijnlijk wel goed dat ik het allemaal niet zo duidelijk zag tijdens de race om toch nog gedeeld eerste te worden.

Maar over dat grietje :9~ :9~ daar is van voren niets mis mee 8-) Fluistert mij, mi amor, in het oor :')

:+
 
Moet je nagaan wat wij zagen. Die kratten moesten de avond voor de race nog leeg.... Maar dat was waarschijnlijk wel goed dat ik het allemaal niet zo duidelijk zag tijdens de race om toch nog gedeeld eerste te worden.

Maar over dat grietje :9~ :9~ daar is van voren niets mis mee 8-) Fluistert mij, mi amor, in het oor :')

:+

su%20sea%202_zpstfg2zx8a.jpg


_O- _O- _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan