KTM Lc4 topic; Teil vier, mit Schwung weiterfahren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit een beetje mijn circuitagenda 2016 in te vullen... nu zijn die dagen van MvD wel voor mijn raceseizoen, maar fucking maart is wel érg vroeg! Hebben hier mensen zich al ingeschreven? Zie dat er al 13 man zich ingeschreven heeft?

Zowel 12 als 26 maart is op een zaterdag dus dat scheelt, maar ik denk toch eerst de voorspellingen die kant op afwachten en dan maar eens zien of er nog plek is.
 
Zit een beetje mijn circuitagenda 2016 in te vullen... nu zijn die dagen van MvD wel voor mijn raceseizoen, maar fucking maart is wel érg vroeg! Hebben hier mensen zich al ingeschreven? Zie dat er al 13 man zich ingeschreven heeft?

Zowel 12 als 26 maart is op een zaterdag dus dat scheelt, maar ik denk toch eerst de voorspellingen die kant op afwachten en dan maar eens zien of er nog plek is.


Nope nog niet, inderdaad ook even kijken of het weer dan redelijk is :Y
 
Drempels zijn vloeiend, kuilah knal je in/door/uit ;)

En als je ze smal genoeg erop zit moet je aardig gek doen voor ze sneuvelen ;) Dus ja dat ligt aan jou! :P

:o _O- _O-
is er toch iets dat ik kan :')



Zit een beetje mijn circuitagenda 2016 in te vullen... nu zijn die dagen van MvD wel voor mijn raceseizoen, maar fucking maart is wel érg vroeg! Hebben hier mensen zich al ingeschreven? Zie dat er al 13 man zich ingeschreven heeft?

Zowel 12 als 26 maart is op een zaterdag dus dat scheelt, maar ik denk toch eerst de voorspellingen die kant op afwachten en dan maar eens zien of er nog plek is.

Als je daar 6 uur 's morgens moet zijn das VROEG!!!!

gewoon de beest uithangen dan ga je vanzelf zweten, van inspanning of angst. Slecht excuus :P
 
Oh de SM dagen neem ik niets serieus.... op ZAC dagen (kampioenschap) kap ik op tijd met de biertjes en ga aan het werk....


Al mag je dat nog steeds niet serieus nemen _O-
 
Als je kampioen wordt doe je het toch goed genoeg! Ach hier hebben we allemaal de zelfde handicap. Trouwens zelfs de artsen zeggen dat je veel MOET drinken in de tropen. Wie ben ik om dat in twijfel te trekken.

Strakkies MX tracktime om mijzelf te preparen voor de A wedstrijden van volgend jaar. Zijn sneller en 4 ronden langer.... Ik heb nog drie maanden.
 
True! Kijken waar ik volgend jaar kom te staan. Dan zal het wel wat moeilijker worden, moet zo'n 3 seconde per ronde sneller worden. Gister wel weer genoeg gedronken... mannetje met hamer zit nog in mijn kop :X

Hoeveel ronden rij je? En hoelang is dat ongeveer op de baan qua tijd?
 
True! Kijken waar ik volgend jaar kom te staan. Dan zal het wel wat moeilijker worden, moet zo'n 3 seconde per ronde sneller worden. Gister wel weer genoeg gedronken... mannetje met hamer zit nog in mijn kop :X

Hoeveel ronden rij je? En hoelang is dat ongeveer op de baan qua tijd?

6 ronden in de B groep. Dat was echt te weinig. Een fout/crash goedmaken is erg moeilijk, dan moet je flink haast maken. Dat is 10 - 11 minuten, bij 1:45 per ronde.
Bij practice kom ik tot 1:30, tijdens wedstrijd altijd langzamer..... Trouwens die 1:30 dat gaat 1 of 2 ronden dan komt de man met de hamer.

Volgend jaar in A groep, zit op ongeveer 1:35 maar moeten wel 10 ronden. Nu ben ik er gelukkig een van langere adem dus zie daar naar uit. Op de top 3 riders na frezen de andere rijders dit. Bovendien ben ik nu drastisch sneller aan het worden.

Ik moet alleen de triple sprong nog in een keer nemen inplaats van double en single. Dan moet mijn ronde tijd ongeveer 1:25 zijn. Daar naast zou ik nog wat aan een beter conditie moeten werken om dit vol te kunnen houden :( Ik gebruik nu nog te veel kracht om snel te gaan. Dat geeft je armpump en een sterke lichaamsgeur :X

Die triple sprong is een grote afremmer. Maar heeft mij, samen met vele anderen, al meerdere malen tussen zijn kiezen genomen. Ik moet het NU makkelijk halen, maar toch de angst voor de big SMACK into the third jumpface....... Dan zitten de "nuts" zo ongeveer onder je kin als je kunt blijven 'zitten' op de bike.
Als ik het goed heb onthouden is de baan 1200m in lengte.

Oef maar dan heb jij ook het eea te doen om 3 sec sneller te worden per ronde. Ik kan die ene sprong verbeteren en ben er. Hoeveel ronden rijd jij tijdens wedstrijd en hoelang duurt dat??


:W
 
Oke, ja dan word het wel ff wat langer. Conditie is echt noodzakelijk om ook de hele race constant te kunnen rijden, dit lukt mij vrij goed. Maar zou nog wat beter moeten zijn.
Wij rijden 4x op een racedag en 5x op een normale trackday. Telkens zo'n 20min wat in een training/kwali/trackday neer komt op zo'n 8 ronden. In een race doen wij er 10.
 
Zit een beetje mijn circuitagenda 2016 in te vullen... nu zijn die dagen van MvD wel voor mijn raceseizoen, maar fucking maart is wel érg vroeg! Hebben hier mensen zich al ingeschreven? Zie dat er al 13 man zich ingeschreven heeft?

Zowel 12 als 26 maart is op een zaterdag dus dat scheelt, maar ik denk toch eerst de voorspellingen die kant op afwachten en dan maar eens zien of er nog plek is.


;( ;( Het gaat eerst weer geen NL worden voor Sua... Hij heeft net cross vering gekocht voor zijn tracktruck. Wordt een schrale kerst.

Eens kijken wat dit gaat opleveren. T heeft iig wel bling gehalte, zal het uitstekend in de pits doen 8-)
 
:P

Psygologische oorlogsvoering is ook een investering haha!

Dan kan ik nog steeds niet echt mee doen. De mijne is 8 jaar oud, dat ga je met wat voor bling dan ook afleggen tegen een nagelnieuwe. Tja die rijden hier ook!

Maar ik rijd bijna altijd zo snel wat ik kan. Daar gaat dan ook genoeg net goed, dus heb onderweg altijd spectakels genoeg om mensen voor me nerveus te maken. Niet nadenken maar doen, dat gaat een heel eind goed. Totdat het ego te groot wordt. Straf, zand en stenen vreten |(
 
Hmm, met of zonder de sticker. Zonder oogt hij wat minder braaf vind ik. Handkappen zijn inmiddels ook oranje.
ktm%20266_zpsbcafleca.jpg

ktm%2023%20Large_zpsjteulj6z.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dan kan ik nog steeds niet echt mee doen. De mijne is 8 jaar oud, dat ga je met wat voor bling dan ook afleggen tegen een nagelnieuwe. Tja die rijden hier ook!

Maar ik rijd bijna altijd zo snel wat ik kan. Daar gaat dan ook genoeg net goed, dus heb onderweg altijd spectakels genoeg om mensen voor me nerveus te maken. Niet nadenken maar doen, dat gaat een heel eind goed. Totdat het ego te groot wordt. Straf, zand en stenen vreten |(

Des te harder is de klap als je ze toch voorblijft ;)
 
Dan kan ik nog steeds niet echt mee doen. De mijne is 8 jaar oud, dat ga je met wat voor bling dan ook afleggen tegen een nagelnieuwe. Tja die rijden hier ook!

Maar ik rijd bijna altijd zo snel wat ik kan. Daar gaat dan ook genoeg net goed, dus heb onderweg altijd spectakels genoeg om mensen voor me nerveus te maken. Niet nadenken maar doen, dat gaat een heel eind goed. Totdat het ego te groot wordt. Straf, zand en stenen vreten |(


straks gaan ze je motor nog jatten omdat je te goed word _O-
 
Hmm, met of zonder de sticker. Zonder oogt hij wat minder braaf vind ik. Handkappen zijn inmiddels ook oranje.
[afbeelding]
[afbeelding]

Met met met!!


Des te harder is de klap als je ze toch voorblijft ;)

Dan gas er weer op en met stenen/stof gaan gooien, dan kom je er niet gemakkelijk voorbij al is de ander sneller }) })


straks gaan ze je motor nog jatten omdat je te goed word _O-



SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST


Denk dat ik maar 220V op het stuur zet. Verlengsnoertje, stekker in stopcontact en frituren maar :P

Maar Sua moet nog een heel eind goeder worden. Daar zijn nog genoeg verbeterpunten. Eigenlijk alles gewoon |(
 
Laatst bewerkt:
Circuit dagen met SMT

za 2 april vrije training Lelystad
zo 3 april Endurance Lelystad

zo 22-5 Winkel Demo of Endurance (volgt nog)

za 16 juli vrije training Lelystad
zo 17 juli Endurance Lelystad

ma 22 aug t/m 24 aug Erzgebringsring (komt apart topic voor)
Les van Bernd Hiemer en Tom van Teeffelen

za 8 oktober vrije training Lelystad
zo 9 oktober Endurance Lelystad
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan