KTM Lc4 topic; Teil vier, mit Schwung weiterfahren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja hij is idd gaaf
Maar wat voor een voorspatbord heb je d'r op?
En hoe heb je t met je snelheidsmeter gedaan, die past niet meer denk ik

Voorspatbord is van een 690 SMC-R, koplamp van een 530EXC...

Teller is een Koso DB EX-02




full
 
Rempedaal zwart spuiten, zou dat beetje blijven zitten? Schakelpedaal is zwart met oranje accent, denk dat hetzelfde rempedaal ooit gesneuveld is. Kan deze nergens meer vinden.
 
Op welke ebay precies, kan hem niet zo snel vinden? Wel andere gevonden met ook het oranje detail, maar heb er geen 80 euro voor over.

Kwam wel Deze tegen http://pages.ebay.com/motors/link/?nav=item.view&id=141782936407&alt=web. Weet iemand of dat gaat werken met de koppeling? Ik heb nu zo'n verstelschroefje op de koppelingshendel. Sowieso wel handig voor de rem, met de handkappen er op kan ik de hendel niet verstellen.
 
Laatst bewerkt:
Op welke ebay precies, kan hem niet zo snel vinden? Wel andere gevonden met ook het oranje detail, maar heb er geen 80 euro voor over.

Kwam wel Deze tegen http://pages.ebay.com/motors/link/?nav=item.view&id=141782936407&alt=web. Weet iemand of dat gaat werken met de koppeling? Ik heb nu zo'n verstelschroefje op de koppelingshendel. Sowieso week handig voor de rem, met de handkappen er op kan ik de hendel niet verstellen.

Er is maar 1 eBay :P

Zoeken maar:
Fantastische aanbiedingen van kmx24in Fusbremshebel- | eBay-winkels
 
ik moet um eerst weer in elkaar bouwen :P de keihin zit erop *O*
guess what... starten lopen potverdikkie!! _O- })
heb er nog niet mee gereden, alleen ff een testrun, morgen ff helemaal weer in elkaar bouwen denk ik en ff een keer uit testen als't mooi droog weer is :]
 
Da's mooi! Hoe heb je de keihin uiteindelijk afgesteld

ik had um opgestuurd naar frankmx he, die heeft hem voor mij al zo goed mogelijk afgesteld. ik ben benieuwd of alles lekker loopt als ik hem ff goed ga uitproberen, daar ga ik wel vanuit. daarna kan die alleen nog maar beter worden afgesteld op een testbank. maar als die nu goed loopt is dat ook niet echt nodig.
 
er is voor een bepaald merk/type wel een standaard waar je vanuit kan gaan. daarom zij ik ook "zo goed mogelijk".
en frankmx weet wel wat hij doet. voor de rest heb ik der weinig verstand van.
bij een 2t steekt het allemaal ook veel nauwer dan bij een 4t toch?
 
Ah ke, wou al zeggen.

Ja 2t is afstelling wel preciezer, maar ook op 4t heb je er veel aan. Spul moet gewoon goed lopen als is het met carbs altijd een compromis. Injectie heeft vele sensoren die het mengsel aanpast daarom hebben alle nieuwe fietsen door de milieu eisen ook injectie.
 
ik moet um eerst weer in elkaar bouwen :P de keihin zit erop *O*
guess what... starten lopen potverdikkie!! _O- })
heb er nog niet mee gereden, alleen ff een testrun, morgen ff helemaal weer in elkaar bouwen denk ik en ff een keer uit testen als't mooi droog weer is :]


Mooi :Y

Wat moest je nog meer aanpassen?
 
Mooi :Y

Wat moest je nog meer aanpassen?

niet zoveel eigenlijk, alleen het is wel een monnikenwerkje om hem er netjes in te krijgen. je hebt niks geen ruimte in het frame. en dan moet er een carb. in die nog groter is :')
maarja het is gelukt *O* als je hem ook nog een x wilt verwisselen kan ik je destijds wel wat uitgebreidere info geven waar je rekening mee moet houden enz.
hier een mooie vergelijking:
normaal%20formaat_zpsiiygmwei.jpg

de stationair toerental schroef links onder van de keihin raakte de uitlaat. de beugel moest dus aangepast worden. deze carb. komt van een husaberg af daar is die beugel vaker zo. de meeste andere keihin fcr's die ik tegen kwam hadden die schroef met een bocht naar de andere kant van de carb. wat hem dus ook makkelijker plaatsbaar maakt.
verder moet je iets kopen voorop de choke om hem weer met een kabel vanaf het stuur te kunnen bedienen. en de hot start moest er tijdelijk af om hem in het frame te krijgen.
 
Da's toevallig, ik ook *O*

Allemaal buruhhhh :?


niet zoveel eigenlijk, alleen het is wel een monnikenwerkje om hem er netjes in te krijgen. je hebt niks geen ruimte in het frame. en dan moet er een carb. in die nog groter is :')
maarja het is gelukt *O* als je hem ook nog een x wilt verwisselen kan ik je destijds wel wat uitgebreidere info geven waar je rekening mee moet houden enz.
hier een mooie vergelijking:
normaal%20formaat_zpsiiygmwei.jpg

de stationair toerental schroef links onder van de keihin raakte de uitlaat. de beugel moest dus aangepast worden. deze carb. komt van een husaberg af daar is die beugel vaker zo. de meeste andere keihin fcr's die ik tegen kwam hadden die schroef met een bocht naar de andere kant van de carb. wat hem dus ook makkelijker plaatsbaar maakt.
verder moet je iets kopen voorop de choke om hem weer met een kabel vanaf het stuur te kunnen bedienen. en de hot start moest er tijdelijk af om hem in het frame te krijgen.

Best wel kunstig hebben ze die frames gemaakt toch? Volgens mij gaan ze uit van kindervingertjes met 4 gewrichten per vingertje. Maar ik wet zeker dat het de moeite waard is.
Broaaaaaaap.


:W
 
Da's toevallig, ik ook *O*
Ja oke, ik woon niet zo midden als jou. Wel verticaal in het midden :+

Voorspatbord is van een 690 SMC-R, koplamp van een 530EXC...

Teller is een Koso DB EX-02




[afbeelding]
Ohw Ok
Jij hebt met je 640 natuurlijk een accu aan boord.
Die heb ik niet...
Welke teller heb jij dan? Mijn 625 heeft een standaard kleine teller, volgens mij heeft de 660 ook een kleintje. Ik heb zonder aanpassingen de koplamp (ook van een 530) kunnen monteren.
 
Als jullie allemaal in het midden van het land wonen, kunnen we de meeting mooi naar het zuiden verschuiven, dan is het voor iedereen in de buurt :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan