KTM Lc4 topic; Teil vier, mit Schwung weiterfahren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oei maar als je iemand voor je moet hebben rijden om te kijken hoe je door een bocht heen moet :X :X |( Zo'n iemand heb ik ook liever niet achter mij rijden... Dat zo'n iemand uberhaupt motorrijdt.

:W
Zo beginnen de meesten toch.

Kronkelwegen door de polder zijn het ideale terrein voor de ktm, liefst met af en toe wat grind zodat de rest helemaal afhaakt. Zodra het mooi glad asfalt wordt ben je nergens. Vorige week eindelijk 170 op de teller gehaald, met de R1 schakelde je dan net naar 3 :P
 
Zo beginnen de meesten toch.

Kronkelwegen door de polder zijn het ideale terrein voor de ktm, liefst met af en toe wat grind zodat de rest helemaal afhaakt. Zodra het mooi glad asfalt wordt ben je nergens. Vorige week eindelijk 170 op de teller gehaald, met de R1 schakelde je dan net naar 3 :P
Niet alles is snelheid he, ik trek mijn racer maten kapot in de bocht. Tijdens bocht uit word ik wel weer eruit geknald haha :+
 
Oei maar als je iemand voor je moet hebben rijden om te kijken hoe je door een bocht heen moet :X :X |( Zo'n iemand heb ik ook liever niet achter mij rijden... Dat zo'n iemand uberhaupt motorrijdt.
Maar wel mooi van een groep om samen op te trekken.
:W

nouja zo erg is het nou ook weer niet _O- ze rijden ook regelmatig op assen. een beetje voorzichtigheid kan er wel voor zorgen dat je wat langer heel blijft _O-
 
Bestellen jullie wel eens iets bij KTM schnellversand?
De 15e iets besteld maar heb nog steeds niks binnen... Duitse Schnellheid :z

Na veelvuldig mailen en later bellen bleken ze mn betaling gemist te hebben maar vind dit toch wel ernstig... Kreeg woensdag de 30e een verzendbevestiging maar bij GLS kennen ze het pakketje nog steeds niet...

Herkenbaar of incident?
 
Bestellen jullie wel eens iets bij KTM schnellversand?
De 15e iets besteld maar heb nog steeds niks binnen... Duitse Schnellheid :z

Na veelvuldig mailen en later bellen bleken ze mn betaling gemist te hebben maar vind dit toch wel ernstig... Kreeg woensdag de 30e een verzendbevestiging maar bij GLS kennen ze het pakketje nog steeds niet...

Herkenbaar of incident?

Ook die gasten hebben feestdagen.
 
Zo beginnen de meesten toch.

Kronkelwegen door de polder zijn het ideale terrein voor de ktm, liefst met af en toe wat grind zodat de rest helemaal afhaakt. Zodra het mooi glad asfalt wordt ben je nergens. Vorige week eindelijk 170 op de teller gehaald, met de R1 schakelde je dan net naar 3 :P

Nou ik denk dat als je zo moet beginnen dat je je rijbewijs bij drie boterzegeltjes gekregen hebt ;) Maar als je niet wilt voorrijden omdat je je dan niet lekker voelt dat vind ik toch wel.... slik.
Maar ik reageer allen op het vermelde. Ik zal nooit iemand persoonlijk zo afkraken op rijders kwaliteiten, denk ik. Dan ga ik niet mee als dat bekent is. Ook niet als ik vermoed dat ik de rem van het geheel ben.
Als ik wel mee ga dan stel ik mijn verwachting bij. Ik ben een ass die een aantal thrills per km nodig heeft. Anders wordt het saai en ga ik om mij heen kijken. Dan wordt het gevaarlijk.

Vandaag op de baan aan het oefenen met 2 jonkies op 85 cc tjes. Resultaat van langzaam rijden dat ik over het stuur hen vloog, een mooie koprol met de motor gemaakt heb. Ik ga dan nieuwe dingen proberen die niet altijd even geweldig aflopen. Maar het was wel een mooie show :X Sua is de track clown :+

Jaa kronkels hobbels en die narigheid daar hebben sm's hun terrein. Probeer eens met een racer een SM offroad te volgen hihi.
Iedere motor zijn terrein :P
 
Alvast aan het kijken voor nieuwe remblokken achter, zijn duurder dan die voor de voorrem :? Duurste waren 65 euro :X En veel keuze die je hebt in compounds: MLM-parts: Motor Onderdelen en Accessoires

Is maar voor de achterkant dus ga denk ik de goedkopere nemen, carbon/keramische van Brembo zal vast de taak wel aankunnen.
 
De beste wensen medebroaaapers :)

1k0.jpg


foto van ritje op oudejaarsdag...
 
Haha...mooi geschreven. Daarom heb ik mijn 625 ook niet voor op straat...heb mijn rijbewijs te hard nodig. Op de baan voelt hij zich prima thuis, zie ze vaak een beetje beteuterd kijken als ze het moeten afleggen tegen zo'n tractor, tank ... en wat al niet meer hoort.
Heb geen ervaring met een SMR, en weet dus ook niet of ik daar sneller mee zou zijn, wellicht een beetje, maar denk dat ik met deze ook nog sneller kan zijn. We gaan het zien komend jaar. Ben van mening dat het grootste verschil in de piloot zit en niet in de motor. Die 9 sec. die ik het afleg tegen de toppers op Lelystad liggen niet aan de motor...

Een paar jaar geleden zag ik er nog wel eens een LC4 op de circuit dagen, maar dit jaar ben ik er geen eentje tegen gekomen. Ben er zelf ook niet zoveel geweest btw. Rijden sommige van jullie nog regelmatig mee?

Nog een wat ouder plaatje
[afbeelding]

26 maart weer op lelystad *O*
wat voor tandwielverhouding rijd jij eigenlijk mee op het circuit? en wissel je die ook voor op de openbare weg?
 
Mezelf ook maar iets cadeau gedaan voor de kerst
20160109_073545_zpshqfshmfu.jpg

20160109_073607_zpsghf4ldql.jpg

Hoop hiermee de koppeling dichter bij het stuur te krijgen zonder dat het invloed heeft op het ontkoppelmoment, krijg helaas al snel van die pijnscheuten in mijn pols. En je kan de rem verstellen zonder dat de handkappen er af moeten.

Je snapt niet hoe ze het kunnen maken en versturen voor die paar tientjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan