KTM Lc4 topic; Teil vier, mit Schwung weiterfahren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit dus...

full
 
filmpje van afgelopen vakantie in de harz 8-)
https://www.youtube.com/watch?v=sO6hjFvcNV8

Hihihi mooi daar hoor! Maar wel uitkijken voor NL (nur links) koekblikken.... Vooral vlak voor bochten, bij je grote inhaal actie.

Je hebt toch gelijk over je maatjes. Dat als je in een mooi lederenpak op een 1000cc zit, dat dat niet hoeft te betekenen dat je een racer bent. Al is dat het steriotype wel... Maar laat in gods naam ieder naar zijn kunnen rijden. Dit is geen waardeoordeel wat ik hier optiep. Ik waardeer iedereen, zolang ze maar opzij gaan als ik erlangs wil.

Trouwens een hint voor in de toekomst, in die bossen zit VEEEEEL wild. Dat was voor mij de grootste rem toen ik daar in de buurt werkte. Vooral in het schemer. Na ieder weekeinde weer een aantal doden, meestal jonge gasten in snelle lease auto's.

Weet je al waar de volgende vakantie heen gaat? Sua heeft zich net opgegeven voor een vervolg curcus creatief MXxen nabij Pittsburgh (Pa) USA. Zie er nu al naar uit. Brap broaaaaap!


:W
 
Laatst bewerkt:
Hihihi mooi daar hoor! Maar wel uitkijken voor NL (nur links) koekblikken.... Vooral vlak voor bochten, bij je grote inhaal actie.

Je hebt toch gelijk over je maatjes. Dat als je in een mooi lederenpak op een 1000cc zit, dat dat niet hoeft te betekenen dat je een racer bent. Al is dat het steriotype wel... Maar laat in gods naam ieder naar zijn kunnen rijden. Dit is geen waardeoordeel wat ik hier optiep. Ik waardeer iedereen, zolang ze maar opzij gaan als ik erlangs wil.

Trouwens een hint voor in de toekomst, in die bossen zit VEEEEEL wild. Dat was voor mij de grootste rem toen ik daar in de buurt werkte. Vooral in het schemer. Na ieder weekeinde weer een aantal doden, meestal jonge gasten in snelle lease auto's.

Weet je al waar de volgende vakantie heen gaat? Sua heeft zich net opgegeven voor een vervolg curcus creatief MXxen nabij Pittsburgh (Pa) USA. Zie er nu al naar uit. Brap broaaaaap!


:W

inhaalacties bij kyffhauser idd slecht gepland maar waren ook enige plekken dat ik er voorbij kon komen want ik was op het rechte stuk niet sneller met me ktm. ik weetnie of je al op motormeuk hebt gekeken maar daar staat die nu ook, ben al overspoeld met negatieve reacties over die paar seconden beeldmateriaal :') die bochten dook ik niet maar zo blindelings in maarja t zal mij ook een worst wezen. zeker allemaal volk met een geel hesje aan en een vlaggetje en zijwieltjes op de motor :') _O-

ze gaan binnenkort weer assen op met racecracks dus zullen ze wel weer wat ervaring op doen :P ( nouja de bochten waren ook niet echt geschikt voor supersports hoor :+ )

wij rijden op vakantie alleen overdag. geen wilde beesten gezien. 's avonds mogen we toch al niet meer rijden :+

de volgende vakantie gaat naar het zwarte woud. een stukje zuidelijker. dit keer toch maar gekozen voor een huisje. met de grootste reden dat je dan niet zo enorm afhankelijk van het weer bent. ik heb al geboekt *O*

ah kijk vet! als je tijd over hebt of maakt kun je new york mooi ff aan doen! ben ik zelf ook geweest, lijkt net of dat je zelf een keer in een film mee speelt :P . misschien ligt er wel een goede trein verbinding.
 
Laatst bewerkt:
inhaalacties bij kyffhauser idd slecht gepland maar waren ook enige plekken dat ik er voorbij kon komen want ik was op het rechte stuk niet sneller met me ktm. ik weetnie of je al op motormeuk hebt gekeken maar daar staat die nu ook, ben al overspoeld met negatieve reacties over die paar seconden beeldmateriaal :') die bochten dook ik niet maar zo blindelings in maarja t zal mij ook een worst wezen. zeker allemaal volk met een geel hesje aan en een vlaggetje en zijwieltjes op de motor :') _O-

ze gaan binnenkort weer assen op met racecracks dus zullen ze wel weer wat ervaring op doen :P ( nouja de bochten waren ook niet echt geschikt voor supersports hoor :+ )

wij rijden op vakantie alleen overdag. geen wilde beesten gezien. 's avonds mogen we toch al niet meer rijden :+

de volgende vakantie gaat naar het zwarte woud. een stukje zuidelijker. dit keer toch maar gekozen voor een huisje. met de grootste reden dat je dan niet zo enorm afhankelijk van het weer bent. ik heb al geboekt *O*

ah kijk vet! als je tijd over hebt of maakt kun je new york mooi ff aan doen! ben ik zelf ook geweest, lijkt net of dat je zelf een keer in een film mee speelt :P . misschien ligt er wel een goede trein verbinding.
Negatieve reacties krijg je altijd op motormeuk, had een goeie wheelie erop staan en binnen no time hebben ze mij helemaal gereld :+ Maarja vind de rit best relaxt gaan. Je pakt goede lijnen en neemt niet teveel risico. Op 4.45 is niet zo slim, maarja gebeurt weleens, iets met adrenaline. Wil dit zeker een keer doen met vrienden, buitenland, lekker raggen op mooie wegen, bbq, wat een leven. Volgende keer wel minimaal één wheelie in de video alstublieft ;)

Je bent zowiezo al een held als je toch een supermoto pakt tussen al die racers. Enige uitlaat die je hoort is van de dubbele akrapovic :9~ BRAAAP 8-)
 
ja oké maar ik blijf redelijk dichtbij de middellijn hoor :P
die heb er er bewust uit gelaten, anders was ik allang onder het maaiveld gewenst :')
ja naar mijn mening alleen maar een boel voordelen op een sm op zo'n vakantie. enige nadeel is de snelweg heen en terug. over een paar jaar toch een 690 smc-r die er net nog iets beter geschikt ( 6 bak ) voor is en nog lichter en meer power })
ik had de db-killers er wel in hoor. als je in duitsland daarmee word aangehouden ben je de lul. maarja dan nog komt die er boven uit _O-
 
ja oké maar ik blijf redelijk dichtbij de middellijn hoor :P
die heb er er bewust uit gelaten, anders was ik allang onder het maaiveld gewenst :')
ja naar mijn mening alleen maar een boel voordelen op een sm op zo'n vakantie. enige nadeel is de snelweg heen en terug. over een paar jaar toch een 690 smc-r die er net nog iets beter geschikt ( 6 bak ) voor is en nog lichter en meer power })
ik had de db-killers er wel in hoor. als je in duitsland daarmee word aangehouden ben je de lul. maarja dan nog komt die er boven uit _O-
Fok dat, is jou video, zet gewoon wat je wil in jou video. Negatieve reacties heb je toch, dus waarom niet een wheelie zetten. Ik heb juist, gewoon om irritant te doen, mijn wheelie video op motormeuk gezet. Die minnetjes, die maken mijn dag weer goed :Y

Ja de 690 SMCR is wel een topper wat betreft supermoto/tourmoto. Alleen kost zo belachelijk veel, koop je 2 ktm 625/640's mee. Mocht ik binnen een paar jaartjes de mogelijkheid hebben om zoiets te kopen, zal ik denk ik echt heel hard twijfelen tussen een 690SMCR of 990SM(R). Allebei beesten van motoren })

wat betreft geen db killers in duitsland, wat zijn de gevolgen ervan als je gepakt word? (gepakt word je zowiezo, denk ik, aangezien zonder db killers je van 2 kilometer te horen bent :+ )
 
ja oké maar ik blijf redelijk dichtbij de middellijn hoor :P
die heb er er bewust uit gelaten, anders was ik allang onder het maaiveld gewenst :')
ja naar mijn mening alleen maar een boel voordelen op een sm op zo'n vakantie. enige nadeel is de snelweg heen en terug. over een paar jaar toch een 690 smc-r die er net nog iets beter geschikt ( 6 bak ) voor is en nog lichter en meer power })
ik had de db-killers er wel in hoor. als je in duitsland daarmee word aangehouden ben je de lul. maarja dan nog komt die er boven uit _O-

Dat ben ik met je eens dat dat de plek is om intehalen. Weet wel zeker dat je niet blind een bocht induikt. Dat lijkt me geen goed recept. Je ziet toch meer dan op de camera te zien is.
Inderdaad, negatieve commentaren, er is niets gemakkelijker dan trappen. Gewoon bovenstaan.

Over die 6 bak..... Die heb ik ook op mijn exc, ben er niet erg blij mee. 3 -4 de versnelling liggen erg kort op elkaar. Tis gewoon trapdancen tot in de vierde versnelling. de 6de versnelling is gelijk aan de 5de van de LC4. Daar zit bijna geen verschil in. Wil je verschil maken, neem dan een groter voortandwiel mee voor de snelweg. In de twisties is dit gemakkelijk en snel te wisselen voor max optrekken en fun.

Oww maar die track is ruim 800km hemelsbreed vanaf New Pork, das een complete dag met de bus. Trouwens na die cursus ben ik gebroken en waarschijnlijk wel kreupel. Daan geen D tours meer. Uhh geld is dan ook weer glad op....


:W
 
Dat ben ik met je eens dat dat de plek is om intehalen. Weet wel zeker dat je niet blind een bocht induikt. Dat lijkt me geen goed recept. Je ziet toch meer dan op de camera te zien is.
Inderdaad, negatieve commentaren, er is niets gemakkelijker dan trappen. Gewoon bovenstaan.

Over die 6 bak..... Die heb ik ook op mijn exc, ben er niet erg blij mee. 3 -4 de versnelling liggen erg kort op elkaar. Tis gewoon trapdancen tot in de vierde versnelling. de 6de versnelling is gelijk aan de 5de van de LC4. Daar zit bijna geen verschil in. Wil je verschil maken, neem dan een groter voortandwiel mee voor de snelweg. In de twisties is dit gemakkelijk en snel te wisselen voor max optrekken en fun.

Oww maar die track is ruim 800km hemelsbreed vanaf New Pork, das een complete dag met de bus. Trouwens na die cursus ben ik gebroken en waarschijnlijk wel kreupel. Daan geen D tours meer. Uhh geld is dan ook weer glad op....


:W

ik denk dat de 6 bak verhouding van een exc heel anders is dan van een 690 smc-r. omdat een exc een enduro is en de 690 echt voor op de weg is gemaakt. voortandwiel zou kunnen maar is nu ook niet echt meer nodig. ik heb de vertanding al korter gemaakt voor sneller optrekken ( 16/45 ). onlangs de keihin fcr 41 gemonteerd, nu is de top weer hetzelfde als dat het in het begin was( 175 km/u ). en 120 rijden wil nog prima zonder dat die bovenin de toeren zit. voor op het circuit zou het alleen nog ietsjes korter kunnen maarja voor die 2 x in het jaar...
en bij het wisselen van mijn voortandwiel heb ik een borgring nodig die ik aan 1 kant plat moet slaan. zal wel ander systeem zijn dan bij een exc dan.

op google maps geeft die 600 km aan, dan zal die track wel aardig achteraf liggen de andere kant op ja. andere keer dan maar :P
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat de 6 bak verhouding van een exc heel anders is dan van een 690 smc-r. omdat een exc een enduro is en de 690 echt voor op de weg is gemaakt. voortandwiel zou kunnen maar is nu ook niet echt meer nodig. ik heb de vertanding al korter gemaakt voor sneller optrekken ( 16/45 ). onlangs de keihin fcr 41 gemonteerd, nu is de top weer hetzelfde als dat het in het begin was( 175 km/u ). en 120 rijden wil nog prima zonder dat die bovenin de toeren zit. voor op het circuit zou het alleen nog ietsjes korter kunnen maarja voor die 2 x in het jaar...
en bij het wisselen van mijn voortandwiel heb ik een borgring nodig die ik aan 1 kant plat moet slaan. zal wel ander systeem zijn dan bij een exc dan.

op google maps geeft die 600 km aan, dan zal die track wel aardig achteraf liggen de andere kant op ja. andere keer dan maar :P
15/44 is the answer to all your questions. Rijd zeer fijn, veel trekkracht en toch 160 op gps :Y
 
ik heb het even opgezocht in de boekjes

ktm 640 lc4 sm 2006
1e 14:35
2e 15:24
3e 18:21
4e 20:19
5e 22:18

ktm 690 smc-r sm 2013
1e 14:35
2e 16:28
3e 21:28
4e 21:23
5e 23:22
6e 23:20

dit zegt mij niet zo heel veel eerlijk gezegd. maar ik kan hier wel uit opmaken dat van de 690 de 3e en 4e
en de
5e en 6e
dicht bij elkaar liggen. echter houd de 640 bij de 22 op en de 690 gaat door tot 23. zal dus toch wel fijner zijn voor op de weg.

als je niet wel tapdancen moet je een ktm sx nemen :P 4 bak. maar daar zit weer geen kenteken op -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan