Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dubbel
dat loochen ik ook niet maar volgens mij is hij zwaar overgewaardeerd en klopt de prijs/kwaliteit verhouding absoluut niet...veel geld voor een technisch nogal gebrekkig model...wat kan het dan anders zijn dan status??
Jullie , die-hard KTM-ers, zitten veel te veel met die GS in jullie kop... negatief of positief... .
Wees ervan overtuigd dat de modale GS-rijder geen seconde aan een KTM denkt...
In de GS-topics worden geen bijdragen aan KTM verspild... het is een non-issue, net zomin als een Super-Ténéré of een Explorer... carry-on, boys...
Leuke, sympathieke reactie... getuigt van veel maturiteit...
Ik wil er enkel mee zeggen dat er hier een aantal lieden op dit topic nogal wat energie verspillen aan hun (gespeelde ?) hekel aan GS-en en hun eigenaars.
Omgekeerd bestaat die (negatieve) interesse niet.
En nu mag je verder blaffen...
Hej Slijkmoto Toktok en wie deze nondiscussie nog meer aan het voeren zijn: Probeer niet het laatste woord te hebben en laat toch gaan. Life is too short.
Het is zeker veel geld, en net zoals Apple met een eerste generatie product, kan je beter even wachten totdat de kinkjes uit de kabel zijn gehaald. Ik vermoed wel dat menig GSA aankoper zich bewust is van het prijskaartje, maar er zeker dat voor sommigen het meer om de status en de badge gaat, dan de intentie om er mee naar zuid-Afrika te rijden.
Ik zie overigens dat het hele adventure segment behoorlijk gegroeid is met motor aanbod, waarbij alle merken een graantje willen meepikken van dit segment. Helaas betekend zelfs dat een nieuwe 1090 al 15000€ kost. Ik kocht mijn SMT nieuw bij berry voor 12,5€. En die fiets was, op de adventure na, de duurste in het boekje. Volgens mij ging de adv voor 16 of 17. Volgens mij waren de 1000cc sport fietsen toen de poser units, tegenwoordig geheel anders...
tsja volgens de nieuwe regering gaan we meer geld overhouden.....die hadden we nog niet eerder gehoord
In 2004 was een Kawa ZX10R een dikke 15 mille en dan moest je er nog stalen remleidingen bij kopen, een stuurdemper etc etc.
En nu kost een nieuwe Africa Twin 15 ruggen, vind ik ook een mooi ding, maar dan zou ik toch voor de 1090R gaan natuurlijk. en niet alleen omdat het een KTM is , de AT heeft nog tube type banden...in 2017 .
Als je veel waar/fiets voor je geld wil dan is nu de MT-09/Tracer een goede keuze. De Vstrom 1000 is ook een Euroknaller maar aan de suffe kant.
Als KTM slim is bouwen ze zowel een 1090 SMT/SMR als een 790 SMT/SMR dan hebben we tenminste wat te kiezen
Tof! HP2 Enduro's!
Mooi om te zien dat het nu KTM Super Adventure topic alleen over bluetooth en boordcomputers gaat. :D
Klopt...maar die man blijft maar irriteren, ben er nu wel een beetje klaar mee met z'n gezever (en anderen ook schijnbaar...iets met rode lap en stier)...
Amen.
Echt kan die gast even ergens anders gaan vervelen
Gewoon omdat het kan, omdat het een KTM 950 SM, omdat het mooi is, en omdat ik graag terugkijk op mijn motorreizen: hier een hele kleine greep uit de foto's die ik gemaakt heb tijdens een reis van drie weken door Europa.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon omdat het kan, omdat het een KTM 950 SM, omdat het mooi is, en omdat ik graag terugkijk op mijn motorreizen: hier een hele kleine greep uit de foto's die ik gemaakt heb tijdens een reis van drie weken door Europa.
Als KTM slim is bouwen ze zowel een 1090 SMT/SMR als een 790 SMT/SMR dan hebben we tenminste wat te kiezen