KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

Iemand nog belang bij een ergo seat als nieuw voor een 990 sm/ smr/ smr?
Tevens ook nog witte tankcovers ( origineel powerpart ) in de aanbieding voor een SMT. Hiervan is alleen de linkse iets gekrast.
 
Iemand nog belang bij een ergo seat als nieuw voor een 990 sm/ smr/ smr?
Tevens ook nog witte tankcovers ( origineel powerpart ) in de aanbieding voor een SMT. Linkse lichte kras schade.

IMG-20190420-WA0003.jpg
IMG-20190420-WA0005.jpg
 
Haha, inderdaad schik...
bougies vervangen is best nog wel een klusje. Weet de km.stand niet maar anders gelijk kleppen controle, luchtfilter en vloeistoffen meenemen.

Heeft pas een kleine beurt gehad bij 22.500 km, zoals gebruikelijk zijn hierbij de bougies NIET vervangen.
Dit zou bij de 15.000 km beurt gebeurd moeten zijn.
Ruud wist zeker dat het hier om de bougie van de voorste cilinder zou gaan, daar werd op gemeten.
Ik heb de bougies binnen, binnenkort maar eens gaan sleutelen, ik denk dat het bij de GS makkelijker ging ;)
 
Luchtfilter box moet er af voor de voorste, vanaf daar wordt t simpel.
Klepspeling van de achterste cilinder ook, de voorste is even een gepriegel.
 
Goedemorgen, misschien dat hier iemand weet welke kant ik moet zoeken? Mijn 950 sm lijkt soort in te houden bij een cruise snelheid van 120km/u, aangezien ik bijna nooit op de snelweg kom viel het mij gisteren op tijdens een stukje verplicht snelweg rijden. Hij valt terug naar 115 en dan gaat hij weer naar 120. Is dat afstelling, luchtfilter, carburateur oid? Iemand een idee? BVD!
 
Xr600sm,
Die ergo Seat wil ik wel eens van dicht bij zien.
Welke omgeving?
En wie o wie kan mij vandaag nog helpen aan een nwe sportsmart2 achterband?
Gisteren lek gereden🙈
Met extra schroef thuis gekomen.
Het gat is te groot voor een plug.
Heb echt een andere band nodig.
Kan alleen niet vinden welk bedrijf dat op 1e of 2e paasdag doet...
 
Goedemorgen, misschien dat hier iemand weet welke kant ik moet zoeken? Mijn 950 sm lijkt soort in te houden bij een cruise snelheid van 120km/u, aangezien ik bijna nooit op de snelweg kom viel het mij gisteren op tijdens een stukje verplicht snelweg rijden. Hij valt terug naar 115 en dan gaat hij weer naar 120. Is dat afstelling, luchtfilter, carburateur oid? Iemand een idee? BVD!
Ik heb vlak na aanschaf wel zoiets gehad wanneer ik veel zijwind tegen de motor kreeg, maar daar bleek al een set 'sommerdoors' op de luchtfilter bak te zitten die verkeerd om zaten en naar voren mikten. Je zou iig kunnen kijken of je luchtfilterbak nergens een extra lek heeft ofzo?
 
Xr600sm,
Die ergo Seat wil ik wel eens van dicht bij zien.
Welke omgeving?
En wie o wie kan mij vandaag nog helpen aan een nwe sportsmart2 achterband?
Gisteren lek gereden🙈
Met extra schroef thuis gekomen.
Het gat is te groot voor een plug.
Heb echt een andere band nodig.
Kan alleen niet vinden welk bedrijf dat op 1e of 2e paasdag doet...

Molenaar Motors is open morgen. Heb ik mijn sportsmart2 ook vandaan.
 
Ik heb vlak na aanschaf wel zoiets gehad wanneer ik veel zijwind tegen de motor kreeg, maar daar bleek al een set 'sommerdoors' op de luchtfilter bak te zitten die verkeerd om zaten en naar voren mikten. Je zou iig kunnen kijken of je luchtfilterbak nergens een extra lek heeft ofzo?
Ok bedankt zal dat ook gelijk bekijken als ik de tank er af heb.
 
Goedemorgen, misschien dat hier iemand weet welke kant ik moet zoeken? Mijn 950 sm lijkt soort in te houden bij een cruise snelheid van 120km/u, aangezien ik bijna nooit op de snelweg kom viel het mij gisteren op tijdens een stukje verplicht snelweg rijden. Hij valt terug naar 115 en dan gaat hij weer naar 120. Is dat afstelling, luchtfilter, carburateur oid? Iemand een idee? BVD!
De 2 ontluchting slangen van de carbs (die steken onder door het luchtfilter heen) Die moeten een specifieke lengte hebben en 'uit de wind' hangen tussen de 2 clinders. Als deze niet goed zitten krijgen je dit probleem, er kan dan over- of onderdruk op de vlotterkamer komen te staan waardoor de afstelling beïnvloed wordt.

Veel te arm staan kan een andere reden zijn, maar dat hangt er van af wat er allemaal aan gebeurd is.
 
Staalwol is zeer fijn qua structuur, geeft geen diepe groeven, itt schuurpapier tenzij je zeer fijne korrel gebruikt...
Je zult wel de toplaag we moeten halen, ik ben het met je eens dat je geen hele grove korrel moet gaan gebruiken maar 600> gaat prima, heeft bij mij het probleem opgelost, gewoon met belijd schuren, dan kan er niet zoveel mis gaan..
 
De 2 ontluchting slangen van de carbs (die steken onder door het luchtfilter heen) Die moeten een specifieke lengte hebben en 'uit de wind' hangen tussen de 2 clinders. Als deze niet goed zitten krijgen je dit probleem, er kan dan over- of onderdruk op de vlotterkamer komen te staan waardoor de afstelling beïnvloed wordt.

Veel te arm staan kan een andere reden zijn, maar dat hangt er van af wat er allemaal aan gebeurd is.
Bedankt daar zal ik ook naar kijken dan. Volgens de vorige eigenaar waren alleen de akrapovic dempers erop gezet en meer niet, dus dat arm afgesteld staan kan ook nog
 
Quick question:

Kun je de standaard dempers op een SMT (makkelijk) vervangen voor dempers die van een Super Duke komen?
Zou dan om Akra’tjes gaan.
 
Motobatt? Die bevalt mij iig wel goed en is niet te duur.
Dan ga ik eens zoekennaar een motobatt

Ben nog even gaan kijken maar er zat idd al een motobatt in. Weet niet hoe oud die is maar de laatste tijd steeds vaker start problemen met fout meldingen en de klok wat op 12.00 springt. Accu vergeten eraf te halen van de winter dus zelf schuld
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand ervaring met een setje Michelin Pilot Power 2ct’s onder een SMT?
In het verleden dikwijls gebruikt onder mijn supersport motoren en dat beviel goed.
Alhoewel je met een SMT leuk de bocht om kunt is het natuurlijk geen R1 of Duc 999.
 
Nee klopt, veel leuker dan zo'n rechtdoor, 150 in zijn 1, onbruikbare, lelijke rijstkoker
 
Heeft er iemand ervaring met een setje Michelin Pilot Power 2ct’s onder een SMT?
In het verleden dikwijls gebruikt onder mijn supersport motoren en dat beviel goed.
Alhoewel je met een SMT leuk de bocht om kunt is het natuurlijk geen R1 of Duc 999.

Wel ervaring met de gewone/goedkope pilot power, superbandjes en die R1 hou je gewoon bij hoor.







Tot 170kmh😁😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan