Sorry, was maar een bekende spyshot. Stond er in de tekst bijThis post is nothing without pics!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sorry, was maar een bekende spyshot. Stond er in de tekst bijThis post is nothing without pics!
This post is nothing without pics!
Ik heb de kettingset pas vervangen op mijn 950sm. 16T voor en 41T achter, zelfde wat er al op zat bij aanschaf dus geen vergelijking maar het bevalt mij prima.Goedemorgen, waarschijnlijk al meerdere malen langs gekomen hier maar welke tandwiel verhouding raden jullie aan? Mijn 950 sm is aan een nieuw setje toe en de huidige verhouding is standaard.
Ik lees op buitenlandse forums vaak 15/45 ivm meer power onderin en minder topsnelheid omdat je dat toch niet gebruikt...maar ik weet nog niet zo goed welke verhouding ik zal doen. 16/41 lijkt me gangbaarder iddIk heb de kettingset pas vervangen op mijn 950sm. 16T voor en 41T achter, zelfde wat er al op zat bij aanschaf dus geen vergelijking maar het bevalt mij prima.
Ketting 112 schakels uit mijn hoofd (kreeg hem langer en moest hem nog inkorten maar staat na gebeld te hebben aangepast op de site van de leverancier)
Bekijk bijlage 1403444
Ik ga binnenkort 16-41 monteren i.p.v. De originele 17-41. Heb online gelezen dat de 950sm dan net iets fijner is op rotondes e.d.
dat heb ik ook gedaan, ik kan je vertellen dat ik het een stuk prettiger/soepeler vind rijden onderin.
op de snelweg rond de 100km/h rijd ie ook een stuk mooier in z'n 6
Dat komt dat je helemaal niet in de 6 hoort te rijden met zulke lage toerentallen. 6 met standaard gearing is 140+ bij een 950 smdat heb ik ook gedaan, ik kan je vertellen dat ik het een stuk prettiger/soepeler vind rijden onderin.
op de snelweg rond de 100km/h rijd ie ook een stuk mooier in z'n 6
@Toktok. Wordt meer oppassen in belgie
België verhoogt aantal flitsers en trajectcontroles fors in Wallonië - Nieuwsmotor.nl
De Waalse overheid van België gaat dit jaar 167 extra flitspalen en een aantal nieuwe trajectcontroles installeren. De nieuwe flitspalen komen voornamelijk op drukke invalswegen van steden en gemeenten en op doorgaande wegen richting autosnelwegen, aldus Sudpresse. Van de 167 nieuwe flitsers...www.nieuwsmotor.nl
Dat heb ik vorige week gemerkt idd te zat of te bejaard.Ze waren werkelijk met vanalles bezig behalve met het ordelijk besturen van hun auto.
Van de week vroeg uit de slaapzak gekropen om die ontiegelijke hitte hier in Zuid-Frankrijk voor te zijn... Rondje Gorges du Verdon gedaan en ergens blijft die ouwe SMT toch een fantastische motor!
Tijd voor een plaatje dus.
Bekijk bijlage 1405931
Route de Crete lag vol met 2cm split, dat went vanzelfWas het niet glibberig in de Gorges, paar jaar geleden op de SMR gedaan maar vond op veel stukken het wegdek spekglad, werd gelukkig bijtijds door andere motards gewaarschuwd.
Route de Crete lag vol met 2cm split, dat went vanzelf
De rest was prima te doen eigenlijk. Al Is mijn ervaring dat het asfalt gladder wordt naarmate het heter wordt...
105/110 in de 6 bij 4.000 rpm met 16-41 - 990 SMT '09 heerlijk soepel op saaie rechte stukken