Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heeft iemand een indicatie van hoeveel km een ketting mee zou moeten gaan?
niet bij elk verkeerslicht als een idioot wegtrekt...
Makkelijk 35.000 km wanneer je goed reinigt en goed smeert en niet bij elk verkeerslicht als een idioot wegtrekt...
Blijkt dat ik de smt van richardhut heb gekocht, afleverdatum staat op zaterdag.
Heb gevraagd of ze een run op de testbank wilden doen.
Resultaat volgt.
Op kan de foto blijven staan, hoeft alleen de naam maar aangepast te worden.
Gewoon een standaard 990 SMT, met originele uitlaten.
Ik heb geen tuneEcu of iets dergelijks.
De motor reageert nu veel beter op het gas, lees soepeler
Het vermogen is toegenomen tot 128 pk, maar vooral onderin rijdt het veel smeuïger.
De kosten zijn ongeveer €250, veel geld maar naar mijn mening is dat het wel waard.
Blijkt dat ik de smt van richardhut heb gekocht, afleverdatum staat op zaterdag.
Heb gevraagd of ze een run op de testbank wilden doen.
Resultaat volgt.
Op kan de foto blijven staan, hoeft alleen de naam maar aangepast te worden.
Eindresultaat zegt weinig als er niet op dezelfde bank eerst de standaard motor gemeten is.Dat is zeker niet verkeerd en niet veel geld.
standaard is de fiets toch 116pk?
Dus je hebt 12pk winst met goede afstelling. Netjes!
Misschien ook maar overwegen
Eindresultaat zegt weinig als er niet op dezelfde bank eerst de standaard motor gemeten is.
Omdat die banken altijd wel afwijken.
[/QUOTE
Ik heb twee “runs” gedaan; een voor, en een na de aanpassing.
Eerste run was 123 pk, tweede run was 128 pk.
Voor alle duidelijkheid, het gaat mij niet om de pk’s, daar zijn andere motoren voor.
Wat ik veel mooier vind is dat de koppelkromme nu begint bij 1800 rpm in plaats van 2250 rpm.
Was ook niet voor jou bedoelt maar voor mensen die zich meteen helemaal rijk gaan rekenen met vermogen. Bij mijn andere moteren deed ik het ook voor het soepeler lopen onderin.
Wat heb je trouwens bij 1800 toeren te zoeken ala ik vragen mag.
Ik kom eigenlijk nooit onder de 3500
Rij je nooit grote afstanden dan?
Tja, dikke vette 2-cilinder met extreem licht vliegwiel...oftewel KTM!!! Misschien beter een Honda Magna ipv een KTM dan?Op de lange baan gaat die LC8 al wel prima vanaf 2500 hoor.
Maar ik had graag gezien dat ze rond stationair wat sterker waren. Dan kon het ietswat rustiger door de drek enz heen. Nu geef je snel te veel gas omdat er onder de 1800 a 2000 gewoon praktisch niks is.
Idem. Benieuwd.Hallo, ik rij een 990 SMT met ergo zadel, maar voor mij (1,93) is het net te laag en is de voorste zitting te kort en zit de hobbel naar de tweede zit in de weg ivm lange onderbenen. Ik weet dat je via bagster een andere op maat kunt bestellen, maar met lange levertijden. Wie weet een alternatief?
Dan lijkt me toch dat de voetsteunen de weg gaan raken bij flink gasgeven in de bocht ?
Had hier teminste bij de 950 wel altijd last van.
Ik wel dus geen optieDe SMT heeft sportievere/stuggere vering dan de 950. Ik heb de steunen nog niet aan de grond gehad op de weg.