KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

Gezien tok? Jouw speeltuin


Ja Harry...kwestie van tijd...ik rij zoveel mogelijk door de week + enduro ook nog...
 
Wat mankeert er dan aan de prijs?
René is gewoon een topper die je altijd helpt
Rene is idd een goeie hoor geen woord verkeerd over zijn expertise. Wellicht ben ik een zeurpiet , maar ik de laatste x dat ik er was voor vervangen Sensor voorwiel km/ snelheid en remblokken voor krapte ik toch wel even achter mijn oren nadat ik binnen 45 minuten weer weg reed.
 
  • Haha
Waarderingen: zen
Was niet extreem actief met reageren op motorforum (wel lezen), maar voor de geintreseerde(n):
- ≥ KTM 990 SMT - 2010 - 43xxx KM - Motoren | KTM - Marktplaats.nl

Helaas rijd ik er bijna niet op en in combinatie met een aanschaf van een huis is mijn prio helaas geen motor rijden meer.
Volgend jaar (mits er geld overblijft) komt er waarschijnlijk een 1200/1250 GS

Omdat motorijden geen prio meer is, koop ik waarschijnlijk een GS... :+

GS is altijd een droom motor geweest, maar komt waarschijnlijk pas eind volgend jaar (koop het zakelijk).
De KTM is leuk, maar rijd er nauwlijks op en in combinatie met een koop van een huis kan ik het goed gebruiken.

Dus ja, GS komt er, maar dan zakelijk en pas eind volgend jaar ;)
Ga niet zakelijk bijspringen voor het huis, zakelijk blijft zakelijk
 
Laatst bewerkt:
GS is altijd een droom motor geweest, maar komt waarschijnlijk pas eind volgend jaar (koop het zakelijk).
De KTM is leuk, maar rijd er nauwlijks op en in combinatie met een koop van een huis kan ik het goed gebruiken.

Dus ja, GS komt er, maar dan zakelijk en pas eind volgend jaar ;)
Ga niet zakelijk bijspringen voor het huis, zakelijk blijft zakelijk
GS een droom? Die heeft iedereen al.

Is werkelijk niks spannends aan...
 
Ik heb de overstap gemaakt van een GS naar een KTM 990, nog geen seconde spijt van gehad.

fun factor is veel hoger met een KTM, zeker weten! Maar wil gewoon lekker touren, niet te hard gaan en geen wheelies meer (al kan dat wel :D). Daarnaast rijd ik te weinig korte tochten om de KTM te pakken. Wil wat meer luxe
 
Lees ook al een tijdje mee op dit forum, nu toch maar even een account aangemaakt. Sinds een aantal maanden de eigenaar van een 950 Adventure en daar heb ik nog geen seconde spijt van gehad! De vorige twee eigenaren bevinden zich als het goed is ook op dit forum.
IMG_1287.jpg
 
Schaamteloze Marktplaats-link-dump maar mijn 990 is 2 weken geleden in de soep gelopen. Bij 187k is een nokkenasketting geklapt en was het over met de pret. Onwijs toffe dingen mee gedaan en super mee genoten, maar het tijd voor een nieuw avontuur. Mocht iemand nog wat onderdelen zoeken, sla je slag:


Het blok van mijn 990 adventure is in de soep gelopen (nokkenasketting gebroken) waardoor ik deze KTM 990 Adventure 2008 in onderdelen verkoop. Veel onderdelen passen ook op de KTM 950 Adventure De advertentie werk ik continu bij en is (nagenoeg) up-to-date


De volgende onderdelen zijn verkocht:

Blok
Schokdemper
Remleidingen (zonder ABS)
Kop.cilinder Oberon
Scherm
Spiegels
Y-stuk + demper + hitteschild rechts bij voet.
Kettingset
Handkappen
Oranje zijkapjes frame
Risers
Spatbord + toebehoren
Spanningsregelaar
Startrelais
OS-Base
Skidplate
Voorbocht
Wielset
Frame
Koppelingspomp
Achterbocht uitlaat
Undertray (plastig deel onder het zadel)
Bagageplaat
Passagiersbeugels
Bougiedoppen (beide)

Wat heb ik onder andere nog liggen:
Voorvork
Kabelboom
Stuur
Controls die op het stuur zitten
Zijkappen (voor zijn in de slechte staat, achter nog netjes)
Kappen op de tanks/voor het zadel (opbergvakje)
Tanks
Spatbord achter (ingekort)
Linker Leovince SBK demper
Remklauwen voor
Rempomp achter
Rempomp voor
Remleidingen geschikt voor ABS
ABS-sensor achter
ABS pomp
Toerenteller
Dashboard (plastic deel waar de tellers in gaan)
Roadbook dashboardplaat
Zijkappen achter
Steps
Wielassen+bussen
Achterbrug
Subframe
Originele skidplate
Passagiers beugels/voetsteunen
ITG baseplate + ITG Foamfilter (enkel geschikt voor een 990)

Op dit moment gereserveerd:
Remklauw achter

Zoek je een onderdeel, geef het even aan en dan kom ik erop terug. Niet zichtbaar foto's maar een baseplate+ITG filter (past enkel op 990) is ook aanwezig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan