Erwin P
Crashtest dummy
Dan is dat een goeie. 130K ree je niet op een maandagochtend model die slecht onderhouden is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb er net een Skyrich Lithium Ion ingezet, zou 300CCA moeten hebben, ietsje duurder maar weegt flink minder, en geen noodzaak voor druppellader meer (Als er geen verbruikers aan hangen in de winter)Wat een enorm prijsverschil !
Ik heb geen ervaring met Motobatt, lees er wel goede ervaringen over.
Ik heb nu een Yuasa YTZ14S in mijn 990 maar vind het startvermogen niet echt royaal (230 CCA als de accu nog helemaal goed is). Dus als die Motobatt minder heeft ben ik benieuwd hoe dat gaat ...
Ik vond de Motobattt bij het overschakelen van de originele accu juist aanzienlijk beter starten.Wat een enorm prijsverschil !
Ik heb geen ervaring met Motobatt, lees er wel goede ervaringen over.
Ik heb nu een Yuasa YTZ14S in mijn 990 maar vind het startvermogen niet echt royaal (230 CCA als de accu nog helemaal goed is). Dus als die Motobatt minder heeft ben ik benieuwd hoe dat gaat ...
Helemaal als die toevallig uit het buitenland komt60.000 betekent voor een 2008 maar 4000 km per jaar. Doet mij op zo'n kilometer vreter eerder denken aan teruggedraaide standen dan een lekker frisse motor
In de CB500 is de MBTX9U een stuk sterker dan Yuasa. Maar een KTM start er ook nog wel prima meeHeel interessant.
Net even wat geGoogled.
De Yuasa YTZ14S is momenteel inderdaad meer dan twee keer zo duur als het alternatief bij Motobatt, de MBTX9U.
Maar de Yuasa zou 230 CCA hebben tegen 160 van de Motobatt
Die Motobatt heeft het 8 jaar prima gedaan in mijn 990SMT, nu heb ik de Motobatt MBTZ14S erin zitten.Heel interessant.
Net even wat geGoogled.
De Yuasa YTZ14S is momenteel inderdaad meer dan twee keer zo duur als het alternatief bij Motobatt, de MBTX9U.
Maar de Yuasa zou 230 CCA hebben tegen 160 van de Motobatt
De andere vervanger voor de Yuasa is de MBTZ14S van Motobatt. 190CCA i.p.v. de 160 van de MBTX9U. Op Veel plaatsen wordt de MBTX9U nog als vervanger aangegeven. Deze heeft het bij mij ook jaren uitgehouden. Totdat mijn druppellader was overleden en deze te ver was leeg getrokken.Heel interessant.
Net even wat geGoogled.
De Yuasa YTZ14S is momenteel inderdaad meer dan twee keer zo duur als het alternatief bij Motobatt, de MBTX9U.
Maar de Yuasa zou 230 CCA hebben tegen 160 van de Motobatt
60.000 betekent voor een 2008 maar 4000 km per jaar. Doet mij op zo'n kilometer vreter eerder denken aan teruggedraaide standen dan een lekker frisse motor
Mijn SMT loopt dan 10k op je achter, ik ga over een paar 100km de 110.000 km aantikkenMijn 990 2007 gaat z'n 120.000'ste km op de crossbaan vieren aanstaande donderdag
Is nog plek voor nog een paar soortgenootjes!
Zou wel gaaf zijn als ze daar een mooi buizen freempje voor gebruikenIs the Husqvarna Nuda to return to the roads
If these spy shots are anything to go by, yes, a bike that could well be the Husqvarna Nuda might be about to make a returnwww.visordown.com
Halve ktm.
We hebben 'm op een 990 Adventure zitten, zelf gedaan. Stukken beter dan origineel.Wie heeft hier de rottweiler luchtfilter? Ervaring? En waar hebbe jullie m in laten bouwen?
Ik zoek een adress in zuid-holland waar ik terecht kan voor het plaatsen van die luchtfilter en mijn powercomander. En ofcourse het afstellen.
Ben wel benieuwd wat jij dan als zoveel beter ervaart. Er zijn fora vol geschreven over de voor/nadelen performancewise van standaard 950/990 airbox vs diverse open filter systemen en de meningen zijn, laten we zeggen, erg verschillend. Zolang we hier nog geen stuifzand hebben zie ik het nut niet. Enige waar iedereen het over eens is dat originele box onhandig is om aan te sleutelen.We hebben 'm op een 990 Adventure zitten, zelf gedaan. Stukken beter dan origineel.
Dat iemand het nut niet ziet, wil nog niet zeggen dat het nut er niet is.Ben wel benieuwd wat jij dan als zoveel beter ervaart. Er zijn fora vol geschreven over de voor/nadelen performancewise van standaard 950/990 airbox vs diverse open filter systemen en de meningen zijn, laten we zeggen, erg verschillend. Zolang we hier nog geen stuifzand hebben zie ik het nut niet. Enige waar iedereen het over eens is dat originele box onhandig is om aan te sleutelen.
Wie heeft hier de rottweiler luchtfilter? Ervaring? En waar hebbe jullie m in laten bouwen?
Ik zoek een adress in zuid-holland waar ik terecht kan voor het plaatsen van die luchtfilter en mijn powercomander. En ofcourse het afstellen.