BurgerKing
MF veteraan
- 20 okt 2002
- 9.783
- 5.262
Euh is bij mij ook, hoor. Lijkt normaal
[afbeelding]
of bij jou is ie ook weggetrild ?, op mijn SMT zit daar gewoon een moer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Euh is bij mij ook, hoor. Lijkt normaal
[afbeelding]
of bij jou is ie ook weggetrild ?, op mijn SMT zit daar gewoon een moer.
Duidelijk verhaal dus.
Jij hebt een soort van afdekplaatje over je voortandwiel zitten.
Bij mij zit er alleen aan de bovenkant van het tandwiel een soort van covertje.
Denk dat de rest nog bij de vorige eigenaar ligt
Zou je daar eens een close up van kunnen delen?
Thanks.
KTM Genuine Spare Parts Finder
Euh is bij mij ook, hoor. Lijkt normaal
[afbeelding]
Ik heb net nog gekeken en die schroef draad is veels te kort om een moer te monteren (dus er zit schroefdraad in de plaat)en dit is onderdeel van de optionele middenbok dus part fiche nakijken kan niet
Maar het lijkt een gevalletje hoe de dealer het gemonteerd heeft in 2010 toen ik de motor nieuw kocht. Dus ik lig er niet wakker van
Dit is de andere kant van de motor, het is namelijk 1x lange bout door het blok heen. Kan zijn dat er gewoon weg te weinig spoed op de bout zit waardoor er 3x ring gemonteerd zit.
[afbeelding]
Die bout zit je blok mee vast in het frame, daar hoort zeker een moer op!
En aan die ene kant horen ook geen drie ringen te zitten zoals hierboven al gezegd werd.
Frame 990 Supermoto T 09-11
Nummer 7 is de bout, en nummer 14 de moer.
Effe wat anders...
Het is een beetje swearing in ze church want ziet er uit als een japaner blabla etceteraetcetera ...Tijdje geleden op vakantietripje toevallig tijdens de perstest van de 790Duke het ding echt in levende lijve gezien en gehoord en het was liefde op het eerste gezicht
Heb m'n dealer, Motor2000 in Heinkenszand, gebeld en er 1 besteld, had kunnen gaan shoppen maar kom al 17 jaar bij de lui en bevalt me nog steeds uitstekend. Had al een afspraak gemaakt voor een grote beurt van de SMT (staat op 32.000km) en kreeg belletje dat de 790 klaarstond. 990 gebracht, 790 meegenomen.
Wat kan ik ervan zeggen....het is 1 groot feest, wat een gaaf apparaat. Stuurt echt als een scheermes Blok is ook super, slipperkoppeling, dus terugschakelen onder remmen gaat geweldig, als ik hetzelfde doe met de 990 staat gelijk het achterwiel dwars, ook gaaf....als je er op voorbereid ben
De quickshifter is echt genifukkingjaal het lijkt gvd wel een automaat. Ding klinkt standaard al geweldig, met Akra klinkt ie slechter , dus de standaardpijp blijft er lekker op zitten. Aan de vering/demping is behalve voorspanning op schok niets in te stellen, maar dat hoeft in mijn geval ook niet. De remmen zijn wel van het minder krachtige soort.
Afgelopen donderdag de 790 weggebracht voor z'n 1000km beurt en de SMT weer meegenomen. Naast de oliewissel heeft de 790 ook een carterpakkingswissel nodig ding lekte beetje olie. Maar ja dit is m'n 5e KTM en de 4 vorige waren geen van alle 100% vloeistofdicht
[afbeelding]
Dat is met de originele montage en ja dan heb je die moer nodig. niet met optionele middenbok want er zit schroefdraad in de buitenste plaat van de middenbok.
Je kan de moer wel toe passen als extra borging maar alleen bout met loctite 243 komt ook niet los
Center Stand Installation - KTM Super Twins Forum
Staat blijkbaar in de instructie dat de moer niet nodig id[afbeelding]
Effe wat anders...
Het is een beetje swearing in ze church want ziet er uit als een japaner blabla etceteraetcetera ...Tijdje geleden op vakantietripje toevallig tijdens de perstest van de 790Duke het ding echt in levende lijve gezien en gehoord en het was liefde op het eerste gezicht
Heb m'n dealer, Motor2000 in Heinkenszand, gebeld en er 1 besteld, had kunnen gaan shoppen maar kom al 17 jaar bij de lui en bevalt me nog steeds uitstekend. Had al een afspraak gemaakt voor een grote beurt van de SMT (staat op 32.000km) en kreeg belletje dat de 790 klaarstond. 990 gebracht, 790 meegenomen.
Wat kan ik ervan zeggen....het is 1 groot feest, wat een gaaf apparaat. Stuurt echt als een scheermes Blok is ook super, slipperkoppeling, dus terugschakelen onder remmen gaat geweldig, als ik hetzelfde doe met de 990 staat gelijk het achterwiel dwars, ook gaaf....als je er op voorbereid ben
De quickshifter is echt genifukkingjaal het lijkt gvd wel een automaat. Ding klinkt standaard al geweldig, met Akra klinkt ie slechter , dus de standaardpijp blijft er lekker op zitten. Aan de vering/demping is behalve voorspanning op schok niets in te stellen, maar dat hoeft in mijn geval ook niet. De remmen zijn wel van het minder krachtige soort.
Afgelopen donderdag de 790 weggebracht voor z'n 1000km beurt en de SMT weer meegenomen. Naast de oliewissel heeft de 790 ook een carterpakkingswissel nodig ding lekte beetje olie. Maar ja dit is m'n 5e KTM en de 4 vorige waren geen van alle 100% vloeistofdicht
[afbeelding]
Ik wens je veel plezier ermee...ik persoonlijk had een andere keuze gemaakt, ieder zijn ding natuurlijk...
Ik weet dat je dweept met een MT-09 ...maar die heb ik al gehad.
Leuke fiets en 1 keer is meer dan genoeg.
Dweept is een groot woord maar mocht mijn SMR gepikt worden of platgereden dan denk ik dat ik idd naar de MT zou overstappen...kwestie van prijs/kwaliteit verhouding, 1290 Superduke is ook mooi maar ben niet zo helemaal gecharmeerd van de zithouding, tov de SMR dan. Bovendien, wat moet ik met 170 pk, kan de 116 van de SMR al niet temmen op de openbare weg...en dan nog de prijs...
Duidelijk genoeg ...zo zie je maar, een mens is nooit te oud om iets bij te leren
Na lang zoeken heb ik eindelijk een mooie en complete smr 990 gekocht. Motor rijd helemaal top, alleen... er zijn een paar kleine dingetjes waar ik vragen over heb.
Zo hoor ik een hoge pieptoon zodra ik gas geef, zowel stilstand als rijdend.
De tankdop gaat erg moeilijk los, het lijkt erop dat het rubber in de dop is uitgezet.
Ik krijg het zadel met geen mogelijkheid los, ik draai de sleutel naar links en ondanks dat ik flink veel kracht zit blijft deze vast.
Een hoop vragen voor een eerste post, maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Dweept is een groot woord maar mocht mijn SMR gepikt worden of platgereden dan denk ik dat ik idd naar de MT zou overstappen...kwestie van prijs/kwaliteit verhouding, 1290 Superduke is ook mooi maar ben niet zo helemaal gecharmeerd van de zithouding, tov de SMR dan. Bovendien, wat moet ik met 170 pk, kan de 116 van de SMR al niet temmen op de openbare weg...en dan nog de prijs...