KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

Peterselie

MF veteraan
10 okt 2007
11.730
0
Nederland
Ik heb destijds voor m'n 950AdvS ooit een tanktas gekocht van Teuertech en daar past A4 formaat papier in, dus laptop wellicht ook? Alleen is Teuertech vorig jaar failliet gegaan. Tassen werden overigens voor TT gemaakt door Kahedo. Gebruik dezelfde tas nog steeds op de SMT
Bedankt voor uw reactie. Ik heb nu een Kriega US30 gekocht met de intentie om die aan het bagagerek achterop de Adv te binden.

Kevjan

MF veteraan
14 sep 2004
22.941
15
Alkmaar
Weet je dat zeker? Volgens mij start ie dan alleen als ie neutraal staat, niet in de versnelling. Want als die sensor stuk is dan denkt het management dat de zijstandaard uitgeklapt staat. Toch?
Je hebt gelijk! Net geprobeerd en met de jiffy uit start de motor ook niet...
Ik was in de war met m'n Japanse gebakje denk ik :z

Nocturna

MF veteraan
14 jun 2005
14.480
0
42
Voorburg
Sorry, ik kom er even tussendoor met een hele andere vraag.

Banden. Ik ga in juni met m'n 990 Adventure 3 dagen offroad rijden in Sardinie. Ik ga daar op m'n huidige set Scorpions heen. Maar wil/ga daar wisselen naar hetzij TKC 80 of TKC 70. Ik ben geen die-hard offroad rijder, begin het net een beetje te ontdekken.

Als het zou kunnen zou het heel prettig zijn als ik op de betreffende TKC-set naar huis kan rijden zonder nog een keer te wisselen. Dat wordt 1300 km snelweg.

Ik kon niet direct veel vinden over de TKC 70 onder een 990. TKC 80 lijkt niet helemaal geschikt voor de thuisreis, of toch wel?

Wat zouden jullie adviseren?

michielvl

MF veteraan
28 nov 2008
5.378
3
47
Kun je daar de scorpions er terug onder laten zetten voor de thuisreis? Na 1300 km zijn je nieuwe banden wel vlak.

Laatst bewerkt:

Woutert

MF veteraan
13 apr 2006
2.051
2
31
Twente
Sorry, ik kom er even tussendoor met een hele andere vraag.

Banden. Ik ga in juni met m'n 990 Adventure 3 dagen offroad rijden in Sardinie. Ik ga daar op m'n huidige set Scorpions heen. Maar wil/ga daar wisselen naar hetzij TKC 80 of TKC 70. Ik ben geen die-hard offroad rijder, begin het net een beetje te ontdekken.

Als het zou kunnen zou het heel prettig zijn als ik op de betreffende TKC-set naar huis kan rijden zonder nog een keer te wisselen. Dat wordt 1300 km snelweg.

Ik kon niet direct veel vinden over de TKC 70 onder een 990. TKC 80 lijkt niet helemaal geschikt voor de thuisreis, of toch wel?

Wat zouden jullie adviseren?
Is de Heidenau K60 Scout geen optie? Heb er vorige jaar 4000km mee gereden in Marocco waarvan meer als de helft onverhard en zelfs een dag in de sahara. Op snelweg geen enkel probleem! Bandjes waren denk ik halverwege na de tijd, wel met een iets tammere Transalp ;)

7 jan 2011
50
0
31
Heijningen
Is de Heidenau K60 Scout geen optie? Heb er vorige jaar 4000km mee gereden in Marocco waarvan meer als de helft onverhard en zelfs een dag in de sahara. Op snelweg geen enkel probleem! Bandjes waren denk ik halverwege na de tijd, wel met een iets tammere Transalp ;)

Helemaal mee eens
vorig jaar rondje noordkaap gereden (heen via finland) op de 1190R met de k60 scouts. prima banden voor zowel het lichtere offroad werk als lange asphalt ritten. Hebben het uiteindelijk 14.000km uitgehouden (vierkanter kon denk ik niet meer :P