KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

Hier nog de uitdraai.

86onz9.png
 
Iemand interesse in een 'r&g tail tidy' geschikt voor de Supermoto 950 en 990?
Nieuw incl ander achterlicht.
Mij te veel werk....

Verkocht!
 
Laatst bewerkt:
Zo de tuono is verkocht, vanaf zaterdag mag ik mijn rondjes gaan maken op een zwarte 950 sm uit 2007 :] zin in!! *O*
Heeft iemand toevallig een linkje of tip voor een skid plate?

Ps ik ben Ray uit het Westland :W
 
Laatst bewerkt:
Welkom Ray!

Iemand interesse in een ergo seat van KTM powerparts? Is afkomstig van een KTM SMR 2012 en verkeerd in absolute nieuwstaat. De reden dat ik hem weg doe is omdat ik het originele zadel mooier vind.

Stuur maar een pb als je interesse hebt.
 
Welkom Ray!

Iemand interesse in een ergo seat van KTM powerparts? Is afkomstig van een KTM SMR 2012 en verkeerd in absolute nieuwstaat. De reden dat ik hem weg doe is omdat ik het originele zadel mooier vind.

Stuur maar een pb als je interesse hebt.

Pb verzonden
 
Vandaag motor af laten stellen bij Ruud Frederiks. Dat had ik eerder moeten doen.

Rijdt nu zoals het hoort, mooi soepel over de rotondes en aan uit effect is weg. Kan nu ook rustig 30 en 50 rijden in iedere versnelling. Ook nog 7,5 pk gewonnen en een prachtige koppelkromme.

128 pk en 110 Nm nu.

Echt een aanrader en een echte vakman!
 
Weet je ook hoe ze ‘m afstellen? Zetten ze er daar ook gewoon een andere mapping in of gaan ze de map zelf ook aanpassen?
 
Bij deze de mijne....
Heeft iemand toevallig al LED verlichting gemonteerd op een 950? Zo ja wat zijn de bevindingen en evt een linkje naar het juiste onderdeel? Bvd
 

Bijlagen

  • IMG_20180909_110834.jpg
    IMG_20180909_110834.jpg
    2,3 MB · Weergaven: 14
Vandaag motor af laten stellen bij Ruud Frederiks. Dat had ik eerder moeten doen.

Rijdt nu zoals het hoort, mooi soepel over de rotondes en aan uit effect is weg. Kan nu ook rustig 30 en 50 rijden in iedere versnelling. Ook nog 7,5 pk gewonnen en een prachtige koppelkromme.

128 pk en 110 Nm nu.

Echt een aanrader en een echte vakman!

Heb jij ook een open luchtfilter?
 
Terug
Bovenaan Onderaan