KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

Vandaag motor af laten stellen bij Ruud Frederiks. Dat had ik eerder moeten doen.

Rijdt nu zoals het hoort, mooi soepel over de rotondes en aan uit effect is weg. Kan nu ook rustig 30 en 50 rijden in iedere versnelling. Ook nog 7,5 pk gewonnen en een prachtige koppelkromme.

128 pk en 110 Nm nu.

Echt een aanrader en een echte vakman!

Ik zei het toch :cool:

Mooi om te lezen dat ook jij tevreden bent :]
 
Helemaal onderaan de pagina kun je kiezen in welke stijl je MF wilt hebben, 'retro' of 'modern'.

Zoveel verschil is er niet kwa stijl?....het is meer neoretro :unsure:
Ben er inmiddels wel wat beter aan gewend en zie dat de meeste functionaliteiten er wel zijn maar op andere manier. Heb wel een hekel aan witte achtergrond maar okay ik zal wel de enige zijn.
 
Ik zei het toch :cool:

Mooi om te lezen dat ook jij tevreden bent :]

Ben nu in de Dolomieten en kan hem gelijk ultiem testen. Ben er echt heel blij mee dat ik het afstellen nog vorige week heb laten doen. Is een heel andere motor nu. Kan er ook rustig mee rijden nu en gaat als een raket al hem open trekt :cool:.
 
Ben nu in de Dolomieten en kan hem gelijk ultiem testen. Ben er echt heel blij mee dat ik het afstellen nog vorige week heb laten doen. Is een heel andere motor nu. Kan er ook rustig mee rijden nu en gaat als een raket al hem open trekt :cool:.

Als je donderdag een 950SMR en een Yamaha Tracer met NL-kenteken tegen komt, even extra enthousiast zwaaien dan! B)
 
Heb je dan zowel dim- als grootlicht? Die Xenonset die ik er nu op heb zitten heeft alleen xenon dimlicht en een bizar slecht (standaard) grootlicht.
Jah dat is zowel groot als dimlicht. Maar het lichtbeeld is van een SMT is sowieso niet heel denderend. Zowel halogeen, xenon en led viel me tegen... Geen idee hoe de koplampunits van andere LC8'en zijn.
 
Als je donderdag een 950SMR en een Yamaha Tracer met NL-kenteken tegen komt, even extra enthousiast zwaaien dan! B)

Idem! ;).
4836582C-D96B-40F1-85F7-8DDD233C1A5D.jpeg
 
Laatst bewerkt:
de rebound damping op de shock van m'n SMT gaat maar 2 klikjes heen en weer terwijl deze toch minstens 20 kliks zou moeten kunnen draaien. zou de boel vast zitten?
 
Grote kans dat het vast zit, heb ik ook last van gehad. Even wat kracht zetten en zo ver mogelijk indraaien (soms zonder de klikjes te voelen) en daarna werkt het weer als nieuw.
 
Vorige week heerlijk gereden in de Dolomieten. Perfect weer en een super motor na het afstellen bij Ruud F.
Met 2000 toeren zonder koppeling en zonder schokken de haarspelden uit. Was weer genieten.
20180910_165257.jpg
20180912_111106.jpg
20180912_111358.jpg
20180912_131625.jpg
 
Vorige week heerlijk gereden in de Dolomieten. Perfect weer en een super motor na het afstellen bij Ruud F.
Met 2000 toeren zonder koppeling en zonder schokken de haarspelden uit. Was weer genieten.

Mooie foto’s! Blijft een mooi gebied om te rijden (vind ik) 😎
 
Terug
Bovenaan Onderaan