KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

Ebay. Die jongen had de voorzijde kapot en dus alleen de stickers voor de voorzijde gebruikt. Dus het was met geluk dat ik er tegen aan liep.

Een complete set is nieuw €160 volgens mij :X

Dan had je mazzel idd. 160 is wel erg prijzig.
 
Misschien lees ik er overheen of lees ik t niet goed, maar heeft iemand een tabel van de veervoorspanning van de achterveer? Gaat om een 07 950 sm.
Alvast bedankt.
 
Ik heb er voor die gevallen zo'n metalen plaat achterop, overdwars een plankje trespa van 50 cm erop, bagagerol erop, spanbanden, zit prima, past genoeg in voor een week

full
Mooi! Heb jij dat trespa plankje nog vastgemaakt oid, of gewoon los op de (metalen) plaat en de tas daarop? Asking for a friend :-)
 
Mooi! Heb jij dat trespa plankje nog vastgemaakt oid, of gewoon los op de (metalen) plaat en de tas daarop? Asking for a friend :-)

Gewoon los...heb er wel over de volledige breedte een antislip matje op gelijmd. Verder dus gewoon los op metalen drager, bagagerol erop en kruislings vastzetten met stevige banden of elastieken...bulletproof...
 
Klote voor je... en de motor flink beschadigd?
6200 €...is dat voldoende? Dacht het wel maar er is niks krom aan frame of velgen dus het kan zo maar zijn dat ik hem laat repareren...ik rij volgende week eens naar Venlo...ff praten...
 
Dat is GVD mooi teleurstellend -O-

Je frame is niet krom, maar hoe ben je er zelf nu onder?

Hahaha...tja, wat wil ik eraan doen? Kan bij de pakken neer gaan zitten maar toch liever niet. Dus morgen begin ik weer voorzichtig in de sportschool, komende half jaar beetje voorzichtig en dan op naar het nieuwe seizoen. Heb overigens ook met gebroken botten gewoon gewerkt, pijn was te verdragen en thuis zitten is ook maar niks. Zit deze week nog thuis ivm operatie maar volgende week gewoon weer drie uur p/d werken. Komt allemaal goed...
 
6200 €...is dat voldoende? Dacht het wel maar er is niks krom aan frame of velgen dus het kan zo maar zijn dat ik hem laat repareren...ik rij volgende week eens naar Venlo...ff praten...

Da's aan de prijs:X
Misschien dan toch een MT-09:?
 
Da's aan de prijs:X
Misschien dan toch een MT-09:?

Nou, ik ben er heel eerlijk in, ik hou het liefste de SMR dus daar ga ik voor. Alleen de tank al kost 1600€...pak dan de koplamp, spatbord, bodywork en uitlaten en je gaat al snel richting grote bedragen. Maar goed, volgende week eens praten, komen we wel uit...
 
Nou, ik ben er heel eerlijk in, ik hou het liefste de SMR dus daar ga ik voor. Alleen de tank al kost 1600€...pak dan de koplamp, spatbord, bodywork en uitlaten en je gaat al snel richting grote bedragen. Maar goed, volgende week eens praten, komen we wel uit...

Onlangs bij verpalen geweest, hier lag nog een tank voor een smr. Misschien nog wel meer.
Sterkte met herstel!
 
Nou, ik ben er heel eerlijk in, ik hou het liefste de SMR dus daar ga ik voor. Alleen de tank al kost 1600€...pak dan de koplamp, spatbord, bodywork en uitlaten en je gaat al snel richting grote bedragen. Maar goed, volgende week eens praten, komen we wel uit...

Gelijk heb je, die MT-09 is leuk maar het is toch een 13 in een dozijn rijstkoker, geen concurrent voor de 990:}8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan