ErTachtig
Die hard MF'er
- 8 jun 2011
- 638
- 15
Bij Ruud moet je gewoon de waarde die hij opgeeft als achterwiel pk's zien als krukas pk's
Dat kan aardig kloppen met een spec van 115pk / 97 Nm volgens fabriek.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij Ruud moet je gewoon de waarde die hij opgeeft als achterwiel pk's zien als krukas pk's
Dat kan aardig kloppen met een spec van 115pk / 97 Nm volgens fabriek.
Volgende week vertrek ik naar de eifel, net een verse michelin pp3 laten leggen, alleen wiel er nog terug in. Hoeveel snelweg kilometers haal je ongeveer met een 950 SM? Je hebt geen waarschuwingslampje en ook geen reserve toch?
Moet alleen nog een bagagerek maken en een bagagerol aanschaffen.
Mijn 990 is wel zuiniger geworden, kom consequent +-30-50km verder voor m'n lampje gaat branden.
Okay, ik kom terug gisteravond na een rondje gummen, vind ik mijn middenbok verankert in mijn achterbrug!
[afbeelding]
Kennelijk is er iets afgebroken of losgetrilt van de bok dat had moeten voorkomen dat de poten mijn achterbrug raken.
Achterbrug naar de klote dus, dikke vette groeven er in. Bok zat muurvast.
Iemand ervaring mee?
Mooi balen, maar eigen schuld. Een KTM behangen met een middenbok moest strafbaar zijn. Das iets voor een GS
Mooi balen, maar eigen schuld. Een KTM behangen met een middenbok moest strafbaar zijn. Das iets voor een GS
Volgende week vertrek ik naar de eifel, net een verse michelin pp3 laten leggen, alleen wiel er nog terug in. Hoeveel snelweg kilometers haal je ongeveer met een 950 SM? Je hebt geen waarschuwingslampje en ook geen reserve toch?
Moet alleen nog een bagagerek maken en een bagagerol aanschaffen.
Okay, ik kom terug gisteravond na een rondje gummen, vind ik mijn middenbok verankert in mijn achterbrug!
[afbeelding]
Kennelijk is er iets afgebroken of losgetrilt van de bok dat had moeten voorkomen dat de poten mijn achterbrug raken.
Achterbrug naar de klote dus, dikke vette groeven er in. Bok zat muurvast.
Iemand ervaring mee?
Oh kak! Dat is zonde zeg!Okay, ik kom terug gisteravond na een rondje gummen, vind ik mijn middenbok verankert in mijn achterbrug!
[afbeelding]
Kennelijk is er iets afgebroken of losgetrilt van de bok dat had moeten voorkomen dat de poten mijn achterbrug raken.
Achterbrug naar de klote dus, dikke vette groeven er in. Bok zat muurvast.
Iemand ervaring mee?
De eindstoppen zijn verdwenen. Ik zie een gat zitten vlak bij het scharnier punt. Hier hoort een prop/stop gelast te zijn. Bij mij heb ik hier een aantal jaren geleden ook aan 1 zijde een haar scheur ontdekt en deze laten door lassen.
Ik bedoel de 2x puntjes aan de linker zijde
[afbeelding]
Inderdaad, dat wat er zat is nu weg. Aan beide kanten! Dus beste middenbokkers, check even de status van je bok. Ik heb nu een bout in 1 van de gaten geschroefd zodat de bok weer recht hangt. Achterbrug is beschadigd maar kan er wel mee rijden zo te zien. Ik moet de groeven zien weg te schuren en de brug bijspuiten. Het is aluminium en geen keihard materiaal dus dat moet te doen zijn. Of een nieuwe brug er in lepelen. Voor nu maar even de 1e optie.
Het is wat. Ik ga toch eens KTM informeren over het gebeuren. Denk niet dat de KTM dealer me direct zal helpen. Weet iemand de contact gegevens van de KTM (importeur) voor NL?
Cheerio.
Ik heb ooit met iemand van KTM gemaild over de middenbok omdat er al eerder problemen zijn geweest.
Maar of deze persoon er nog werkt?
Je hebt een PB
lc8.nl :: Bekijk onderwerp - Middenbok verloren
Dit is toch het ruwe bolsters blanke pit topic.
Echter mannen smeren de ketting zonder middenbok
Echte mannen zuipen 80w90 en zeiken vervolgens over de ketting, geen midenbok nodig
Ik ben de middenbok van mijn toenmalige motor (SMT 2012) al eens kwijtgeraakt en de dealer aansprakelijk gesteld. Middenbok zat er nog niet heel lang op, en ik had de motor daar in regelmatig onderhoud. Proberen ze de schuld eerst op mij te schuiven, “ja, je moet wel alles even natrekken af en toe.” Ik ben toch zeker niet die onderhoudsmonteur! Ik heb dat ding niet geplaatst, en ik verwacht van een professionele, officiële KTM dealer dat die de zaakjes goed voor elkaar heeft, en bv de bouten met loctite vastzet. Was kennelijk niet gebeurd dus. Uiteindelijk heb ik er wel weer een middenbok opgekregen, ze hadden nog wel ergens een oudje liggen.Inderdaad, dat wat er zat is nu weg. Aan beide kanten! Dus beste middenbokkers, check even de status van je bok. Ik heb nu een bout in 1 van de gaten geschroefd zodat de bok weer recht hangt. Achterbrug is beschadigd maar kan er wel mee rijden zo te zien. Ik moet de groeven zien weg te schuren en de brug bijspuiten. Het is aluminium en geen keihard materiaal dus dat moet te doen zijn. Of een nieuwe brug er in lepelen. Voor nu maar even de 1e optie.
Het is wat. Ik ga toch eens KTM informeren over het gebeuren. Denk niet dat de KTM dealer me direct zal helpen. Weet iemand de contact gegevens van de KTM (importeur) voor NL?
Cheerio.