Oke vreemd, heb jij geen spacer of iets wat uitsteekt zodat je die klem aan t frame kan vastmaken? De afstand is gewoon te groot bij mij
Zit er geen spacer bij je standaard pijp...? Bij de SM wel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oke vreemd, heb jij geen spacer of iets wat uitsteekt zodat je die klem aan t frame kan vastmaken? De afstand is gewoon te groot bij mij
Nee nietecht, zojuist de hele zooi van de smr besteld bij brouwer, hopen dat t goede binnenkomtZit er geen spacer bij je standaard pijp...? Bij de SM wel.
Vraagje ik ben me voor een flinke reis aan het voorbereiden.
Welk gereedschap zouden jullie mee nemen voor een 990 Adventure 2007?
Top op heden: 2 bandenlichters, combinatietang, kruis-platkopschroevendraaier, naaf en veren sleutels met verlengstuk, inbus groot (KTM achterveer etc), 8, 6 (het t stuk en verlengstuk voor de doppen), 5, 4, 3, steek-ring 13, steek 14-15, doppen 6, 8, 10, 17 met verlengstuk en T-stuk, verloopje motorband-fietspomp. Dan door naar Kawasaki: inbus 4, 5, steek 10, 12, 14, 17, naaf en veer sleutel met verlengstuk.
Bekijk bijlage 1389990
Mocht iemand van jullie weten waar ik op zeer korte termij aan een verloop kan komen voor de originele KTM 6 kant naar 1/4 vierkant of er zelfs 1 hebben liggen dan hoor ik het graag!
hoi,
heb mn KTM 990 adventure benzineverbruik gemeten.
dat is 200km op 16,6l
dus 100km op 8,8l
dus 1 op 11,4
nu wil ik hier niet om klagen want dat ding rijd als een trein, maar is dit niet een beetje teveel?
Motor heeft Wings uitlaatdempers, cannister is verwijderd ,het SAS systeem is verwijderd en voor de rest net een grote beurt gehad waarbij alle filters zijn vervangen.
Vertanding is ook veranderd door een kleiner voortandwiel.
De motor is ook nog afgesteld op de dyno volgens mij, maar dit heeft de vorige eigenaar gedaan.
Misschien is dit niet goed gegaan?
hoi,
heb mn KTM 990 adventure benzineverbruik gemeten.
dat is 200km op 16,6l
dus 100km op 8,8l
dus 1 op 11,4
nu wil ik hier niet om klagen want dat ding rijd als een trein, maar is dit niet een beetje teveel?
Motor heeft Wings uitlaatdempers, cannister is verwijderd ,het SAS systeem is verwijderd en voor de rest net een grote beurt gehad waarbij alle filters zijn vervangen.
Vertanding is ook veranderd door een kleiner voortandwiel.
De motor is ook nog afgesteld op de dyno volgens mij, maar dit heeft de vorige eigenaar gedaan.
Misschien is dit niet goed gegaan?
Een stuk 2-aderig snoer (ook te gebruiken als startkabel), tiewraps, slangklemmen, schuurpapier, isolatietape, spanningszoeker, garagezeep, bandenreparatie, reserveventielen, ducttape, etcAltijd lastig om te bedenken wat voor gereedschap je nodig zou kunnen hebben. Wat je daar hebt liggen kom je iniedergeval wel een end mee. Ik neem zelf verder vaak ook wat staaldraad, metaalkit, slangetje (om eventueel brandstof over te hevelen) en een multimeter mee. Eventueel nog ducttape, maar dat wordt wel wat veel allemaal. Keuzes keuzes .
46cm vanuit onderste schroefpunt gemetenIk heb interesse in t ruitje, hoe hoog is ie?
Alarm is plug and play. Onder het zadel van je SMT vind je een stekker waar je m zo op aansluit. 40 euroHeb je meer informatie over het alarm? Wat vraag je er voor?
Alarm is plug and play. Onder het zadel van je SMT vind je een stekker waar je m zo op aansluit. 40 euro
hoi,
heb mn KTM 990 adventure benzineverbruik gemeten.
dat is 200km op 16,6l
dus 100km op 8,8l
dus 1 op 11,4
nu wil ik hier niet om klagen want dat ding rijd als een trein, maar is dit niet een beetje teveel?
Motor heeft Wings uitlaatdempers, cannister is verwijderd ,het SAS systeem is verwijderd en voor de rest net een grote beurt gehad waarbij alle filters zijn vervangen.
Vertanding is ook veranderd door een kleiner voortandwiel.
De motor is ook nog afgesteld op de dyno volgens mij, maar dit heeft de vorige eigenaar gedaan.
Misschien is dit niet goed gegaan?
Komt mij bekend voor en die van mij is buiten de Akra's origineel.
Hierbij even jullie hulp gevraagd....
5 weken geleden ben ik helaas onderuit gegaan met de SMR
Hierbij even jullie hulp gevraagd....
5 weken geleden ben ik helaas onderuit gegaan met de SMR Eigen schuld en alleen WA+ verzekerd (verkeerde zuinigheid, ik weet het).
Ikzelf ben er relatief goed afgekomen, gebroken enkel, verrekte enkelbanden, gekneusde voet, wond op de knie (nog steeds licht ontstoken, doof gevoel in mijn knie en verder gewoon lichaam beurs.
Gisteren ff een rondje om mijn motor “gelopen” en ff opgeschreven wat ik zie dat er stuk is. De prijzen van deze onderdelen heb ik via de KTM onderdelen site opgezocht en kom ik op een totaal van €6788,06
Verder zie ik dat het subframe krom is, een slag in het achterwiel en ook het voorwiel draait niet meer zonder ergens aan te lopen rond (motor is opgebokt). De motor heeft dus een flinke klapper gemaakt en ik ga ervan uit dat er nog meer verborgen gebreken zijn die ook de nodige kosten met zich meebrengen...
Wat is nu wijsheid vraag ik me af?? Ik ga uit van een dagwaarde van zo’n €8500 en als ik het zo bekijk zal dit ook algauw het totale schadebedrag zijn.
Ik zie als enige optie een schademotor inkoper benaderen om de motor zo te verkopen. Mijn verlies zal ik moeten nemen dus.
Of zie ik iets over het hoofd. Jullie nog ideeën en/of tips?
Hierbij even jullie hulp gevraagd....
5 weken geleden ben ik helaas onderuit gegaan met de SMR Eigen schuld en alleen WA+ verzekerd (verkeerde zuinigheid, ik weet het).
Ikzelf ben er relatief goed afgekomen, gebroken enkel, verrekte enkelbanden, gekneusde voet, wond op de knie (nog steeds licht ontstoken, doof gevoel in mijn knie en verder gewoon lichaam beurs.
Gisteren ff een rondje om mijn motor “gelopen” en ff opgeschreven wat ik zie dat er stuk is. De prijzen van deze onderdelen heb ik via de KTM onderdelen site opgezocht en kom ik op een totaal van €6788,06
Verder zie ik dat het subframe krom is, een slag in het achterwiel en ook het voorwiel draait niet meer zonder ergens aan te lopen rond (motor is opgebokt). De motor heeft dus een flinke klapper gemaakt en ik ga ervan uit dat er nog meer verborgen gebreken zijn die ook de nodige kosten met zich meebrengen...
Wat is nu wijsheid vraag ik me af?? Ik ga uit van een dagwaarde van zo’n €8500 en als ik het zo bekijk zal dit ook algauw het totale schadebedrag zijn.
Ik zie als enige optie een schademotor inkoper benaderen om de motor zo te verkopen. Mijn verlies zal ik moeten nemen dus.
Of zie ik iets over het hoofd. Jullie nog ideeën en/of tips?