KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

Nice, laat je weten wat de staat e.d. uiteindelijk is? Ik denk dat je een goede koop hebt gedaan :Y
 
Ben je er tevoren wezen kijken?!
Wel wezen kijken, maar je mag hem niet starten etc. Dus geprobeerd om door het blok te kijken met mijn x-ray vision, handoplegcursus van Jomanda kwam ook van pas. Maw het is 1 grote gok, hoop dat het goed uitpakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: vino
Die onderzoekskosten van de RDW, wil dat nog iets zeggen over dat ze ‘m technisch gekeurd hebben o.i.d.? Of is dat alleen papiertechnisch geneuzel?
 
Staat nu thuis, accu is helemaal dood (0.3V). Gelijk maar nieuwe besteld, met een truukje ben ik nu de accu aan het opladen.
Dan kan ik straks eindelijk de kmstand zien 😱
Behalve wat (om)valschade ziet hij er redelijk goed uit.
 
Even een vraagje:

Ik ben een beetje aan het oriënteren naar Leo’s voor op mijn SMT. In webshops kan ik ze eigenlijk alleen vinden voor de SM en de SMR. Passen ze dan ook op de SMT?
 
Jij bent toch een mogelijke koper?
Gewoon proberen, sommige zaken laten je heus wel een proefrit maken.

Daar loop ik nou ook tegen aan. In mijn geval gaat het om 990 SMT, 1050 Adv of 1190 Adv.
Geen eigenaren alhier die voor een uurtje hun motor willen uitlenen in ruil voor een tank benzine en een appel....
 
Je kunt motorshare even proberen... maar zonder verzekeringswerk erachter zullen de meesten niet zomaar hun motor aan een "bekende" van een of ander forum meegeven. En zelfs dan :)
 
Damn!!’ Wat rijdt zo’n ding lekker. Nooit gedacht...
 

Bijlagen

  • 08330140-E8AF-499C-878E-181189FBE809.jpeg
    08330140-E8AF-499C-878E-181189FBE809.jpeg
    351,1 KB · Weergaven: 21
22dkm, nieuwe achterband en accu erin....en gaan :):)
Van de week maar eens olie en bougietjes vervangen
 
Voor de mensen die niet zo veel verstand hebben van de waarde van SM-R's... hoeveel heb je nu bespaard door het via de veiling te doen?
 
Voor de mensen die niet zo veel verstand hebben van de waarde van SM-R's... hoeveel heb je nu bespaard door het via de veiling te doen?
Helemaal niets denk ik 🤦🏻‍♂️, wel alle risico gelopen. Probleem is dat ik €3090 dacht te bieden, maar door niet op te letten €3900 heb geboden. En helaas is het bij domeinen zo: eenmaal geboden —> verplicht afnemen bij gunning.

Geen idee trouwens wat de marktwaarde is, aangezien de fiets pas in 2011 op kenteken is gezet maar natuurlijk gewoon een 2007/2008 model is. Die zie je op MP voor tussen de 5500 en 8200.
 
ik denk niet dat je die smr had gekregen op MP voor dat bedrag. Je besparing is misschien niet helemaal in verhouding met risico dat je hebt genomen, maar eind goed al goed!
Mooie fiets hoor, veel plezier ermee
 
Terug
Bovenaan Onderaan