KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

Je zou een KTM dealer misschien nog kunnen vragen of het kenteken bekend is in hun systeem, misschien komt er nog wat historie bovendrijven.
 
ik denk niet dat je die smr had gekregen op MP voor dat bedrag. Je besparing is misschien niet helemaal in verhouding met risico dat je hebt genomen, maar eind goed al goed!
Mooie fiets hoor, veel plezier ermee
Daar heb je ook gelijk in en dat is idd wat ik bedoel: risico was gewoon te groot voor dit bedrag.
Zoals als het er nu uitziet, kom ik redelijk goed weg. Gisteren volop genoten tijdens het rijden, nu even wachten tot oliefilter, bougies etc binnenkomen, misschien nog een nieuwe voorband (meer voor mijn eigen gevoel, dan dat het nodig is).
 
Tijden kunnen veranderen! 20 jaar terug reed ik op een ouwe 620 LC4 en had niemand van KTM gehoord. Vandaag van de 20 motoren die ik tegenkwam meer dan de helft oranje.. zaken gaan goed in Mattighofen.
1290 blok is een juweeltje en imago zit ook goed zolang de oude dikbuikige tweedejeugd mannen op GS blijven rijden, dus terecht :]
 
Tijden kunnen veranderen! 20 jaar terug reed ik op een ouwe 620 LC4 en had niemand van KTM gehoord. Vandaag van de 20 motoren die ik tegenkwam meer dan de helft oranje.. zaken gaan goed in Mattighofen.
1290 blok is een juweeltje en imago zit ook goed zolang de oude dikbuikige tweedejeugd mannen op GS blijven rijden, dus terecht :]
Hahaha 👍
 
Zitten hier nog mensen die een beetje in de buurt van Alphen aan den Rijn wonen en een keer een ritje willen doen?
 
Ik vond een klein druppeltje olie (motorolie) aan de onderkant van mijn schakelpookje. Op de grond lag ook een druppeltje olie.

Ik vermoed de sealring bij de schakelindicator of de afdichting achter de schakelpook.

Iemand dit al eens zelf vervangen?
 
Ik vond een klein druppeltje olie (motorolie) aan de onderkant van mijn schakelpookje. Op de grond lag ook een druppeltje olie.

Ik vermoed de sealring bij de schakelindicator of de afdichting achter de schakelpook.

Iemand dit al eens zelf vervangen?

Yep, even zijstandaard met ankerplaat verwijderen, motor scheef zetten of even door een maat laten vasthouden, gear position sensor verwijderen, o-ring vervangen en gps met minimale kracht vastzetten, bij iets te strak aandraaien breekt het plastic van de sensor namelijk. Heel eenvoudig te doen...
 
Is er hier iemand die zijn 990 gebruikt als daily?
En is dat een beetje te doen of loop je tegen dingen aan?

Vanaf 2 september verhuis ik van de buitendienst naar de binnendienst en ga ik dus de 990SMT als daily gebruiken. Voorlopig voorzie ik geen problemen.
Just curious.. O-)
 
Ik heb de 990 smr anderhalf jaar gebruikt voor amsterdam - den haag. Geen centje pijn. Wel elke dag tanken, maar de smt heeft groter tank
 
Terug
Bovenaan Onderaan