KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

Zag hem al op marktplaats staan, denk dat ik van de winter maar op zoek ga naar een 990 smr. Vind die witte kleurstelling toch mooier.
Hij mag weg voor wat het me gekost heeft, voor een MF-er.
Zit nu met 3 projectjes + een nekhernia= geen gouden combi
 
990 smr is sowieso wel even andere koek dan een 950 sm. Als je dat kan ophoesten of doorsparen een optie is, zou ik dat zeker doen
 
990 smr is sowieso wel even andere koek dan een 950 sm. Als je dat kan ophoesten of doorsparen een optie is, zou ik dat zeker doen
Om eerlijk te zijn vind ik de 950 smr fijner rijden dan de 990. Maar dat zal wel persoonlijk zijn. Ben meer into carbs zullen we maar zeggen.
 
Ze zijn wel smooth ja, maar ik hoef niet per se heel soepel. Ik wil het vuur en dat heeft de 990 echt beter dan de 950
 
Iemand nog interesse in twee originele dempers en een t-stuk van een 990 SMR?
Hebben ca. 1500 km op de motor gezeten en zijn daarna vervangen door een niet nader te noemen merk.
Op te halen in Den Helder.
 
Hoe hoog hoort een smt 990 stationair te draaien?
Bij motor op bedrijfstemperatuur doet die van mij rond 1800 Tpm, ik vind fit vrij hoog.
 
Dat vind ik ook al hoog? M'n 950 pruttelt lekker 1200tpm :?

Geeft ook geen enkele indicatie dat dat te laag is, mits goed gesynchroniseerd. Als die scheef staat loopt ie zo rond als een aardappel.
 
Het is hier rustig met plaatjes..
Van het weekend heb ik de motor weer eens flink uitgelaten in de Eifel, Westerwald en Sauerland

AFF76703-F516-4E23-A277-73A11C1CFF1F.jpeg
 
Als ie überhaupt de schroeven nog los krijgt. Die zien er niet losjes uit.
Ik heb het t stuk compleet met de uitlaten eraan vast gedemonteerd toen ik mijn leo’s ging monteren. Dus die schroeven zou ik laten zitten inderdaad.
 
Voor de lief hebber heb ik nog een KTM SMT (990 tanktas liggen compleet.
Ruilen tegen een 6 pack Palm bier.

greetz Richard
 

Bijlagen

  • Palm.jpg
    Palm.jpg
    34,3 KB · Weergaven: 3
Terug
Bovenaan Onderaan