rikkie cbr
Die hard MF'er
- 2 feb 2013
- 682
- 201
Richard, zie pb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je bent nu nummer 2. Laat je weten of je op 1 komtEn waar moet die 6pack heen dan?
KTM levert de unit met z'n tegenpartij voor 270 euro... tweedehands zijn ze eigenlijk allemaal versleten
geen idee wat dat is eigenlijk
Grappig. Mijn eerste motor in 2008 was een Triumph Daytona 675, die ruilde ik in 2012 in op een Speed Triple van 2008. Die Speed Triple ruilde ik eind 2017 in op een gloednieuwe 1290 Super Duke GT en vorig jaar had ik het KTM-virus al dusdanig te pakken dat ik nog een 620 EGS van 1997 in Friesland heb opgehaald voor €1000Tijden kunnen veranderen! 20 jaar terug reed ik op een ouwe 620 LC4 en had niemand van KTM gehoord. Vandaag van de 20 motoren die ik tegenkwam meer dan de helft oranje.. zaken gaan goed in Mattighofen.
1290 blok is een juweeltje en imago zit ook goed zolang de oude dikbuikige tweedejeugd mannen op GS blijven rijden, dus terecht
Is opgehaaldJe bent nu nummer 2. Laat je weten of je op 1 komt
Grappig. Mijn eerste motor in 2008 was een Triumph Daytona 675, die ruilde ik in 2012 in op een Speed Triple van 2008. Die Speed Triple ruilde ik eind 2017 in op een gloednieuwe 1290 Super Duke GT en vorig jaar had ik het KTM-virus al dusdanig te pakken dat ik nog een 620 EGS van 1997 in Friesland heb opgehaald voor €1000
Overigens vind ik het 790 blok ook een fantastisch naaimachientje. Heb alle 790s meermaals gereden (handig als je voorrijder bent bij een KTM Orange Day) en ik vind de Adventure R toch wel het leukst rijden. Echter ben je daarna weer blij als je op je 1290 stapt
Maarrrr, ik kwam hier eigenlijk om voor een maat van mij te vragen waar je op moet letten bij een 950 supermoto (uit 2010). Ik ken die dingen niet zo goed, maar van horen zeggen lusten sommige wel een slokje olie echter verder erg betrouwbare machines?
Nope, 950. Pas in juni 2010 voor het eerst op kenteken gezet990 neem ik aan? 950 is niet uit 2010. Slave koppelingscilinder is zwak, liever Oberon versie.
Onderhoud opvragen bij KTM dealer.
Heeft hij motor op het oog? Ik wil best foto's bestuderen.
Grappig. Mijn eerste motor in 2008 was een Triumph Daytona 675, die ruilde ik in 2012 in op een Speed Triple van 2008. Die Speed Triple ruilde ik eind 2017 in op een gloednieuwe 1290 Super Duke GT en vorig jaar had ik het KTM-virus al dusdanig te pakken dat ik nog een 620 EGS van 1997 in Friesland heb opgehaald voor €1000
Overigens vind ik het 790 blok ook een fantastisch naaimachientje. Heb alle 790s meermaals gereden (handig als je voorrijder bent bij een KTM Orange Day) en ik vind de Adventure R toch wel het leukst rijden. Echter ben je daarna weer blij als je op je 1290 stapt
Maarrrr, ik kwam hier eigenlijk om voor een maat van mij te vragen waar je op moet letten bij een 950 supermoto (uit 2010). Ik ken die dingen niet zo goed, maar van horen zeggen lusten sommige wel een slokje olie echter verder erg betrouwbare machines?
Klinkt als valse lucht? Wel gek dat het afhankelijk is van de versnelling waarin je staat. Gasklephuizen gesynchroniseerd?Heren vraagje.
Sinds kort heb ik een vaag probleem met mijn 990 Adventure 2007.
Als ik rij en in de versnelling zit lijkt 3500 rpm wel de nieuwe stationair stand. Zodra ik hem in zijn vrij zet zakt dit gelijk aan 2800 (koppeling in of uit geen verschil), als ik hem dan in de vrij laat staan zakt hij na een tijdje naar zijn keurige stationair regeling. Echter zodra ik hem in een versnelling zet loopt hij gelijk weer naar 3500.
Heeft iemand van jullie enig idee waar ik dit zoeken moet?
Dit heb ik al gecheckt/zo staat het er bij:
- Standaard map, enkel SAI verwijderd en uit gezet, staat al langer zo.
- TPS is goed afgesteld.
- Lambda sensoren uit gehad, geen effect.
- 2e luchtkleppen 100% open gezet, geen effect.
- EPC aan of uit maakt geen effect.
Heren vraagje.
Sinds kort heb ik een vaag probleem met mijn 990 Adventure 2007.
Als ik rij en in de versnelling zit lijkt 3500 rpm wel de nieuwe stationair stand. Zodra ik hem in zijn vrij zet zakt dit gelijk aan 2800 (koppeling in of uit geen verschil), als ik hem dan in de vrij laat staan zakt hij na een tijdje naar zijn keurige stationair regeling. Echter zodra ik hem in een versnelling zet loopt hij gelijk weer naar 3500.
Heeft iemand van jullie enig idee waar ik dit zoeken moet?
Dit heb ik al gecheckt/zo staat het er bij:
- Standaard map, enkel SAI verwijderd en uit gezet, staat al langer zo.
- TPS is goed afgesteld.
- Lambda sensoren uit gehad, geen effect.
- 2e luchtkleppen 100% open gezet, geen effect.
- EPC aan of uit maakt geen effect.
Heren vraagje.
Sinds kort heb ik een vaag probleem met mijn 990 Adventure 2007.
Als ik rij en in de versnelling zit lijkt 3500 rpm wel de nieuwe stationair stand. Zodra ik hem in zijn vrij zet zakt dit gelijk aan 2800 (koppeling in of uit geen verschil), als ik hem dan in de vrij laat staan zakt hij na een tijdje naar zijn keurige stationair regeling. Echter zodra ik hem in een versnelling zet loopt hij gelijk weer naar 3500.
Heeft iemand van jullie enig idee waar ik dit zoeken moet?
Dit heb ik al gecheckt/zo staat het er bij:
- Standaard map, enkel SAI verwijderd en uit gezet, staat al langer zo.
- TPS is goed afgesteld.
- Lambda sensoren uit gehad, geen effect.
- 2e luchtkleppen 100% open gezet, geen effect.
- EPC aan of uit maakt geen effect.