KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

@trip

Ik heb evt dezelfde 2 koffers en zijrekken als Kire heeft het enige wat je dan zelf maakt is het beugeltje wat op de motor zit. Maar daar zou kire je me kunnen helpen.
Ik verkoop de complete set voor 450 €.
Dus 2 trax zijkoffers en 2 beugels. Evt heb ik ook nog een topkoffer met onderplaat voor je. Maar dan kom je op 600 € uit.

En de beugels passen op de sm want ze hebben dezelfde art. Nr
Tnx, ik zal er even over nadenken.
 
wat een prachtfiets die 990 SM (R)(T), design is nog steeds fris en fruitig
 
De dolomieten zijn fantastisch, maar ik verwacht daar in de komende jaren wel restricties helaas. Misschien blijft het bij tol en dergelijken, maar werd afgelopen zomer al aardig doorgezaagd door een betrekkelijk grondig onderzoek om de rust aldaar te verbeteren. Dus gaan nu het nog gewoon kan :P
 
wat een prachtfiets die 990 SM (R)(T), design is nog steeds fris en fruitig
20190912_143255.jpg


Mee eens, vind hem nod steeds mooier dan menigeen nieuwer model.
 
@trip

Ik heb evt dezelfde 2 koffers en zijrekken als Kire heeft het enige wat je dan zelf maakt is het beugeltje wat op de motor zit. Maar daar zou kire je me kunnen helpen.
Ik verkoop de complete set voor 450 €.
Dus 2 trax zijkoffers en 2 beugels. Evt heb ik ook nog een topkoffer met onderplaat voor je. Maar dan kom je op 600 € uit.

En de beugels passen op de sm want ze hebben dezelfde art. Nr
Mijne zijn goedkoper!
(stuur maar een PM)
 
@trip

Ik heb evt dezelfde 2 koffers en zijrekken als Kire heeft het enige wat je dan zelf maakt is het beugeltje wat op de motor zit. Maar daar zou kire je me kunnen helpen.
Ik verkoop de complete set voor 450 €.
Dus 2 trax zijkoffers en 2 beugels. Evt heb ik ook nog een topkoffer met onderplaat voor je. Maar dan kom je op 600 € uit.

En de beugels passen op de sm want ze hebben dezelfde art. Nr

Welk beugeltje mis je..?
 
Welk beugeltje mis je..?
Ik mis de bevestiging beugels wat op de motor zitten. Die zijn met de motor verdwenen uit de schuur. Ik heb alleen nog de beugels en de koffers.
Ik had nl die met slot dus dan heb je boven bij de beugels 2 stuks onder bij de voet steunen en eentje onder je kentekenplaat.
Maar trip wil de mijne niet en ik ga ga de smt verkopen dus dan zet ik ze op marktplaats.
 
Hoe houd de vering zich dan? Ik heb juist hk suspension de veren laten updaten omdat ik die veel te zacht vond...

Deze bagage en dua vragen wel een slag of 3-6 extra veervoorspanning achter. HK heeft bij mij een hydraulische veervoorspanner gemonteerd om dat wat makkelijker te maken. Fijne mod als je vaak wisselt! Scheelt een hoop kapotte knokkels...
 
Ik mis de bevestiging beugels wat op de motor zitten. Die zijn met de motor verdwenen uit de schuur. Ik heb alleen nog de beugels en de koffers.
Ik had nl die met slot dus dan heb je boven bij de beugels 2 stuks onder bij de voet steunen en eentje onder je kentekenplaat.
Maar trip wil de mijne niet en ik ga ga de smt verkopen dus dan zet ik ze op marktplaats.

Die bij de kentekenplaat heb ik misschien nog wel. Ik zal s kijken voor je als je wilt...
 
Vandaag stil gevallen in de Ardennen...damn...dashboard ging aan uit continue...knallen uit de uitlaat...toch maar langs de kant gezet...softcode 3.3...meteen motormaat naar ktm dealer gestuurd om een nieuwe accu te kopen...na ruim twee uur was die terug...accu ingebouwd...starten en lopen...happy home...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag stil gevallen in de Ardennen...damn...dashboard ging aan uit continue...knallen uit de uitlaat...toch maar langs de kant gezet...softcode 3.3...meteen motormaat naar ktm dealer gestuurd om een nieuwe accu te kopen...na ruim twee uur was die terug...accu ingebouwd...starten en lopen...happy home...
Waar stond je heb vanmiddag nog rondje spa gedaan.?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag stil gevallen in de Ardennen...damn...dashboard ging aan uit continue...knallen uit de uitlaat...toch maar langs de kant gezet...softcode 3.3...meteen motormaat naar ktm dealer gestuurd om een nieuwe accu te kopen...na ruim twee uur was die terug...accu ingebouwd...starten en lopen...happy home...
Ai! Ik ga komend weekend nog naar Luxemburg. Afgelopen weekend geconstateerd dat de laadspanning van de SMT telkens weg viel, blijkt dat de dynamo stuk aan het gaan is. Gaat spannend worden of de onderdelen voor donderdag binnen zijn...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo probleem met de Adventure die hoog in toeren liep stationair opgelost.

Er zat een miniscuul barstje in de slang tussen de MAP sensor en het gaskleppenhuis. Trok niet genoeg lucht in om de motor anders te laten lopen, wel om de meter voor de gek te houden en zo de injectie rijker te laten injecteren. Daarom werden de bougie en Lambda sensor ook zwart.
 
950 SE tegengekomen vandaag, die fiets heeft echt een plekjein mijn hart. Bijzondere motor! 😍
 
Misschien even eicma afwachten? Als er 890 komt of iets dergelijks is die wellicht interessant of anders zal de prijs van de 790 wel zakken
 
Waar was je geweest? In Venlo? Ik vind de 790R nog helemaal zo lelijk niet...
Nee bij een belg thuis. Die wat de zijne kwijt wou.
Hij wilde die kwijt ivm een verbouwing dus dacht misschien kan ie weg voor een mindere prijs. Dan had ik hem meegenomen,maar hij bleef aan zijn prijs vasthouden.
Daar kan ik ze ook hier voor krijgen na invoer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan