KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

@Duke Nukem , je was me voor ;) was een optie geweest voor mij.

Ik ben aan het kijken naar een adventure, geen inruil dus eens kijken wat leuk is.
hoop bij spoedig hier te melden.

doel was deze zomer na kreta met de adventure maar word waarschijnlijk wat TET rijden met corona biertjes :+
 
Ja best wel, niet lopend gekocht dus dat is altijd een gok. Dat bleek de benzinepomp te zijn en toen liep ie meteen hartstikke mooi. Moet ook een beurt hebben dus verse olie + filter, luchtfilter, KVS in olie (keerring waterpomp lek), klepspeling was gelukkig goed, achterschokdemper lek (kwam ik thuis pas achter, hoe dom ;(), achterrem doet het niet en voorrem loopt aan, achterband mwoah (heb ik liggen) en meteen wat mods doen (SAS er af, USB lader en RAM mount er op). Genoeg te knutselen.
Supervet, mooie koopjes zo :)
 
Ja best wel, niet lopend gekocht dus dat is altijd een gok. Dat bleek de benzinepomp te zijn en toen liep ie meteen hartstikke mooi. Moet ook een beurt hebben dus verse olie + filter, luchtfilter, KVS in olie (keerring waterpomp lek), klepspeling was gelukkig goed, achterschokdemper lek (kwam ik thuis pas achter, hoe dom ;(), achterrem doet het niet en voorrem loopt aan, achterband mwoah (heb ik liggen) en meteen wat mods doen (SAS er af, USB lader en RAM mount er op). Genoeg te knutselen.
Maar hij ziet er wel vet uit
 
hier al gekeken?

"I replaced the rear sub frame and the abs connector got loose. After about 20 miles on the first drive I got the abs light and then the speedo quit. It was only the main connector on the abs under the seat. "

ff die stekker checken is makkelijk.


Na lang zoeken oorzaak gevonden... Blijkt ook een probleem te zijn die vaker voorkomt:
990 Superduke Adventure : Carmo Electronics - Motorbike parts or electronics
Alleen achtergrond verlichting doet het...

Blijkt nu dat de ship die erop zit wel een vaker er scheef op gesoldeert zit...
KTM 990 instrument - Hojresor
Waarschijnlijk bij mij dus ook het probleem

Word nu gefixed door maatje die kan smd solderen
 
IMG_20200313_151400.jpg
Aangezien ik mijn Smt laatst heb weg gedaan. Was ik op zoek naar wat nieuws.
En die heb ik in de tussentijd gevonden.
Een 790 uit 2019 met 700 km op de klok.
Wilde eigenlijk voor de 890 gaan.
Maar die vond ik nog te duur.
 
@Duke Nukem , je was me voor ;) was een optie geweest voor mij.

Ik ben aan het kijken naar een adventure, geen inruil dus eens kijken wat leuk is.
hoop bij spoedig hier te melden.

doel was deze zomer na kreta met de adventure maar word waarschijnlijk wat TET rijden met corona biertjes :+

@OHARA z’n 950S is te koop :Y

Zelf zit ‘ie nog in de ontkenningsfase maar het is echt zo :P
 
Bekijk bijlage 1475243Aangezien ik mijn Smt laatst heb weg gedaan. Was ik op zoek naar wat nieuws.
En die heb ik in de tussentijd gevonden.
Een 790 uit 2019 met 700 km op de klok.
Wilde eigenlijk voor de 890 gaan.
Maar die vond ik nog te duur.

Veel plezier ermee...zelf nog iets naast de SMR gekocht...begin april levering...als dat tenminste lukt met dat virus...
 
Heeft iemand nog een origineel SMT windscherm liggen? Ik heb een hoge en wil proberen of een lage helpt mbt turbulentie.

maar kan op geen enkele site een lage SMT ruit vinden. Allemaal SM ruitjes en die hebben andere schroefpunten... 🙁
 
Ik ben ook nieuwsgierig Tok.

Een 701 enduro Harry...beslissing overigens genomen voor virus uitbraak. Levering begin April maar of dat door gaat. Heeft nu ook geen prioriteit, laten we eerst maar eens gezond blijven...
 
  • Leuk
Waarderingen: zen
Heeft iemand nog een origineel SMT windscherm liggen? Ik heb een hoge en wil proberen of een lage helpt mbt turbulentie.

maar kan op geen enkele site een lage SMT ruit vinden. Allemaal SM ruitjes en die hebben andere schroefpunten... 🙁
Lage ruitjes heten Flyscreens... daar ook niets op te vinden? --> Zaag erin. KTM kan echt geen ruitjes ontwerpen.
 
Heeft iemand nog een origineel SMT windscherm liggen? Ik heb een hoge en wil proberen of een lage helpt mbt turbulentie.

maar kan op geen enkele site een lage SMT ruit vinden. Allemaal SM ruitjes en die hebben andere schroefpunten... 🙁
PST-650-decoupeerzaag-500W_382086_000_440x330.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: TPOD
Vamdaag 950 adv in dakar smaak langs de A4.. aanrijding? Iemand van hier?
 
Terug
Bovenaan Onderaan