KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

Een 701 enduro Harry...beslissing overigens genomen voor virus uitbraak. Levering begin April maar of dat door gaat. Heeft nu ook geen prioriteit, laten we eerst maar eens gezond blijven...

Netjes! Zandpaadjes pakken in de Ardennen?
 
Zand ligt er weinig in de Ardennen.
Motorrijden in de bossen is in België verboden (gelieve het dan ook niet te doen, wij zijn blij als we legaal nog eens een toertocht mogen organiseren).

Met wat geluk mag je een verdwaalde veldweg in.
 
Zand ligt er weinig in de Ardennen.
Motorrijden in de bossen is in België verboden (gelieve het dan ook niet te doen, wij zijn blij als we legaal nog eens een toertocht mogen organiseren).

Met wat geluk mag je een verdwaalde veldweg in.

Klopt, houd ik ook rekening mee, voerstreek kent ook vele veldwegen evenals zuid Limburg...
 
Ik ben bezig met TuneECU, ik wil graag de KTM 990 SMT uitlezen. Kabels gekocht via Ali maar hij krijgt geen verbinding met de ECU.

Heeft iemand nog tips om de verbinding tot stand te brengen?

De kabels die ik heb gekocht



Drivers gedownload via
*Update* zie dat de kabel geen FTDI chip heeft en lees op LC8-forum dat dit wel essentieel is. Kan iemand dat bevestigen?


Printscreen van TuneECU;

image-1.png
image.png
 
Laatst bewerkt:
Ik ben bezig met TuneECU, ik wil graag de KTM 990 SMT uitlezen. Kabels gekocht via Ali maar hij krijgt geen verbinding met de ECU.

Heeft iemand nog tips om de verbinding tot stand te brengen?

De kabels die ik heb gekocht



Drivers gedownload via
*Update* zie dat de kabel geen FTDI chip heeft en lees op LC8-forum dat dit wel essentieel is. Kan iemand dat bevestigen?


Printscreen van TuneECU;

Bekijk bijlage 1475799Bekijk bijlage 1475800
Twee opties, of je ECU is kaduuk of je kabel is kut. Wat denk je zelf?


Duitsers hebben een prachtig gezegde, wer billig kauft, kauft zweimal. Vind ik persoonlijk een veel leukere dan goedkoop is duurkoop.
 
Afgelopen dinsdag mijn Smt verkocht.
toch wel een traantje gelaten. Misschien meld de nieuwe eigenaar zich hier nog.

ik ga mee praten in het 1290 superduke topic. 🙌
 

Bijlagen

  • F36AA94F-1996-47F2-8947-AFE05A2BF3C5.jpeg
    F36AA94F-1996-47F2-8947-AFE05A2BF3C5.jpeg
    105,9 KB · Weergaven: 15
Hallo,
Na een klein ongelukje ben ik op zoek naar een nieuwe achterveld voor mijn 950 sm. Weet iemand toevallig iets of heeft iemand er nog een liggen?
 
Ik ben bezig met TuneECU, ik wil graag de KTM 990 SMT uitlezen. Kabels gekocht via Ali maar hij krijgt geen verbinding met de ECU.

Heeft iemand nog tips om de verbinding tot stand te brengen?

De kabels die ik heb gekocht



Drivers gedownload via
*Update* zie dat de kabel geen FTDI chip heeft en lees op LC8-forum dat dit wel essentieel is. Kan iemand dat bevestigen?


Printscreen van TuneECU;

Bekijk bijlage 1475799Bekijk bijlage 1475800

Geen FTDI = geen verbinding
Dus ga maar op zoek naar een nieuwe kabel
 
  • Leuk
Waarderingen: SMT
Ik ben bezig met TuneECU, ik wil graag de KTM 990 SMT uitlezen. Kabels gekocht via Ali maar hij krijgt geen verbinding met de ECU.

Heeft iemand nog tips om de verbinding tot stand te brengen?

De kabels die ik heb gekocht



Drivers gedownload via
*Update* zie dat de kabel geen FTDI chip heeft en lees op LC8-forum dat dit wel essentieel is. Kan iemand dat bevestigen?


Printscreen van TuneECU;

Bekijk bijlage 1475799Bekijk bijlage 1475800

Weet niet waar je woont, maar heb wel een kabel die je mag lenen. Woon zelf in het midden van het land.
 
  • Leuk
Waarderingen: SMT
Weet niet waar je woont, maar heb wel een kabel die je mag lenen. Woon zelf in het midden van het land.

Bedankt voor het aanbod. Via via krijg ik nog een kabel met de FTDI chip aankomende week, zal het dan nog eens proberen.
 
Sinds een aantal weken een trotse eigenaar van een 950 SM uit 2005... Na een aantal dingen opgeknapt te hebben, vandaag mn eerste rit gemaakt. Wat een machine *D
 
  • Leuk
Waarderingen: TPOD
Hallo,
Na een klein ongelukje ben ik op zoek naar een nieuwe achterveld voor mijn 950 sm. Weet iemand toevallig iets of heeft iemand er nog een liggen?
Nu ik nog steeds op zoek ben, heb ik wat vraagjes. Past een achterwiel van een 990 superduke ook? En zo ja welk bouwjaar? Op het oog lijken ze hetzelfde maar ik weet niet wat de precieze maten zijn. Ik heb al aardig wat gegoogled maar ik krijg het niet gevonden..

Alvast bedankt!
 
Iemand hier ervaring met verlaagde steps op zijn/haar 990 SMT? Zoekhistorie wijst naar Motobau, maar EUR 200 voor een setje lagere steps, poeh... Hebben jullie betere/goedkopere alternatieven?
 
Heeft iemand nog een origineel SMT windscherm liggen? Ik heb een hoge en wil proberen of een lage helpt mbt turbulentie.

maar kan op geen enkele site een lage SMT ruit vinden. Allemaal SM ruitjes en die hebben andere schroefpunten... 🙁
Volgens mij heb ik er nog eentje liggen. Zalvanavond eens kijken.
 
Iemand hier ervaring met verlaagde steps op zijn/haar 990 SMT? Zoekhistorie wijst naar Motobau, maar EUR 200 voor een setje lagere steps, poeh... Hebben jullie betere/goedkopere alternatieven?

Volgens mij is een smt frame-technisch gelijk aan de Adventure serie; dan passen de verlaagde voetsteunen van SW-Motech ook, verkrijgbaar rond de €100 of die van Radegarage.

edit: en nog een tip, houd de Duitse sites als Louis, Polo en FC-Moto ook in de gaten voor aanbiedingen.
 
Laatst bewerkt:
Nu ik nog steeds op zoek ben, heb ik wat vraagjes. Past een achterwiel van een 990 superduke ook? En zo ja welk bouwjaar? Op het oog lijken ze hetzelfde maar ik weet niet wat de precieze maten zijn. Ik heb al aardig wat gegoogled maar ik krijg het niet gevonden..

Alvast bedankt!

Hotparts op Marktplaats heeft n achterwiel voor de sm.
 
Vanmiddag heb ik weer een 990 smr gekocht, vorig jaar heb ik er ook een gehad waar ik veel aan had veranderd. Dit keer wil ik dat niet doen haha.

Hij zat verborgen onder een laag stof dus even opgepoetst en nu ziet die er weer erg strak uit op de akrapovic stickers na die er bijna af vallen.

Is er iemand die nog een zo goed als nieuw standaard zadel en wil ruilen? Ik vind dat toch iets praktischer dan mijn ergoseat.
Ook lijkt het alsof mijn achtervering verlaagd is ingesteld? Weet iemand of dit ook echt zo is? (Er is flink aangebeunt helaas.)


Motor.jpg

WhatsApp Image 2020-03-28 at 16.19.21.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan