KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

smaken verschillen, ik vind ze wel mooi. en tof dat ze weer wat terug gestapt zijn naar de 990 achtige genre, beetje minder BMW en wat meer KTM. Die grote jongens werden toch wat looiig :P
 
20200917_161534.jpg


Ff een plaatje voor de beeldvorming8-):P
 

Bijlagen

  • 20200917_161937.jpg
    20200917_161937.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 7
Ik vind eigenlijk die Husqvarna 901 Norden die aangekondigt was nog het meeste teruggrijpen op de 990 adventure. Ben daar wel benieuwd naar. Misschien over 10 jaar de opvolger van mn 990 ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: zen
Dat Pierer Automotive of hoe je het ook noemt heeft in dat document een tijd terug wel laten zien dat het op de planning staat voor komend jaar. Dit is geen gerucht oid, dit zijn documenten die met investeerders en aandeelhouders gedeeld worden en gewoon open zijn.

121819-ktm-product-portfolio-street-29.png


In die 690/790/890 reeks zit dus een model dat nog geïntroduceerd wordt.
 
ohh was super tof!!! ik ben vanaf Malmo tot Torsby gekomen. Sectie 1 is gravel, bospaden en meer asfalt dan de rest. Wel heel mooi om te rijden, asfalt stukken zijn kleine stuurweggetjes door het landschap. Erg mooi. Sectie 3 heeft meer bos en gravel en minder asfalt. Het stuk tussen de meren is erg tof om te doen. Het stuk boven de meren tot Forshaga is wat saaier, veel gravel paden door de weilanden. Vanaf Forshaga tot de Noorse grens is weer super tof, en Sectie 4 is helemaal gaaf (van Charlottenberg naar boven). Je hebt daar echt het gevoel dat je alleen in de rimboe rijdt. geslapen in shelters in de natuur en hutjes op de camping. Eland gezien. Veel plezier gehad. (als je op de tet facebook groep zit en zoekt op Koen Schaank, dan vindt je mijn foto's enzo wel) :) Was goed te doen allemaal op de KTM 990 hoor. Er was ook een Guzzi V85TT mee en ook die had nergens problemen mee. Grond speling was wat laag, maar verder prima meekomen (en dat op 80/20 bandjes).
Ik ga ofwel moeten scheiden ofwel op pensioen moeten gaan om in zulke speeltuinen te kunnen gaan spelen.... of beide, lol...
 
@wokkelz Ik zeg, gewoon doen :) Dat forum is normaal gezien wel te bereiken, niet extreem actief, maar bij mij werkt het nu ook even niet.

Als je info zoekt dan is op: OC Hall of Wisdom enorm veel te vinden. En anders gewoon hier vragen!
Ik heb dat forum nog nooit onbereikbaar weten zijn... die Hall of Wisdom is de max. Hopelijk blijft die site nog honderd jaar aktief. Twee dagen geleden nog nodig gehad, ik wou de TPS van mijn 950 controleren, meet ik mooi volgens het boekje tussen gele en blauwe draad: compleet foute waarden. Blijkt de manuel gewoon fout te zijn: er moet gemeten worden tussen blauwe en zwarte draad, staat zo in die Hall of Wisdom.
Afin, ik heb al 12 jaar mijn KTM 950 Adventure van 2005, 113000km ondertussen. And still going strong. Daarnaast een F800ST gehad, een Fireblade, een 1100GS, een R100R, een F650GS, een R6, een Multistrada DS1000... en die verdwijnen steeds weer na enkele maanden tot een jaar. Maar die 950 blijft gewoon, tot ik 'm niet meer van zijn zijpoot krijg.
 
Niet de correcte plek, maar weet heel toevallig iemand welk type voorspatbord hier op gemonteerd zit? Kom er zo niet achter, wie weet dat iemand van jullie denkt, Owjoh das enne Hyosung yzqp2304 spatbord. Of iets simpelers hoop ik. Hij is verbeund zo te zien, maar wil graag weten waar die voorste helft vandaan komt

3.jpg
 
Ik heb dat forum nog nooit onbereikbaar weten zijn... die Hall of Wisdom is de max. Hopelijk blijft die site nog honderd jaar aktief. Twee dagen geleden nog nodig gehad, ik wou de TPS van mijn 950 controleren, meet ik mooi volgens het boekje tussen gele en blauwe draad: compleet foute waarden. Blijkt de manuel gewoon fout te zijn: er moet gemeten worden tussen blauwe en zwarte draad, staat zo in die Hall of Wisdom.
Afin, ik heb al 12 jaar mijn KTM 950 Adventure van 2005, 113000km ondertussen. And still going strong. Daarnaast een F800ST gehad, een Fireblade, een 1100GS, een R100R, een F650GS, een R6, een Multistrada DS1000... en die verdwijnen steeds weer na enkele maanden tot een jaar. Maar die 950 blijft gewoon, tot ik 'm niet meer van zijn zijpoot krijg.


Smeken dan je een dag of 11 op pad mag moet lukken toch? Nu beginnen en volgend jaar rijden :P 1 dag naar malmo, 1 dag terug naar Nederland. 1 dag om vanuit mid zweden terug in malmo gebied te komen. ^Tis ff bikkelen, maar wel te doen :P
 
Even een ander vraagje. Heeft iemand misschien een WPHB van de 950 SM? Die van mij stinkt klaarblijkelijk nogal naar benzine bij rijden (als ik de groene koppies van de mensen achter mij van afgelopen weekend moet geloven _O-) Ik had hem met hulp van @Unruled als wat armer gezet dmv naald en sproeier maar nog niet genoeg (was naar aanleiding van 1:11 rijden, dit is marginaal verbeterd). Ik wil hem graag terug zetten op origineel om een startpunt te hebben en te zien wat hij dan doet. Maar op KTM-Shop kan je verschillende maten sproeiers kiezen en weet dus niet goed welke ik moet hebben en wil dat graag even nazoeken.
 
Even een ander vraagje. Heeft iemand misschien een WPHB van de 950 SM? Die van mij stinkt klaarblijkelijk nogal naar benzine bij rijden (als ik de groene koppies van de mensen achter mij van afgelopen weekend moet geloven _O-) Ik had hem met hulp van @Unruled als wat armer gezet dmv naald en sproeier maar nog niet genoeg (was naar aanleiding van 1:11 rijden, dit is marginaal verbeterd). Ik wil hem graag terug zetten op origineel om een startpunt te hebben en te zien wat hij dan doet. Maar op KTM-Shop kan je verschillende maten sproeiers kiezen en weet dus niet goed welke ik moet hebben en wil dat graag even nazoeken.
Zie PM

edit: Controleer ook even je vlotterhoogte, ik heb mijne ook iets armer staan omdat hij onderin te rijk stond. Ging hij ook beter van oppakken. Check daarnaast ook of je choke nog wel goed dicht gaat, als die kabels niet netjes lopen kan het zomaar zijn dat hij er 1 toch open trekt.

Trouwens, 1:11 is wel heel droevig haha.
 
Laatst bewerkt:
Tnx voor de om reacties :)
Vlotter hoogte hebben we de vorige keer gecontroleerd. Die zat wel snor.
Zal de kabels ook checken. Hoewel mijn probleem juist is dat de choke niet open blijft staan.
 
Tnx voor de om reacties :)
Vlotter hoogte hebben we de vorige keer gecontroleerd. Die zat wel snor.
Zal de kabels ook checken. Hoewel mijn probleem juist is dat de choke niet open blijft staan.
Je zou bijna zeggen dat er toch iets met de choke niet helemaal lekker zit dan..
 
Ik ben op zoek naar onderdelen voor een 990 Adventure, heeft er iemand een set valbeugels, spiegels of knipperlichten liggen?
 
Ja ik check jouw advertentie altijd eerst even, maar daar zat ‘t inderdaad niet bij 8-) . Mijn oranje gaat btw straks in de verkoop aangezien ik een 2010 990 R heb gekocht.
 
Nee niet Mijdrecht , zag destijds een 990 R staan op Mp en toen kreeg ik weer de kriebels .... wellicht had ik mijn oude 950 S adv beter kunnen houden 😂😂
 
Ja ik check jouw advertentie altijd eerst even, maar daar zat ‘t inderdaad niet bij 8-) . Mijn oranje gaat btw straks in de verkoop aangezien ik een 2010 990 R heb gekocht.

Is dat de 950 Adv S ‘03 uit je signature? Zo ja, stuur maar een berichtje met een prijs die je in gedachten hebt :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan