Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zadel op maat laten maken is altijd een goed idee. Dat gezegd : ik vind het niet fijn om met iemand achterop te rijden op mijn SMT. Vind ik toch meer een één persoons fiets.De zoektocht naar een wat meer toer gerichte motor is teruggebracht naar 2 motoren, de 990smt en de Triumph Tiger sport. Issue blijft het rijden met duo en koffers. Ik vind de smt het fijnste rijden maar vriendin zit lekkerder op de Triumph . Zijn hier mensen die ook vaak met duo/koffers rijden en t zadel vervangen of verbeterd hebben? Zou dan gaan om het laatste model Smt.
Ja ik ben ook bang dat de Triumph iets beter geschikt is.Zadel op maat laten maken is altijd een goed idee. Dat gezegd : ik vind het niet fijn om met iemand achterop te rijden op mijn SMT. Vind ik toch meer een één persoons fiets.
Ja ik ben ook bang dat de Triumph iets beter geschikt is.
Zelf rijden natuurlijkZodat zij achterop de Triumph kan zitten in de achtertuin, terwijl ik met de KTM op pad ben?
Dat maakt idd veel verschil. Maar het zou idd zijn om wat langer en verder weg te gaan dan nu met de zondagse ritjes achterop.Zelf rijden natuurlijk
Wat zijn de plannen eigenlijk? Samen naar en door de Alpen touren of gewoon is op een zondag achterop? Maakt ook wel een verschil.
Er is zo'n alu plaatje wat je kunt schroeven op de plek van dat miniscule KTM dingetje.....heb ik volgens mij nog ergens liggen....denk ik, de Adv in 2009 ingeruildOm die reden heb ik ook mijn Pan verkocht
Overigens, wat verbruikt jullie 990 Adventure eigenlijk zo'n beetje gemiddeld ?
En: ik zoek een simpel bagagarekje waar ik een klein tasje op vast kan maken met wat straps. Er is veel te koop, iets met bos en bomen, wat raden jullie aan ?
Zodat zij achterop de Triumph kan zitten in de achtertuin, terwijl ik met de KTM op pad ben?
Als je eens zou willen kijken ...Er is zo'n alu plaatje wat je kunt schroeven op de plek van dat miniscule KTM dingetje.....heb ik volgens mij nog ergens liggen....denk ik, de Adv in 2009 ingeruild
Leuke keuze begon met een speed triple, daarna SMR, daarna tiger sport en nu weer smr.De zoektocht naar een wat meer toer gerichte motor is teruggebracht naar 2 motoren, de 990smt en de Triumph Tiger sport. Issue blijft het rijden met duo en koffers. Ik vind de smt het fijnste rijden maar vriendin zit lekkerder op de Triumph . Zijn hier mensen die ook vaak met duo/koffers rijden en t zadel vervangen of verbeterd hebben? Zou dan gaan om het laatste model Smt.
Waar kom je vanaf....?De zoektocht naar een wat meer toer gerichte motor is teruggebracht naar 2 motoren, de 990smt en de Triumph Tiger sport. Issue blijft het rijden met duo en koffers. Ik vind de smt het fijnste rijden maar vriendin zit lekkerder op de Triumph . Zijn hier mensen die ook vaak met duo/koffers rijden en t zadel vervangen of verbeterd hebben? Zou dan gaan om het laatste model Smt.
Als je eens zou willen kijken ...
Dit is hoe de kont van mijn KTM er nu uitziet:
Bekijk bijlage 1695017
En dit is het enige dat ik erop wil meenemen:
Bekijk bijlage 1695018
Dus ik hoef geen ingewikkelde merk-specifieke-koffer-klem-klik-planken te hebben, gewoon een simpel bagagerek.
Gezien de staat van de motor zoek ik overigens wel een mooi bagagerek.
Ik heb online bij de diverse shops al rondgekeken maar er zijn zoveel verschillende dingen te koop dat ik het spoor een beetje bijster raak.
Plaatje gevonden van het plaatjeBekijk bijlage 1695021
Mijn 990 Adv gebruikt ca 1 op 15. Snelweg en constant gas omstandigheden rond de 1 op 18.
Heb al van alles gehad van ss tot sm. Maar nooit echt een fiets waar je echt fijn wat langer mee weg konWaar kom je vanaf....?
Ik heb zelf jaren met ss-en (R6, GSXR750) met vriendin achterop gereden voor ik de SMR kocht. Sindsdien zitten we allebei veeeeeeeeeel comfortabeler en kunnen we nu alles mee nemen wat we willen (kleding, tent, kookspullen,....). Met het originele zadel. Ik heb ooit een 2e zadel gekocht om op maat te laen maken, maar er uiteindelijk vanaf gezien. Harde zadel went snel.
Niet helemaal antwoord op je vraag, maar dit tasje bevalt mij erg goed:Om die reden heb ik ook mijn Pan verkocht
Overigens, wat verbruikt jullie 990 Adventure eigenlijk zo'n beetje gemiddeld ?
En: ik zoek een simpel bagagarekje waar ik een klein tasje op vast kan maken met wat straps. Er is veel te koop, iets met bos en bomen, wat raden jullie aan ?
Mwah, bij mij is het toch ook 1:15 zo gemiddeld, 1:18 haal ik dan weer niet vaak. 1:17 wel bij rustig cruisen. Hangt enorm af van je rijgedrag natuurlijk..Mijn vorige 990 redde dat niet, dat is behoorlijk zuinig. Zal wel wat te arm staan denk ik. Die van mij zat altijd zo rond de 1:13 met in een vakantie een uitschieter naar 1:15 bij echt extreem sloom rijden. Motor was afgesteld op een testbank bij MVS engineering.