KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

Oh had even gemist dat het om een SMR gaat, en daar zit de accu niet helemaal onderin zoals bij een Adv ?
I stand corrected ...
 
Ik zie dat de blokophangpunten van een superduke 990 m6 zijn en die van een adventure 990 m8...m6 lijkt nogal dunnetjes...denk dat ik ze maar opboor naar m8 aangezien het superduke blok de adeventure gaat...
 
Met 15/47 gearing loopt 'ie 170, en zit er zo'n 20 a 25 km per versnelling tussen, dus dat lijkt wel geschikt te zijn. Adventure heeft langere versnellingen, nu is alles korter...zal tamelijk agressief zijn met deze vertanding, vooral ook omdat er ook een Rottweiler inlaat op zit, rallyuitlaat en PCV zonder O2's...in ieder geval voldoende power om in het klapzand het voorwiel los te houden :+
 
Nog iemand interesse in een KTM gereedschap setje mét de befaamde KTM flesopener?

IMG_7157.jpg
 
Ik ben opzoek naar het originele setje zoals op de foto.
 

Bijlagen

  • 40CECEBB-165F-4EB7-8AF5-7576D7F3DA05.jpeg
    40CECEBB-165F-4EB7-8AF5-7576D7F3DA05.jpeg
    125,2 KB · Weergaven: 17
Weet iemand of de achterbruggen van de verschillende 990 modellen onderling uitwisselbaar zijn?

De lengte zal verschillen, maat de frame en asmaat...is die anders of hetzelfde?

Hier een kapotte Adventure brug, een kortere brug uit een SMT o.i.d. zou een geluk bij een ongeluk zijn...of een brug uit een 1190 o.i.d.
 
Dat zou top zijn! Is nog wel een keer te repareren, maar een kortere brug zou wel goed uitkomen
 
Just curious... Wat wil je eigenlijk weten van mensen met andere uitlaatbochten?
Dat vroeg ik me ook af. Als je verwacht pk's te gaan winnen met enkel bochten..... no go, soepeler lopen zit hem daar ook niet in.
Looks, levensduur, posergehalte.... dat zal de voornamelijke plus zijn naar mijn idee.

Maar een complete titanium akra is wel echte dikke shit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan