KTM LC8, de motor voor echte mannen, deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
geen vreemde zaken tegen gekomen..
accessoires bij gekocht... welke?
de ergo sead
ga nog voor een bellypan en valbeugel
sn misschien voor een cruse controle
en er moet een andere bagage ding komen voor de orginele
wijdere voet pendalen
en tassendragers, koffers had ik er al af gereden omdat die te breed zijn,klunk
maak van de grootste misschien een topkoffer
eigenlijk vint ik een topkoffer niks maar soms wel handig
wilvolgend jaar wel meer ofroad rijden vandaar aanpassingen
noppe nof wat anderrs wat grip biet of road
de ergo sead is een aanrader, wel hoger maar geen hitte probleem van de macchine
 
Voordat ik de moeite neem van op Marktplaats zetten;

Ik heb een bellypan en een set valbeugels, beide origineel KTM (SW-Motech) en gebruikt, in de verkoop.
Voor KTM SM-T. Bellypan met KTM logo, dus die met een zilverkleurige voorkant.
ALles compleet met bevestigingsmaterialen en montage instructies.

Bellypan heeft krassen aan de onderzijde (zie je normaal niet) en de valbeugel links heeft ook krassen. Niets schokkends, maar niet als nieuw. :]

Heeft iemand interesse? Ik kan foto's maken natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Voordat ik de moeite neem van op Marktplaats zetten;

Ik heb een bellypan en een set valbeugels, beide origineel KTM (SW-Motech) en gebruikt, in de verkoop.
Voor KTM SM-T. Bellypan met KTM logo, dus die met een zilverkleurige voorkant.
ALles compleet met bevestigingsmaterialen en montage instructies.

Bellypan heeft krassen aan de onderzijde (zie je normaal niet) en de valbeugel links heeft ook krassen. Niets schokkends, maar niet als nieuw. :]

Heeft iemand interesse? Ik kan foto's maken natuurlijk.

Ik heb wel interesse.
Hoeveel moet je voor de bellypan hebben en heb je een foto ervan?

greetz Richard
 
Jezus christus (*&@#*#&^ merde!

Eerst twee motoren gejat, nu hebben ze van mijn 450 en de 990 van mijn vrouw de uitlaten afgesloopt.
Moet ik die dingen dan maar in de huiskamer zetten? Een bewapende bewaker erbij?
Wat levert het op de zwarte markt op, paar honderd euro? Om te kotsen. bah.
 
Ik heb wel interesse.
Hoeveel moet je voor de bellypan hebben en heb je een foto ervan?

greetz Richard

Nieuwprijs ca. € 215 (Hanamax), ik wil er graag nog € 75 voor. Lijkt me redelijk?

Foto's maak ik bij daglicht, zal hopelijk vrijdag worden.
 
Laatst bewerkt:
Jezus christus (*&@#*#&^ merde!

Eerst twee motoren gejat, nu hebben ze van mijn 450 en de 990 van mijn vrouw de uitlaten afgesloopt.
Moet ik die dingen dan maar in de huiskamer zetten? Een bewapende bewaker erbij?
Wat levert het op de zwarte markt op, paar honderd euro? Om te kotsen. bah.

Misschien aan zoiets denken? www.geosat.be
 
Mmmm misschien krijgen we de dader nog te pakken. Duimen geblazen. Mijn buurman heeft hem betrapt, hem een rotschop gegeven, maar hij is ontkomen. Een begin 20 noord-afrikaan. Ik heb zijn pet, en mijn buurman kan hem volledig beschrijven. Wie weet...
 
Iemand belang bij een SW-Motech / KTM Skid plate?

KTM part# 62012099044.
Past zeker op: 990 SM 09-11 , 990 SMT 09-13 , 990 SMR 09-13
En op deze site claimt een rijder van een 2006 SM 950 dat deze dáár ook op past, maar dat kan ik niet bevestigd krijgen: http://www.ktmtwins.com/ktm-990-supermoto-990-supermoto-t-skid-plate
Uiteraard met de nodige gebruikssporen, zie de foto's.

Belangrijkste:

1) Helemaal compleet inclusief alle hardware om 'm aan je motor te bevestigen.
2) Inclusief montage handleiding.

Ophalen in Friesland is het makkelijkste. Verzenden kan ook, verzendkosten voor de koper: € 8,60 aangetekend pakket naar adres in Nederland. € 21,15 aangetekend pakket naar adres in België.

Nieuw is dit item nog steeds te koop op diverse sites voor rond de € 200.
O.a. bij Goedhart in Bodegraven voor 197,41.

Deze kan voor jou zijn voor € 85,= + de eventuele verzendkosten als je hem niet wilt of kunt komen ophalen.


360.jpg


360.jpg


360.jpg


Reacties graag via PB om het draadje niet verder te vervuilen.

Groet Erik.
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen,

Even een theoretisch vraagje (uitleg volgt later):

Is het volgens jullie mogelijk om met alleen tuning (dus geen hardware aanpassing) 140pk uit een SM-T te halen?

Groet,

Piet
 
Beste mensen,

Even een theoretisch vraagje (uitleg volgt later):

Is het volgens jullie mogelijk om met alleen tuning (dus geen hardware aanpassing) 140pk uit een SM-T te halen?

Groet,

Piet

Wat heeft een SMT.....iets van 115pk?
En dan zonder hardware + 25pk ???? Ruim 20% erbij op. Zelfs met tunen én hardware als uitlaat, luchtfilter etc... heb ik daar een hard hoofd in.
Of je lepelt er een heel ander blok in.

Laat staan met alleen tunen: nog niet in je dromen hoor.
 
Beste mensen,

Even een theoretisch vraagje (uitleg volgt later):

Is het volgens jullie mogelijk om met alleen tuning (dus geen hardware aanpassing) 140pk uit een SM-T te halen?

Groet,

Piet

:N open filter + sport dempers geeft iets van van tussen de 120-130pk. Dus voor een dikke 10pk extra moet er iets meer gebeuren. Op advrider zit een persoon die heeft overmaatse zuigers op zijn 950SE (nu 1050cc) gezet. En zit nu naar flowen en iets grotere kleppen op 140pk. Ik zou dan een kop en zuigers van een SDR steken en de kop laten flowen
 
Ik heb meer dan eens klachten gehad over de slechte zichtbaarheid van het achterlicht... Met regen en/of mist was ik al snel onzichtbaar. Ik heb ooit al eens fellere led lampjes gemonteerd, maar dat gaf niet veel verbetering.

Zo'n vervangings led-achterlicht vond ik echt geen optie, dat ziet er zo achterhaald cheap uit. Dus ik heb het bestaande achterlicht van hele heldere led lights voorzien. Als ik nu nog opmerkingen krijg dan weet ik het ook niet meer :9 .


full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan