KTM LC8,de motor voor echte mannen. Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan heeft michielvl gelijk dat bij een V-Twin de achterste cilinder onder je kont voor die opvallende hitte zorgt, wat ergens logisch is.

Ik heb al boxers, paralleltwins en 3- en 4-cilinders gehad, die geen hinderlijke hitte afgaven, ofschoon sommigen ook een berg PK’s produceren...


ik heb op de 2018 1290sa S meer last van de hitte dan met mijn vorige 2015 1290sa.

die had ook een geïsoleerde uitlaatpijp bij de achterste cilinder.

wat ik laatst ook ergens heb gelezen is dat er geen ruimte tussen de airbox en de tank is voor een luchtstroom waardoor de opgewarmde lucht ook niet afgevoerd wordt, het schijnt met de rottweiler luchtfilter kit wel een stuk minder te zijn?

ook geeft de cat heel veel warmte af aan de rechter been.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan