KTM LC8, ook voor niet-mannen (vrouwen, genderneutralen etc)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nocturna

MF veteraan
14 jun 2005
14.483
14
Voorburg
Zelf rij ik sinds enkele weken een 990 SMT en beleef daar veel lol aan.

Mijn vraag is wel of het inderdaad waar is dat de ene motor meer aandacht trekt van de gemotoriseerde politiemannen en -vrouwen dan de andere? Of heb ik wat toevallige ontmoetingen beleefd de afgelopen tijd?
 
Met zo'n mooie KTM val je natuurlijk een stukje meer op dan op een grijze Honda, maar het ligt ook een stukje aan jezelf ;)

In de 5 jaar dat ik mijn 990SM heb ben ik 2 keer aan de kant gezet. En bij 1 daarvan vermoed ik dat de agenten alleen de KTM van dichtbij wilden bekijken.
 
Zelf rij ik sinds enkele weken een 990 SMT en beleef daar veel lol aan.

Mijn vraag is wel of het inderdaad waar is dat de ene motor meer aandacht trekt van de gemotoriseerde politiemannen en -vrouwen dan de andere? Of heb ik wat toevallige ontmoetingen beleefd de afgelopen tijd?

_O- _O- _O-
 
Misschien de verkeerde helm :-)
full
 
Ha een nieuw LC8 topic 8-) ...wat voor olie, welke banden, welke dealer, ik wil een 990 LC8 kopen waar moet ik op letten :?














:P
 
Antwoord : roze olie, lichtelijk met lavendel geparfumeerd, mooie, aantrekkelijk gevormde banden met een modieus profieltje, een dealer met een gebruinde sixpack, en let erop dat het een MOOI brommertje is, in een MOOI kleurtje... en niet met van die vieze oliegeurtjes.... beukes !!!

Voilà....

Heb ik nu alle clichés gehad, dames (en genderneutralen) ?

Mooi, zo !!!!

:+
 
Antwoord : roze olie, lichtelijk met lavendel geparfumeerd, mooie, aantrekkelijk gevormde banden met een modieus profieltje, een dealer met een gebruinde sixpack, en let erop dat het een MOOI brommertje is, in een MOOI kleurtje... en niet met van die vieze oliegeurtjes.... beukes !!!

Voilà....

Heb ik nu alle clichés gehad, dames (en genderneutralen) ?

Mooi, zo !!!!

:+

Die BMW trekjes zijn er niet uit te krijgen he
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan