Ktm rc 125 uitlaat

joeywsk

Rookie
2 okt 2023
2
0
Hallo allemaal, ik heb een KTM RC 125 uit 2015 en zou graag een decat linkpijp ervoor willen halen, nou vroeg ik me af of iemand weet of er een andere linkpijp op kan? wellicht van een ktm duke 125? of rc125 2017 linkpijp? ik kan namelijk weinig vinden voor de rc125 en rc200 2011-2016. Maar wellicht dat er dus een andere linkpijp op past van een andere ktm. let me know :)
 
een kleine monocylinder die veel lawaai maakt is het lelijkste geluid dat er is. het degradeert je motorfiets tot een opgeblazen brommer. maar dat is mijn mening en doet er verder niets toe.
 
een kleine monocylinder die veel lawaai maakt is het lelijkste geluid dat er is. het degradeert je motorfiets tot een opgeblazen brommer. maar dat is mijn mening en doet er verder niets toe.

Jij van alle mensen weet inmiddels toch wel dat daar een apart topic voor opgezet is?! Gebruik dat dan gvd ook.
 
een kleine monocylinder die veel lawaai maakt is het lelijkste geluid dat er is. het degradeert je motorfiets tot een opgeblazen brommer. maar dat is mijn mening en doet er verder niets toe.
enigszins mee eens, maar ik wil er gewoon een beschaafde demper op hebben zodat die wat dieper klinkt en niet als een scootertje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan