KTM RC8 topic Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op die akrapovic van het UK forum heb ik al gereageerd, maar die is helaas al weg. :(

Ik weet dat er veel vervangers zijn, heb al flink research gedaan: :) JCE, Werkes, etc.
Maar ik heb toch liever een Akrapovic.. dus dan maar betalen :P

Denk zelf dat de EVO4 iets teveel van het goede is en wil er graag een EVO1 onder. Zaterdag maar eens checken met de dealer


Ik kan een systeem van maxtreme performance leveren.
Heb ik mee geracet.. Op een gewone rc8 159 aw pk geloof ik.
Super goed systeem met 101 db zonder Killers dus ook prima voor een dag circuit.
Dubbele dempers in de belly.
 
Ik kan een systeem van maxtreme performance leveren.
Heb ik mee geracet.. Op een gewone rc8 159 aw pk geloof ik.
Super goed systeem met 101 db zonder Killers dus ook prima voor een dag circuit.
Dubbele dempers in de belly.

Ik ben wel nieuwsgierig naar wat dat zou moeten kosten dan?
 
Kom je morgen nog langs, of wil je een nieuwe. Goedhart heeft nog wel een nieuw systeem liggen ( kijk maar op hun site)

Gr Rob


Ja ik heb hem daar vandaan!,

hij had overigs wel wat meer plekjes dan ik bij de eerste keer kijken had gezien.
Maar goed, ik ben er wel heel tevreden mee. Ben van plan hem naar een Red Bull te stickeren, zal wel wat foto's plaatsen als alles klaar is!

Maar ik heb het gevoel of er nog niks helemaal mee is gedaan, dus even uitzoeken wat die nodige modificaties zijn voordat ik hem de soep in rij :).

Ik heb wat gevonden over de modificaties in de Rc8 topics hier (deel 1), ik zal zaterdag eens bij een KTM dealer langsgaan (Dipi motoren zit wel in de buurt) en even checken of alles in orde is.

Kan ik gelijk checken wat het kost om een akrapovic Evo1 eronder te laten leggen, hopelijk rond de 2500,-
 
Ja ik kom zeker langs morgen! Lijkt mij wel gezellig en ik heb liever een tweedehands dan een nieuwe!
Ik zie je morgen om 4 uur. Weer ziet er droog uit neem ik mijn rc8 ook gezellig mee!
 
Ik kan een systeem van maxtreme performance leveren.
Heb ik mee geracet.. Op een gewone rc8 159 aw pk geloof ik.
Super goed systeem met 101 db zonder Killers dus ook prima voor een dag circuit.
Dubbele dempers in de belly.
Ik heb nu een Akra Evo 4 systeem erop maar zou liever die Maxtreme erop willen. Heb jij dat systeem nog liggen of bedoel je dat je die kan laten maken?
Mijn Akra is overigens misschien net 6000km oud aangezien de motor dat ook is mocht ik overstappen op de maxtreme :P
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu een Akra Evo 4 systeem erop maar zou liever die Maxtreme erop willen. Heb jij dat systeem nog liggen of bedoel je dat je die kan laten maken?
Mijn Akra is overigens misschien net 6000km oud aangezien de motor dat ook is mocht ik overstappen op de maxtreme :P

Het is nog steeds mijn sponsor dus heb de vraag uitgezet.
Als ik het regel kan er misschien nog wat goedkoper.
Jullie horen van me zodra ik meer weet.
Halve ONK en owcup rijd met zijn demper waaronder ik dat deed met de rc8.
Echt super goed spul... Maargoed denk dat ik de naam niet hoef re promoten onder de racers.
 
Zaterdag ff een klusdag maken, uitaat trotle enz enz :Y

Nu al zin in Rob, het gaat snel vorderen met mijn rc8.
Nu is hij nog origineel oranje. Planning nu.

Woensdag afspraak met stickeraar:
- tank stickeren
- onderkuip stickeren
- voorkuip stickeren
- zijkuipen stickeren in soort van red bull editie

Zaterdag naar jou:
- akrapovic evo1 eronder
- afstellen
- tank pad erop
- street throttle erop

zondag zelf klussen:
- korte tentekenhouder + kleine knippers
- valblokken zijkant, voorvork, Achterbrug en stuur

:P *D

Dan moet ik later nog een donkere originele kuipruit en andere koppeling cilinder, dezelfde als jou.

Ben lekker bezig :P mijn bankrekening niet zo eigenlijk |(
 
Laatst bewerkt:
Het is nog steeds mijn sponsor dus heb de vraag uitgezet.
Als ik het regel kan er misschien nog wat goedkoper.
Jullie horen van me zodra ik meer weet.
Halve ONK en owcup rijd met zijn demper waaronder ik dat deed met de rc8.
Echt super goed spul... Maargoed denk dat ik de naam niet hoef re promoten onder de racers.
Top *D
 
Hallo,

ben sinds enkele weken ook in het bezit van een RC8, een zwarte, uit 2010. Ik kom van een Ducati 848 af, mooie en leuke motor, maar miste toch een beetje het sleuren van een dik blok en de zitpositie was me net iets te spartaans. Stiekem stond de RC8 al jaren op mijn verlanglijstje, dus toen ik een goede inruildeal kon krijgen, hoefde ik niet heel lang na te denken.

De eerste 1000 km met de KTM zitten erop en ik moet zeggen, de RC8 is alles dat ik ervan had verwacht: comfortabele zit, power, en stuurt écht licht, heb zelfs het idee dat de RC8 nog iets makkelijker de bocht ingaat dan de 848.

Leuk topic dit met veel info, heb al veel gelezen. Desondanks zal ik jullie vast nog wel eens lastigvallen met een vraag.

Zoals jullie kunnen zien, heb ik zo'n beetje het makkelijkste kenteken dat er bestaat, en heb ook geen MF-sticker nodig...

full
 
Welkom!

Ik ben ook net bij de club, heb me rc8 iets langer dan een week nu. Ik ben ook helemaal blij met de koop en vind hem beter rijden dan de r6 die ik had! Ik heb ook MF op me plaat staan :P
 
Laatst bewerkt:
Welkom Jerd ..nais bike :9~

Nog bedankt Jurgen [Blue Rallye Golf] *D voor de uitlaat en praatje .

Komt net te laat voor mij Peet s, jammer dat er geen foto bij zit hoe Pajic m gemaakt heeft.
 
Laatst bewerkt:
Welkom!

Ik ben ook net bij de club, heb me rc8 iets langer dan een week nu. Ik ben ook helemaal blij met de koop en vind hem beter rijden dan de r6 die ik had! Ik heb ook MF op me plaat staan :P

Dank! Ja een 600cc viercilinder rijdt echt een stuk anders. Grappig dat van de kentekens...

Gr. Jerd.
 
Uitlaatje van Blue Rallye Golf overgenomen en gisteren eronder gezet :9 . Nu nog de SAS afkoppelen, O2 sensoren verwijderen uit de uitlaat[had niet de juiste afblindpluggen] en de andere mapping erin laden en kunnen we het gaan testen *O* . Helaas kan dat pas over 2 weken :X
Alleen stationair ermee gedraaid dus qua geluidsbeleving kan ik nog niet zoveel zeggen.
full

full

full
 
Die uitlaat komt me bekend voor! _O-
Mooi dat jij er wat aan hebt, lag bij mij al te verstoffen..

Lambda pluggen kun je zo bij de Fabory ophalen, blindpluggen met M18x1.5 draad.
 
Top super thanks ook voor de maat. Ik was al naar blindpluggen aan het zoeken vandaag maar wist de maat niet en had de sensor ook niet meegenomen :X
Dus werd geen succes O-)
Heb ook de SAS compleet verwijderd en de Akra map van de PC3 erin gezet. Nu nog testen :]
 
Iemand tips voor goedkope SAS blockoff plates?

Volgend weekend ga ik even mijn snelheidssensor vervangen (klote werkje waarbij de complete topkuip los moet) dus dan wil ik de SAS ook meteen doen + herprogrammeren ECU. Lang leve de android TuneECU app!
 
Zen Overland.com in de UK had ik donderdag besteld en dinsdag binnen gehad. Oftie goedkoop is weet ik niet helaas was iets van 32 pond.

full
 
Laatst bewerkt:
Compleet systeem met 2 dempers van maxtreme performance
€1600
Als dat de titanium versie is zoals ik me herinner dan heb ik zeker interesse, hoeveel dB maakt de EVO4 eigenlijk? Meer dan die 101 toch?
Dan zet ik mijn Akra EVO4 te koop :)

Mocht iemand interesse hebben, hij is nog zgan en zelfs met originele doos erbij.

Doe een goed bod :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan