KTM RC8 topic deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vervolg over mijn achterknipperlichten.

Ik heb alles doorgemeten en het blijkt dat de lichtjes die ik heb niet werken op de 8 volt die uitgezonden wordt door de rc8. Dus maar op zoek naar andere blinkers.

Iemand ervaring met aftrrmarket blinkers op de achterzijde van de rc8?
Ik zag zelf aan rizoma's te denken

geen enkele standaard led zal werken, als je wat experimenteert met weerstanden om een idee te gevn wat je moet doen, zet een weerstand met een vermogen van 2-5watt parallel met je led

5792571118912820338
 
*O* Ik ben pas woensdag weer thuis na 2 weken werken op zee en kan ik eindelijk verder met de RC8. De voorpoten wegbrengen ivm lekkende keerringen [garantie] en dan de motor verder afbouwen.Wat carbon spul was al binnen en hopelijk ook de wielas valdoppen :9~ Hopelijk zaterdag of zondag lekker rijden weer :]
 
Dankje allen voor de reacties over de knippers.

Ik heb ondertussen al twee rizoma graffio knippers besteld, ik had gelezen op het KTM-UK forum dat deze het met plug-in al deden.

Dus hopen dat ze werken anders zal ik eens testen met de tip van vortex :). kon me Shin-yo knippers toch doorverkopen aan een vriend. Eind van de week zullen ze er wel zijn.

Rob wat hoor ik nu, toch plannen om hem weg te doen?
Beter bouw je de EVO6 systeem na met een Akrapovic demper A-LA termignoni style (aan 1 kant) :9
 
Dankje allen voor de reacties over de knippers.

Ik heb ondertussen al twee rizoma graffio knippers besteld, ik had gelezen op het KTM-UK forum dat deze het met plug-in al deden.

Dus hopen dat ze werken anders zal ik eens testen met de tip van vortex :). kon me Shin-yo knippers toch doorverkopen aan een vriend. Eind van de week zullen ze er wel zijn.

Rob wat hoor ik nu, toch plannen om hem weg te doen?
Beter bouw je de EVO6 systeem na met een Akrapovic demper A-LA termignoni style (aan 1 kant) :9

motor hoeft zeker niet weg,, maar alles is te koop _O-
 
ut leeuwke...als je een electronica shop binnen stapt koop dan enkele weerstanden met verschillend vermogen heb op dit moment er 1 van 47ohm/2watt in combi met china brol pinkers, werkt zeer goed met een normale knipper frekwentie. Op de vorige had ik een weerstand van 100ohm nodig/5watt, de ene led is de andere niet. Op de shin yo site stond ook vermeld overigens dat je een weerstand parallel dient te plaatsen. De KTM is een special'ke...dit is nog maar het tipje van de iceberg.
 
@ Rob, die van jou is van 2013 toch? Ik denk dat die voor mij financieel niet haalbaar is.~[/quote]

Nee een stuk ouder 2012, een bod via PM kan altijd
 
Stap eens bij dealer binnen en hoor eens wat er nog op stock staat binnen Europa.
Ben er vrijwel zeker van dat ergens nog wel een MY14 of zelfs een MY13 in een vergeten hoek geparkeerd staat.
Heb ondertussen al zoveel onderdelen voor de RC8 verzameld dat ik best ook nog ene aanschaf in de toekomst. Mijn eigen RC8 nadert stilaan de kaap van de 50000km, heb in voorjaar minder gereden anders was die "mijlpaal" al lang gepasseerd.
 
ZO! Zondagmiddag voor het eerst weer gereden sinds oktober vorig jaar |( |( B| B| '( '( '( Maar het voelde weer als vanouds :)

Kwam in overasselt nog een witte RC8 tegen, iemand van hier?
 
Even een TuneECU vraagje:

Klopt het dat de F/L-switch tabel maar tot de 5000 toeren gaat of is dat een foutje in de Android versie van TuneECU?
 
Afgelopen donderdag met de Rc8 naar het werk gereden. Halverwege de rit blokkeerde mijn achterwiel in een keer. Ik reed ongeveer 80 in de derde versnelling en kon de motor nog net recht houden.
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
 
Een aanlopende achterrem waardoor de vloeistof zo heet werd dat hij ging koken dus uitzetten en de achterrem blokkeerde.
Zou dan kunnen komen door vervuilde remklauw of dat de remcilinder bij je voetpedaal niet geheel terug kwam.
Recent je achterwiel eruit gehad?
 
Goedenavond RC8 bezitters, nadat ik uitgekeken ben geraakt op mijn huidige Z1000 ben ik op zoek naar een supersport wat misschien wel een RC8 gaat worden.

Hebben jullie eventueel nog tips of heeft iemand nog een betrouwbare RC8-R in de aanbieding die max. 12k heeft gelopen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan