KTM RC8 topic deel 4

Hey boisz ... fijne Feestdagen. Het was een mooie tijd met de RC8:9~. Overgestapt op een H-D en ga het nu rustiger aan doen en lekker cruisen met de vrouw. De RC8 blijft nog steeds de beste fiets ooit voor mij :Y
 
Oei, dat is wel wat anders ja! Maar op een RC8 kan je toch ook best de vrouw meenemen? Ze moet zich alleen wat beter vasthouden 😇.
Voorlopig hou ik het nog op de RC8 al kijk ik met een schuin oog naar de Duke 790 / 890R. Lijkt me erg lekker rijden. Plus dat ze goede abs en traction control hebben. Ben er afgelopen september in Oostenrijk achter gekomen dat dat toch wel handig is om te hebben... 😅
Fijne feestdagen! En veel plezier met de Harley!
 
Hey boisz ... fijne Feestdagen. Het was een mooie tijd met de RC8:9~. Overgestapt op een H-D en ga het nu rustiger aan doen en lekker cruisen met de vrouw. De RC8 blijft nog steeds de beste fiets ooit voor mij :Y
Hey Djoembie, have fun met de HD en de Miss er achterop, was leuke occasional meet samen op de Redbull Ring MotoGp way back in 2016. Take Care out There ;-)
 

Bijlagen

  • P8140250.JPG
    P8140250.JPG
    335,8 KB · Weergaven: 43
Heren,
Ik heb 2e hnds PVM velgen gekocht. Maar achtertandwiel past niet. Op de PVM is de afstand 52mm van gat naar gat (hart) en op de standaard velgen 72mm.
Iemand ervaring hiermee?
 

Bijlagen

  • IMG-20200115-WA0003.jpeg
    IMG-20200115-WA0003.jpeg
    121,1 KB · Weergaven: 17
Als ik "PVM "hoor denk ik meteen aan Chris.....
Dus mocht je tita gaan gebruiken......


 
Vraagje; ik heb dus PVM velgen met zwevende schijven. Maar km teller is van slag. Ligt dat aan de sensor die nu niet meer kan "lezen"?
 

Bijlagen

  • 20200309_152512.jpg
    20200309_152512.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 12
Hier de originele bout van de standaard velg
 

Bijlagen

  • IMG-20200309-WA0004.jpeg
    IMG-20200309-WA0004.jpeg
    1 MB · Weergaven: 11
En hier de bolkop/lenskop op de PVM velg
 

Bijlagen

  • IMG-20200309-WA0006.jpeg
    IMG-20200309-WA0006.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 11
Vraagje; ik heb dus PVM velgen met zwevende schijven. Maar km teller is van slag. Ligt dat aan de sensor die nu niet meer kan "lezen"?

id je zal moeten zorgen dat er wat materiaal van de nieuwe bouten wordt afgeschraapt. De Airgap is niet in orde. Als je even de OEM discs nader checkt zal je zien dat de bouten verzonken zijn. Wellicht liggen de nieuwe bouten op de schijf en deze geven een foute snelheid.
 

De bouw van de RC8 1290. Waar blijft KTM met een nieuw model??

Hey Daan, proficiat nogmaals een mega projectje en je hebt een unieke bike nu.
Keep it rolling.

Heb zelf ook al wat materiaal bij elkaar gesprokkeld, R-frame met papieren, subrame, vork, achterbrug etc.
Plan is er een ktm blok in te lepelen ooit. Ik ga je filmpjes met enige aandacht volgen.
 

De bouw van de RC8 1290. Waar blijft KTM met een nieuw model??

Het is zeker een mooi ding, bruut. En ik vind de koplamp juist wel goed gelukt. Maar je noemt dat het allemaal best moeilijk passen en meten is geweest. Dat zie ik jammer genoeg niet ergens terug.O-) ;) Ik heb het filmpje redelijk bestudeert, andermans projecten zijn altijd leuk om te kijken.
 
id je zal moeten zorgen dat er wat materiaal van de nieuwe bouten wordt afgeschraapt. De Airgap is niet in orde. Als je even de OEM discs nader checkt zal je zien dat de bouten verzonken zijn. Wellicht liggen de nieuwe bouten op de schijf en deze geven een foute snelheid.
Dank je :t
 
KTM boys mijn rechterkant richting aanwijzer doet het niet en geeft ook geen signaal meer in het dashbord. Waar zit de relais van de knipperlichten ??
Of kan het ook iets anders zijn

Wie kan me helpen ??

Thanks !!
 
Als aan de rechterzijde de voor en achter aanwijzer geen signaal meer geven, dan zou ik eerst naar de schakelaar van de linker stuurhelft kijken.
Beste is het om deze te demonteren en de schakelaar te reinigen. Kijk dan ook of er ergens een kabelbreuk zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan