KTM RC8 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

V-Ray

MF veteraan
18 feb 2004
8.950
3
38
Almere
Na de grote hoeveelheid "spy-foto's" heeft KTM vandaag de officiele foto's vrijgegeven.

De officiele foto's van de nieuwe KTM RC8 zijn vandaag vrijgegeven. Motor is nu te zien op Milaan. Nieuwe foto's zullen dus wel snel volgen.

1149cc, 155pk, 125nm, 188kg.

Iets minder vermogen dan de 1098, maar an sich al een waanzinnig gave fiets!

Prijs in duitsland schijnt rond de 18.000 euro te zitten. Zal in NL dan wel zo'n 19.999 euro gaan worden. Dat wordt nog even sparen voor mij. B|

Nog wat andere mooie pics in real life waaronder schandlig mooi wit en de UBERPOSER CARBON Versie. :9~ :}

Laatst bewerkt:

Giel0

MF veteraan
9 aug 2005
23.498
21
Die voorlamp.... :X Ziet er echt niet uit! Voor de rest gaat ie wel...maar vind hem niet echt spectaculair en te hoekig.

The Duke

MF veteraan
22 jun 2005
1.993
0
48
Wassenaar
Ga me spaarpot maar ff checken

Smaken verschillen gelukkig

KTM heeft altijd al een aparte styling gehad

Ton-up

MF veteraan
13 mei 2004
11.155
3
55
Almere
Toch het Amerikaanse ministerie van deensie bellen voor wat "Stealth "verf, heb je volgens mij geen last meer van radar en ge-laser.

Wel mooi vormpje trouwens, ook die koplamp. 8-)

The Duke

MF veteraan
22 jun 2005
1.993
0
48
Wassenaar

Spiegels ,kentekenplaathouder en duo voetsteunen zijn makkelijk te verwijderen.

Kwestie van ff een paar boutjes los draaien ,stroomkabels zitten met een stekkerverbinding

Laatst bewerkt:

Diep Fries

Die hard MF'er
16 jul 2004
605
0
aaaaaaaarrgghh :9~ :9~ :9~ wat sitie toch mooi he??

Ja inderdaad een erg uitgesproken model, en ja.... je moet ervan houden :9~ :9 maar..... Diep Fries houdt er wel van }) :9 .

En bij gebrek aan de Aprilia V4 blijft dit op dit moment wel de mooiste nieuwe motor op de EICMA.. Sparen sparen sparen :Y :X

Diep Fries

Die hard MF'er
16 jul 2004
605
0
aaaaaaaarrgghh :9~ :9~ :9~ wat istie toch mooi he??

Ja inderdaad een erg uitgesproken model, en ja.... je moet ervan houden :9~ :9 maar..... Diep Fries houdt er wel van }) :9 .

En bij gebrek aan de Aprilia V4 blijft dit op dit moment wel de mooiste nieuwe motor op de EICMA.. Sparen sparen sparen :Y :X

Laatst bewerkt:

[email protected]

MF veteraan
2 jan 2005
8.913
3
41
daaronder ergens
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.