KTM RC8 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik hou er wel van als fabrikanten een "gedurft" iets op de markt zetten,
typisch een trendsetter deze RC8
 
Nou ja, echt boring is het ook niet. Ieder heeft z'n eigen markt en opzet om in die markt een plek te krijgen. Ik vind de R1 bijvoorbeeld heel erg mooi. Maar zo als de RC8 "anders" is, zo is de nieuwe ZX10R en de nieuwe Fireblade dat ook.
 
Ik vind hem echt gaaf!! :9~ Kan er wel mee leven alstie op de stoep staat :Y
Schijnbaar behoor ik tot de minderheid :X

Wat zou zoiets moeten kosten?? (teveel waarschijnlijk B|)
 
Ik vind hem echt gaaf!! :9~ Kan er wel mee leven alstie op de stoep staat :Y
Schijnbaar behoor ik tot de minderheid :X

Wat zou zoiets moeten kosten?? (teveel waarschijnlijk B|)

Verwacht wordt wel zo'n 18.995,- o.i.d.

-O-
 
Ik vind die koplamp niet echt mooi en het is ook niet eens origineel te noemen. Kijk maar eens naar de BMW R1200ST.
theface_1.jpg


Het is voor KTM te hopen dat deze RC8 beter gaat verkopen dan de R1200ST
 
Ik vind die koplamp niet echt mooi en het is ook niet eens origineel te noemen. Kijk maar eens naar de BMW R1200ST.
als bmw de credits wil voor die lelijke lamp, prima... maar KTM heeft al een hele lijn met afwijkende koplampen waar hij bij past, en zo lelijk als de ST lukt echt niet.

in het oranje smoelt de RC8 beter dan op eerdere spy-pics... nog maar es in het echt oordelen.
 
De prijs is nu ook bekend: 18500,00 euro excl afleveringskosten.... ;)
Er komt ook een "r" versie aan met een prijs die rond de 25000 zal liggen.
 
Vond er eerst niks aan,

moest er aan wennen , maar nu vind ik hem toch wel mooi.

vind hem in het zwart (carbon) het mooiste!!
 
Hoor zoveel prijzen op dit moment, van 16000 Euro t/m 19000 Euro. Eerst zien ipv alle geruchten te geloven. :)
 
heb nu al een hele hoop foto's voorbij zien komen van de RC8 en moet nu toch echt eens reageren!
Het is echt niet normaal oe geweldig goed de ontwerpers deze motor hebben ontworpen.
Ben niet snel helemaal weg van een motor, maar deze is echt vanuit alle hoeken prachtig.
krijg er gewoon een hebberig gevoel van wat ik niet meer heb gehad sinds ik mijn motor kocht.
vooral de carbon en red bull versie zijn helemaal goed.
.... maar eens een kraslotje gaan kopen :P
 
Aaah wat vet dat je hem heb besteld! Waar heb je hem besteld, en hoe lang moet je nog wachten voor dat je hem krijgt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan