Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Was dat bij Venray?gisteren een bochtentraining gedaan. Kon met de superduke redelijk meekomen
deze foto ga ik nog even bestellen.
Bekijk bijlage 1542623
Nee, Midland circuit Lelystad bij 2theexperience.Was dat bij Venray?
Pffff....... dát heb jÃj weerVandaag tijdens het inrijden stilgevallen met MTC faillure in het scherm.
Na 1 minuut weer verder gereden maar het motor management bleef geel branden.
Is het verstandig om toch naar de dealer te rijden ?
Krijg waarschijnlijk een leenfiets mee
Morgen ff uitlezen.Pffff....... dát heb jÃj weer
Uitlaat klep zat los dat was de foutmelding.Morgen ff uitlezen.
Moet toch ff snel die 1000 beurt laten uitvoeren.
Nu de hele zondag stilgestaan anders was ik er bijna.
Geeft toch een niet lekker gevoel.ABS + MTC failure meldingen zijn vaak vals alarm. Er zijn een aantal redenen waarom je die melding krijgt en in het merendeel van de gevallen is het slechts een brain fart van de ECU. Lage accuspanning bijvoorbeeld.
In de eerste maand van mijn SDR bleef die melding ook wel eens de hele rit lang staan. Toen was ie 100% standaard (nu niet meer). Lekker negeren dus, zeker gezien het feit dat jouw SDR nog niet eens 1000km oud is. Ik zie hem ook wel eens langskomen - voor ongeveer een seconde, precies tussen het starten en aanslaan, en verdwijnt direct weer. Geen big deal dus.
Ja ikke....... zet ze altijd in de achterste stand.Iemand al eens met de positie van het stuur gespeeld? Stuur zit nu naar voren toe, dit weekend eens even kijken of ik een momentsleutel kan lenen zodat ik hem naar mij toe kan zetten. Zeker op de wat rustige stukken heb ik het gevoel dat ik erg naar voren zit namelijk.
Ja ikke....... zet ze altijd in de achterste stand.
Dat lukt ook wel zonder momentsleutel. Wel gelijk aandraaien anders gaan de klemmen krom staan en kun je ze kapot draaien.
Stuur naar achteren is meer rechtop zitten en meer op comfort en hooligan gericht
Stuur naar voren is meer druk op je voorwiel en dus meer op sportief rijden gericht.
Het is maar net wat je fijner vindt
De 2 bouten onder je stuur zouden inderdaad op 40Nm moeten maar als je hier loctite gebruikt en gewoon goed aandraait is er niks aan de hand.Ik heb bij mijn vorige motor het stuur toen vervangen voor een LSL streetbar (stuurde heerlijk maar je zat hierdoor ook erg voorover) en toen geeneens aan het feit gedacht dat ik mogelijk een momentsleutel nodig had.. Maar 40nm lijkt mij best veel?
De klembouten van het stuur kunnen dus in de achterste stand...... circa 20 mm naar je toe.Ja ik wil hem dus naar mij toe (achteren).
Ja dat is gemakkelijk te doen, laat het dan ff weten