KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

zonder killer is in Italië ook gelijk een boete...
vindt m zelf nog vrij luid met killer (Akra slip-on op een GT) misschien door de windbescherming dat je het geluid dan meer hoort.
 
Ik reed proef op de gen 3 met stock uitlaat, komt mooi geluid uit moet ik zeggen! Wel godallejezus lelijk
 
Ik vond de gen 2 absoluut waanzinnig, maar de gen 3 past nog beter bij me. Topsnelheid niet zo boeiend, maar hij stuurt zo bizar strak. Lichte velgen zijn goud waard. En dat sausje is verder wel echt heel gaaf. Als je het geld over hebt zou ik inruilen. Bij nieuwe aanschaf (zoals ik nu) is het een no-brainer, absoluut gen 3.
Super soepel, schakelt smeuïg, en een bak power om bang van te worden.
 
Daar weet ik alles van ,ik zit te wachten op bericht wanneer ik mijn rijbewijs terug krijg
Ik las het ja, vandaar ook mijn reactie ;)

Gelukkig is het nu toch geen weer om te rijden met de motor al zal het misschien wel klote uitkomen met je werk..
 
Ik las het ja, vandaar ook mijn reactie ;)

Gelukkig is het nu toch geen weer om te rijden met de motor al zal het misschien wel klote uitkomen met je werk..
Ja komt heel slecht uit met mijn werk,is nu de drukke tijd,morgen klusje in de buurt,ga ik op de fiets.
Ik verwacht morgen of over morgen te horen hoe verder,maar ik heb het echt zelf gedaan
 
Goedenavond,

Sinds een paar weken ben ik in het bezit van een gen 1 superduke. Na jaren een andere Duc te hebben gehad, was het tijd voor wat anders.
Inmiddels ben ik lekker aan het upgraden geslagen. Nu is mijn vraag.

Via welke weg bestellen jullie Rottweiler spullen? Rottweiler USA direct? De Nederlandse distributeur is behoorlijk aan de prijs volgens mij. Zeker als ik naar de huidige dollar euro koers kijk.
 

Mijn vriendin is een jaartje of wat terug haar vrienden in Ohio gaan opzoeken. Ik bestelde destijds direct van de Rottweiler website de spulletjes die ik wilde en liet het bezorgen op dat adres in Ohio. Zij nam het vervolgens mee naar huis in haar handbagage. Was een stuk goedkoper op deze manier. De Nederlandse webshop is inderdaad niet goedkoop, maar is een stuk beter dan helemaal niet verkrijgbaar in het land.
 
Goedenavond,

Sinds een paar weken ben ik in het bezit van een gen 1 superduke. Na jaren een andere Duc te hebben gehad, was het tijd voor wat anders.
Inmiddels ben ik lekker aan het upgraden geslagen. Nu is mijn vraag.

Via welke weg bestellen jullie Rottweiler spullen? Rottweiler USA direct? De Nederlandse distributeur is behoorlijk aan de prijs volgens mij. Zeker als ik naar de huidige dollar euro koers kijk.
Houd er rekening mee dat je bij import uit de USA ook nog BTW en importkosten af mag tikken.
 
Ff ritje gemaakt naar venlo op en neer ,man wat was het koud brrrr ........op t kreng .

Hoe stil een nieuwe ketting set kan zijn ,loopt als nieuw weer :9
 
Ennuh..... 2 tandjes meer ?
Nog niet echt kunnen rijden zoals in de zomer ......maaarrr
+ punt . Autobaan , wel beduidend btr 5 naar 6 ,
Vliegt wel sneller er doorheen 1;4 en sneller omhoog :9 het zoeken is weg bij onder toeren .

- punt . Gevoelsmatig is de punch bij 5,5 rpm minder als met 38 orgineel en dat is nou precies wat ik zo fijn vindt van 1290 alsof er een turbo opzit

Dus twijfel nog , pas 150 km mee gereden dit waren mijn eerste indrukjes
Gelukkig is ie snel te wisselen achter ! (mocht ik me bedenken )
 
Nog niet echt kunnen rijden zoals in de zomer ......maaarrr
+ punt . Autobaan , wel beduidend btr 5 naar 6 ,
Vliegt wel sneller er doorheen 1;4 en sneller omhoog :9 het zoeken is weg bij onder toeren .

- punt . Gevoelsmatig is de punch bij 5,5 rpm minder als met 38 orgineel en dat is nou precies wat ik zo fijn vindt van 1290 alsof er een turbo opzit

Dus twijfel nog , pas 150 km mee gereden dit waren mijn eerste indrukjes
Gelukkig is ie snel te wisselen achter ! (mocht ik me bedenken )
Ga je geen spijt van krijgen,ik heb voor 1 tand minder,ik vind het top
 
Terug
Bovenaan Onderaan