KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Het is dat ik net een huis gekocht heb, maar dit is toch wel een nette deal?!

Persoonlijk zou ik iets meer uitgeven, motor uit Oostenrijk 2 de beurt in Duitsland.... en allemaal ff aan het gas janken
 
same here, gaat niets boven vers uit het krat. maar als je portemonnee echt stopt bij dat bedrag is het een mooie deal.
 
Vandaag 100km gereden, s22 banden geven super veel vertrouwen! Erg tevreden mee! Over het algemeen wat rustiger aan gedaan maar de band gaf mij direct het gevoel dat ik kon rijden zoals altijd, einde van de route ging ik voor mijn gevoel (en aan de band zelf ook te zien) al een stuk dieper dan met de Michelins.
 
Heeft hier iemand een setje knipperlicht beugels over, die om de voorvork heen klemmen?

Hoor het graag :]

Nummer 4 op de foto, KTM 61714035000
 

Bijlagen

  • Screen Shot 2021-02-21 at 19.34.38.png
    Screen Shot 2021-02-21 at 19.34.38.png
    15 KB · Weergaven: 6

4 liter Castrol 10W40 voor €27. Voor wie wil. Ik geef de voorkeur aan 10W50 want de handleiding raadt het aan. Misschien dat iemand ermee geholpen is :]
 
Mijn Hyperpro stuurdemper RSC zet ik te koop.
Fantastische demper , zeker vergeleken met de originele die eigenlijk niets doet...
Met deze rijkelijk instelbare demper krijg je een superstabiel geheel, zowel in snelle bochten als rechtuit.
Geen greintje nervositeit o.i.d. meer !
Ook grijpt ie onmiddelijk in bij een ( naderende ) tankslapper.
Nieuwprijs € 380,-
Mag nu weg voor 250.

Waarom mag ie weg ?
Hier is het roer flink omgegooid:
Circuitfiets erbij gekocht voor het sportieve werk.
Mijn vriendin rijdt nog wel mee op de GT en heeft haar motor verkocht.
Dus nu wordt de GT enkel gebruikt voor vakantie en toerritjes.

Interesse ?
Stuur ff een PBtje

Bijlagen​

  • BCCEDA98-EA82-4B9E-9772-181253F44B60.png
    BCCEDA98-EA82-4B9E-9772-181253F44B60.png
    96,1 KB · Weergaven: 0
 
Laatst bewerkt:
Hoop dit seizoen toch echt weer eens naar de Eifel of naar Luxemburg te kunnen. Helaas nog niet met de Superduke gedaan i.v.m. covid.. Nu heb ik al een tas (KTM 24-36L) voor achterop met van die bandjes. Vorig jaar eens bevestigd maar vond het niet stabiel aanvoelen. Nu heb ik het zitje achter vervangen voor zo'n afdekkapje. Dat zitje ga ik nooit gebruiken want er gaat niemand achterop (vriendin stapt maar op haar eigen motor..). Nu zat ik te denken om de tas permanent te bevestigen aan het zitje. Ben je op locatie tas + zadel eraf en het afdekkapje er terug op klikken en klaar. Een sport Rack zou ook voldoen maar dat vind ik het geld niet waard.

Iemand al ervaring met een D.I.Y. oplossing hiervoor?
 
je kan niet zomaar het circuit op (heeeeel vroeger wel inderdaad) je kan er wel omheen rijden en op sommige plekken wel wat zien als er wat aan de gang is.
 
Eigenlijk niet de bedoeling dat we de grens oversteken zonder geldige reden nu . Maar we waren gewoon op doorreis .........en idd er omheen
Nou schijnt het voor ons grensbewoners ook weer iets anders te zijn ,
beetje onduidelijk allemaal . Dat mr gauw gedaan is met die zeever.!
 
Vandaag lekker een rondje gedaan.. ineens gaf hij een uitroepteken aan en even gestopt. Motor uit en weer aan.. niks aan het handje. Daarna even van het zonnetje genoten, wou daarna het contact aan doen maar ging niet aan. Sleutel op de tank gehouden en toen deed hij het..

Verder gaan rijden en zo nu en dan kreeg ik de melding dat de sleutel niet in de buurt was, ging ook weer automatisch weg na een minuut. Zou dit de batterij oid kunnen zijn die aan vervanging toe is?
 
Ik heb het wel eens gehad dat
mijn telefoon voor de sleutel zat. Die schermt dan toch het signaal af.
 
Ik heb het wel eens gehad dat
mijn telefoon voor de sleutel zat. Die schermt dan toch het signaal af.

dat zou kunnen.. zat in mijn tanktas samen met mijn telefoon, pasjes en blikje drinken.
Net even naar de garage gelopen, direct starten..
 
Mis nu nog de pp remvloeistof cap, carbon seat cover, carbon achterspatbord, carbon inleg om de tankopening.
KTM My Ride bluetooth module lijkt te missen maar begreep dat het vaker voorkomt daar ook nog even achteraan.

Misschien dat ik wel nog even opzoek ga naar wat oranje tinten in de velgen en oranje boutjes in de plekken van de normale spiegels...
 
Terug
Bovenaan Onderaan