KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Iemand ervaring met folie plakken op de koplamp?
Ziet er best strak uit...
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210220-174235_Gallery.jpg
    Screenshot_20210220-174235_Gallery.jpg
    186,8 KB · Weergaven: 31
Is iemand op instagram, hij stuurde ' is folie' en gaat er niet dieper op in...
 
  • Leuk
Waarderingen: zen
verkrijgbaar via moto pro works:


of zoiets:

Track Days Plate for KTM Superduke 1290R MY 20 - MATERYA | SHOP
Nice, thanks!
Ik ben al verlekkerd door de power parts aan het bladeren, gaat niet lang meer duren nu!🔥
 
Ik ga binnenkort een nieuw setje ketting & tandwielen bestellen, en ben vooral geïnteresseerd in een tandje aan de voorkant minder. Oftewel 16/38 tandwielverhouding. Hoort hier een 520 of een 525 ketting bij?

Weet ook iemand de aandraaimomenten van :

A) Voorste tandwielmoer
B) Bouten achterste tandwiel
C) Bouten op de tandwieldrager (dit is voor een andere klus, namelijk de gehele as schoonmaken / invetten)

En tot slot, welk vet moet gebruikt worden op het schroefdraad van de wielas? Is dat de Motorex 2000 of iets anders?

1615467562558.png


Aanhaalmomenten (3).jpg


Achterwiel ophanging (1).jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ga binnenkort een nieuw setje ketting & tandwielen bestellen, en ben vooral geïnteresseerd in een tandje aan de voorkant minder. Oftewel 16/38 tandwielverhouding. Hoort hier een 520 of een 525 ketting bij?

Weet ook iemand de aandraaimomenten van :

A) Voorste tandwielmoer
B) Bouten achterste tandwiel
C) Bouten op de tandwieldrager (dit is voor een andere klus, namelijk de gehele as schoonmaken / invetten)

En tot slot, welk vet moet gebruikt worden op het schroefdraad van de wielas? Is dat de Motorex 2000 of iets anders?

Bekijk bijlage 1606198

Bekijk bijlage 1606199

Bekijk bijlage 1606200
Dat staat in je gebruikshandleiding !
 
Een groter achtertandwiel geeft de motor juist nog meer neiging to wheelies, toch? Groter tandwiel - meer hefboom? Of zoiets. Ik wil het best proberen hoor maar ik ben geen held met wheelies. Ik weet dat het antwoord op deze vraag meerdere kanten heeft :] Het is meer dat ik wil weten welke maat ketting ik moet hebben. Anders blijf ik gewoon op de standaard afmetingen... niet dat daar nou iets mis mee is.
 
Heb zelf de " oude " motor van Padde met twee tandjes meer. Nooit anders gereden maar ik kan er mee leven :)
 
Een groter achtertandwiel geeft de motor juist nog meer neiging to wheelies, toch? Groter tandwiel - meer hefboom? Of zoiets. Ik wil het best proberen hoor maar ik ben geen held met wheelies. Ik weet dat het antwoord op deze vraag meerdere kanten heeft :] Het is meer dat ik wil weten welke maat ketting ik moet hebben. Anders blijf ik gewoon op de standaard afmetingen... niet dat daar nou iets mis mee is.
Ik heb zelf een SDR2020, daar is voor meteen 16tands opgegaan.
Er staan nu een paar duizend km’s op de klok, binnenkort komen er achter twee tandjes bij. Vwb de lengte van de ketting kan dit nu prima met de standaard ketting.
Gelukkig hebben we de wheeliecontrole nog 😃
 
Ik heb mijn motor gekocht met voor 16 er op,ik vind het top,ik kan in 6 ook honderd rijden.
En als het moet op motorkracht in vier een wheelie maken,ik zou niet anders willen
 
En waarom denk je dat?
Voor die paar euro’s zou je het best kunnen proberen, heb ik zelf ook gedaan en het is wat mij betreft een hele verbetering.
Ik vind hem dan te " kort " worden.
Bij flink door accelereren, komtie snelheid te kort en loopt makkelijk de begrenzer in.
Je hoeft het niet met me eens te zijn .... we wissen hier ervaringen uit.
 
Hangt er ook van af waar, hoe je rijdt .
Heb het ook allemaal geprobeerd
Orginele setting bevalt mij ook het best, is gewoon een 5 gang
6 is voor 140+
 
Terug
Bovenaan Onderaan