KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Ok, als de bandenspanning goed is, gaat de melding allicht weg na paar keer contact aan / uit, rijden en een dagje wachten.

Als je de druk niet mer op het dashboard kan aflezen is allicht de sensor stuk / niet meer ingelezen.
 
Waarom in godsnaam zou je supercorsas onder je gt vijzen?

Nou ja, als iemand daar zin in heeft, waarom niet.
Ben zelf ooit al bij 2 verschillende motormerken standaard getrakteerd op Supercorsa,s
Die heb ik er echt niet af gegooid....
Oke, je moet ze ff warm rijden.
En in de regen zijn ze niet ideaal.
 
Pfff loestere.. had het tegen jou
Supercorsa ,s zijn er ook in de sp versie

Sc1 en 2 zijn circuit bandjes

Ja, ik weet dat de sc1 en sc2 circuitbanden zijn.
En ja, ik weet ook wanneer een straatmotor afgeleverd wordt supercorsa,s , dan is dat de streetversie.
Maar ik refereerde in de eerste instantie enkel op Hubertje die vroeg :
“ waarom zou je supercorsa,s onder je GT vijzen “

Dingen ( reacties ) lopen dus een beetje door elkaar heen.
En dan ook nog van het ene naar het andere forum ( GT en naakte versie )
 
De GT is een GT. Daar hoort een GT band onder.
Tenzij je'm koopt als polyvalente R, maar ook dan voldoet een GT band op straat best.
 
De GT is een GT. Daar hoort een GT band onder.
Tenzij je'm koopt als polyvalente R, maar ook dan voldoet een GT band op straat best.
Dat is jouw mening, ik denk daar heel anders over :)

Heb 2 sets Angel GT versleten en vind de SDGT veel beter tot z'n recht komen met de S22's die er sinds afgelopen zomer onder liggen :)

Ieder z'n ding. Jij gebruikt jouw motor heel anders dan dat ik dat doe. Ik gebruik 'm vooral sportief en jij indd meer als een GT.
 
Ieder moet mr doen wat ie zelf wil ....:t
Mr koop dan idd de juiste mtr voor jou eigen doeleinden , ipv dingen na te streven ,waar het niet voor bedoelt is .
 
Ja..... zeg het maar.
Ik lees hier onlangs dat er 1tje met SuperCorsa's S1 en S2 compound op straat rijdt.
Die liggen leg ik onder mijn racer, maar dan doe ik er wel bandenwarmers om voordat ik de baan op gaat........ anders worden de eerste rondjes wel erg gevaarlijk.
Maar goed......... dat ter zijde !
ik heb heb ook sc1 voor en sc2 achter, daarom rij ik zoiezo niet onder de 15 graden en ten tweede je moet gewoon ff rustig een beetje opwarmen.... ik rij met 2.3v en 2.4a koud vanaf huis.... gaat prima niks aan de hand.
 
Ieder moet mr doen wat ie zelf wil ....:t
Mr koop dan idd de juiste mtr voor jou eigen doeleinden , ipv dingen na te streven ,waar het niet voor bedoelt is .
Ik begrijp je misschien niet helemaal goed, maar bedoel je dat je de SDGT niet sportief vindt?
 
ik heb heb ook sc1 voor en sc2 achter, daarom rij ik zoiezo niet onder de 15 graden en ten tweede je moet gewoon ff rustig een beetje opwarmen.... ik rij met 2.3v en 2.4a koud vanaf huis.... gaat prima niks aan de hand.
Een maat van me heeft ze onder z'n 1299 Pani en dat gaat ook prima op de weg.
Oké, een koude en natte dag in de Alpen was als rijden op ijs voor hem met continu de hele kerstboomverlichting aan op het dashboard, dat wel 😄
 
  • Haha
Waarderingen: NapO
nee niks met sd te doen

wat ik wil zeggen was ....... ( voorbeeldje ) ga met een racer toch ook niet in de zandpaden op ectr,... kies ik toch een crosser voor.
Ik heb het geprobeerd, die zandpaden, met m'n SDGT... ging best goed... Totdat er alleen nog maar hele dikke keien lagen... Toen ben ik maar omgekeerd :')
 
morgen de motor op de stoep *O*
ik duik zojuist in de verzekeringen, wat een bizarre verschillen tegenwoordig!
Mijn oude verzekeraar, Unive, is 500% in premie gestegen.. de telefoniste begreep hem ook niet helemaal.
Betaalde 15 euro voor wa+ met 3000 aan accessoires, nu 75.
Ik heb WA+ nu voorbij zien komen voor 30, 75 en zelfs een keer 130 en dan ook nog verplichtingen met track n trace systemen e.d.
Overweeg nu FBTO, 30 euro voor WA+ met accessoires en aanschafwaardevergoeding.
 
morgen de motor op de stoep *O*
ik duik zojuist in de verzekeringen, wat een bizarre verschillen tegenwoordig!
Mijn oude verzekeraar, Unive, is 500% in premie gestegen.. de telefoniste begreep hem ook niet helemaal.
Betaalde 15 euro voor wa+ met 3000 aan accessoires, nu 75.
Ik heb WA+ nu voorbij zien komen voor 30, 75 en zelfs een keer 130 en dan ook nog verplichtingen met track n trace systemen e.d.
Overweeg nu FBTO, 30 euro voor WA+ met accessoires en aanschafwaardevergoeding.

Tja hoe zou dat nou komen _O-

Ik betaal nog steeds een tientje per maand voor WA + diefstal (ANWB). Mijn auto kost ruim 40 per maand en die auto is 1/7e van de waarde van de Superduke. Om nog maar te zwijgen van de wegenbelasting.

Logica.
 
anwb eist track n trace bij deze cataloguswaarde, dat geloof ik wel...
 
Dus vol casco zal wel helemaal aftikken wezen .

Weet nog dat de rc8 ook behoorlijk aan de prijs was destijds
rond de 80 voor allrisk. maar wat ik in al die jaren heb uitgespaard door wa+ te verzekeren ipv allrisk kan ik meer dan nieuwe motor kopen.
zelfs een ducati :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan