KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Heb jij een net iets andere dan standaard bandenmaat gemonteerd?

Overigens bedoelde ik niet de standaard software updates, maar gewoon instellingen aanpassen via software. Ik weet alleen niet zeker of de apparatuur van de dealer dat toelaat.
nope gewoon orgineel van 2014 (nieuwe klok en hub gehad destijds ) met de ringen zit ie er +/_ 1 gps km boven
tot 5 km zou ik het zo laten heb je wat speling bij een boete ;)
 
zit daar ook helemaal niet, bij de gen1 zitten die stekkertjes achter je koplamp.. ff koplamp naar voren kantelen en frotten maar.

instructies vind je in de owners manual: https://www.ktm.com/ktmgroup-storage/16_3213404_nl_OM.pdf pagina 151

Hmmm even in de PDF en koplampunit gedoken maar ik zie niet echt waar ik mijn geschakelde voeding vandaan moet moet halen? Klopt het dat hier dan geen voorbereiding in zit?
Screenshot_20220105-184325.jpg
IMG_20220105_180803.jpg
 
Kijk, dat moet het zijn! Heel erg bedankt, ze hadden zich goed verstopt. 4 stekkers idd, ACC1 en ACC2. Waarvan beide 12v uitkomt, en ACC2 geschakeld is!

Dus klopt het als ACC2 de geschakelde voeding is? IMG_20220105_193844.jpg
 
Vandaag maar eens een heel klein beetje gesleuteld. Had al een tijdje een nieuwe kentekenplaathouder liggen. Die maar eens gemonteerd ter vervanging van de PP shortry
Voor:

voor 05-01-22.jpg


Na:
na 05-01-22.jpg


En maar meteen m'n SW-Motechs Blaze eens gemonteerd. Staat haar prima :)

koffers 05-01-22.jpg


Ik heb nog wel een aantal artikelen te koop liggen. Geen hoofdprijs maar mocht iemand geïntereseerd zijn:

Uitlaathouder Evotech voor Gen 1/2, voor de normale uitlaat, zit geen krasje op:
20220105_214020.jpg


Universele Rizoma spiegels, aluminium, zijn nog van een vorige motor, schade vrij:
20220105_213931.jpg

En 1x PP tail tidy. Beetje vies op de fotos maar die is alweer 3 jaar oud:
20220105_213953.jpg


Mocht iemand iets nodig hebben stuur een PB. Ze gaan ook MP op.

Fijne avond!
 
Vandaag maar eens een heel klein beetje gesleuteld. Had al een tijdje een nieuwe kentekenplaathouder liggen. Die maar eens gemonteerd ter vervanging van de PP shortry
Voor:

Bekijk bijlage 1712529

Na:
Bekijk bijlage 1712530

En maar meteen m'n SW-Motechs Blaze eens gemonteerd. Staat haar prima :)

Bekijk bijlage 1712531

Ik heb nog wel een aantal artikelen te koop liggen. Geen hoofdprijs maar mocht iemand geïntereseerd zijn:

Uitlaathouder Evotech voor Gen 1/2, voor de normale uitlaat, zit geen krasje op:
Bekijk bijlage 1712534

Universele Rizoma spiegels, aluminium, zijn nog van een vorige motor, schade vrij:
Bekijk bijlage 1712535
En 1x PP tail tidy. Beetje vies op de fotos maar die is alweer 3 jaar oud:
Bekijk bijlage 1712536

Mocht iemand iets nodig hebben stuur een PB. Ze gaan ook MP op.

Fijne avond!
Netjes...... nu nog die reflectors van het voor spatbord :?
 
Nog een vraagje hè? Zelf leek me dit wel een mooi oplossing.

Ik heb een navigatie houder van adventure op de kop getikt. Deze pas ideaal op een Gen1, 3mm dikte dus moet alleen nog even nieuwe schroeven halen.

Zie ik nu iets over het hoofd, is dit gewoon een correcte montage of creëer ik zo ergens drukpunten op de teller en kan er in de loop van de tijd wat afbreken?

IMG_20220105_180921.jpgIMG_20220105_180930.jpgIMG_20220105_180941.jpgIMG_20220105_181048.jpg
 
Nog een vraagje hè? Zelf leek me dit wel een mooi oplossing.

Ik heb een navigatie houder van adventure op de kop getikt. Deze pas ideaal op een Gen1, 3mm dikte dus moet alleen nog even nieuwe schroeven halen.

Zie ik nu iets over het hoofd, is dit gewoon een correcte montage of creëer ik zo ergens drukpunten op de teller en kan er in de loop van de tijd wat afbreken?

Bekijk bijlage 1712649Bekijk bijlage 1712650Bekijk bijlage 1712651Bekijk bijlage 1712652
Je navi iig goed vastmaken als ie zo vol in de rijwind zit ;)

Het ziet er iig erg stevig uit, lijkt me prima voor op een Adventure.
Moet eerlijk zeggen dat ik het op jouw fiets niet erg mooi en vooral erg lomp vind ogen.

Waarom monteer je niet iets op het stuur onder het dashboard?
 
Hmmmm ik ben er mee bezig geweest, en dit mag het zo beetje worden. Even dxf bestand van maken en dan kan die er op, dit was een proefstukje.

Als het toch niks blijkt te zijn kan ik altijd hem nog op het balhoofd maken, maar dan (heb ik het idee) moet je zo naar beneden kijken voor de navigatie.
IMG_20220106_133919.jpgIMG_20220106_133941.jpgIMG_20220106_134019.jpgIMG_20220106_134055.jpg
 
Heeft er iemand al eens geëxperimenteerd met andere inlaat kelken ?
Ik zelf niet , heb zoveel gekloot met 990 ditjes en datjes alleen maar ellende gehad en bracht weinig .

Dus de 1290 motorisch lekker orgineel gelaten loopt het langst en beste alweer 42 k erop staan , en het loopt best zuinig..... aceptabel 230km met een tank. zelfs met gek doen.
Appi ,duc ,mt10 zuipt me te veel al is,t mr een hobby .
 
Ik heb gewoon m'n telefoon op het stuur met een Quadlock.

Voor leuke routes gebruik ik de app Kurviger (Android only, maar er zijn ook soortgelijke apps voor iOS) en voor van A naar B gewoon Google Maps, Waze of HERE.
Verder draait er dan meestal ook nog een flitsapp mee :P
Voordeel is dat ik dan ook meteen Spotify kan bedienen.

En ik heb tegenwoordig ook een Gopro, die kan ik dan ook vanaf m'n telefoon bedienen :)

Dus, voor mij geen aparte navi :P
 
En tf trilt niet stuk ? hoor wel eens dat camera stuk gaat door trillingen
Dat is vrijwel alleen bij iPhones en ik heb een Samsung. Zowel m'n Samsung S9 Plus als S21 blijven gewoon heel.

Quadlock verkoopt ook trillingsdempers, die zou ik er wel bijkopen als ik een iPhone had.

Wat ook scheelt is dat ik 'm in het midden van het stuur heb gemonteerd en niet verder richting de spiegel.
 
Ik heb gewoon m'n telefoon op het stuur met een Quadlock.

Voor leuke routes gebruik ik de app Kurviger (Android only, maar er zijn ook soortgelijke apps voor iOS) en voor van A naar B gewoon Google Maps, Waze of HERE.
Verder draait er dan meestal ook nog een flitsapp mee :P
Voordeel is dat ik dan ook meteen Spotify kan bedienen.

En ik heb tegenwoordig ook een Gopro, die kan ik dan ook vanaf m'n telefoon bedienen :)

Dus, voor mij geen aparte navi :P
Same here. Ik vind het hoesje van de quad lock wel minimaal qua bescherming (ik laat mijn telefoon best vaak vallen), dus ik wissel hoes als ik de telefoon op de motor klik. Meestal gebruik ik toch alleen spotify en dat doe ik vanaf de dash.
 
Voor de Gen3 had ik eerst een Quadlock op het stuur maar door de beperkte ruimte kreeg ik de telefoon niet in een mooie hoek. Uiteindelijk een Evotech beugel gekocht, zeer tevreden over de kwaliteit en zit netjes recht onder het tft scherm.
Ik heb hetzelfde probleem. je kunt niet echt een goede positie vinden op je stuur...
Zou je wat meer foto's van de mount kunnen maken? vind het wel een nette oplossing!
 
Terug
Bovenaan Onderaan