KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Nice, als het een beetje weer is ook maar eens die kant uit met de Duke om te kijken.

Ze hadden Vgm ook nog een RC8C staan, die wil ik ook nog graag eens zien.
 

Bijlagen

  • 20220215_101402.jpg
    20220215_101402.jpg
    128,2 KB · Weergaven: 75
Na 10 jr superduke 990, 5 jaar gen 1 eindelijk de stap genomen voor een 2021 gen3. Reden, vooral het grotere bijrijderszadel. Mn zoons willen steeds meer meerijden, dus die moeten ook lekker zitten
voor de oortjes komt er nog een Akra slipon. Zal hele tour worden om de db killers er uit te sleutelen.
ben nog zoekende naar mooie gps oplossing boven de display. (Ja niet mooi maar ik vind t super rijden)
zie wel wat bouten in de behuizing van de display waar ik zo’n ram bol in kan draaien, maar wellicht is t allemaal kunststof. Ben benieuwd of iemand een mooie oplossing heeft voor BOVEN de display (zie foto van mn Gen 1)
 

Bijlagen

  • 085A8105-86DF-443D-8D9B-E25BC77A77CC.jpeg
    085A8105-86DF-443D-8D9B-E25BC77A77CC.jpeg
    222,6 KB · Weergaven: 86
  • 1E4EC4F8-56E8-442D-B783-0BE4FAE13665.jpeg
    1E4EC4F8-56E8-442D-B783-0BE4FAE13665.jpeg
    209,5 KB · Weergaven: 87
De voorwaarden die ik plaatste zijn wel voor de nieuwe verzekering van KMNV
Oei. Zit bij knmv. Dus moet er voor een overjarig, nieuwe gen3 een alarm in? Mn gen1 had ik niet meer all risk verzekerd maar wil de nieuwe toch wel weer all risk doen. Bij Anwb niet? Bij knmv sinds paar jaargeen 6 wielen plan meer, dus ook de 18 jaar schadevrij van auto verviel, en kreeg alleen de bij knmv opgebouwde motorjaren (7).

heb driftig weer het forum bijgelezen(was ff weg), maar wat is nu voordeligst icm auto. (Motor geen alarm)
 
Ik heb deze:
Na 10 jr superduke 990, 5 jaar gen 1 eindelijk de stap genomen voor een 2021 gen3. Reden, vooral het grotere bijrijderszadel. Mn zoons willen steeds meer meerijden, dus die moeten ook lekker zitten
voor de oortjes komt er nog een Akra slipon. Zal hele tour worden om de db killers er uit te sleutelen.
ben nog zoekende naar mooie gps oplossing boven de display. (Ja niet mooi maar ik vind t super rijden)
zie wel wat bouten in de behuizing van de display waar ik zo’n ram bol in kan draaien, maar wellicht is t allemaal kunststof. Ben benieuwd of iemand een mooie oplossing heeft voor BOVEN de display (zie foto van mn Gen 1)

Ik heb deze: Nederlands
Misschien niet moeders mooiste, maar wel praktisch :Y
 
Kan je deze ook omdraaien dat het nav scherm meer in lijn komt met de teller

Ik heb garmin, pakket is wat dunner lijkt
 
DeZe? Die komt onder je teller


Moet ik op achterwiel rijden de hele tijd om het goed af te lezen en ook nog op de weg te letten voor overstekend wild 😜
 

Bijlagen

  • 82622310-B409-4DD4-B2DD-B029BC397F86.png
    82622310-B409-4DD4-B2DD-B029BC397F86.png
    33,8 KB · Weergaven: 16
Na 10 jr superduke 990, 5 jaar gen 1 eindelijk de stap genomen voor een 2021 gen3. Reden, vooral het grotere bijrijderszadel. Mn zoons willen steeds meer meerijden, dus die moeten ook lekker zitten
voor de oortjes komt er nog een Akra slipon. Zal hele tour worden om de db killers er uit te sleutelen.
ben nog zoekende naar mooie gps oplossing boven de display. (Ja niet mooi maar ik vind t super rijden)
zie wel wat bouten in de behuizing van de display waar ik zo’n ram bol in kan draaien, maar wellicht is t allemaal kunststof. Ben benieuwd of iemand een mooie oplossing heeft voor BOVEN de display (zie foto van mn Gen 1)
Welkom hier....... ik ken je nog als fervent bezoeker op het SD990 forum....... je pictogram aangepast zie ik O-)
 
Vroeger bewoog mn pictogram 😜.
had niet veel te zeuren met mn gen1. 3 opgroeiende kids, nu meer tijd weer voor brommeren (geen efteling, zwemles enzo)
 
Voor de groepsgenoten heb ik deze nog voor gen1-2
50 euro. Wat hele lichte krasjes, maar kom maar kijken of je t wat vind
Amsterdam of Reeuwijk te bekijken


Slotje. Verkocht!
 

Bijlagen

  • 83B3E2F4-EE48-47CC-9D7E-DFDDFF84273C.jpeg
    83B3E2F4-EE48-47CC-9D7E-DFDDFF84273C.jpeg
    178,4 KB · Weergaven: 19
Laatst bewerkt:
Na 10 jr superduke 990, 5 jaar gen 1 eindelijk de stap genomen voor een 2021 gen3. Reden, vooral het grotere bijrijderszadel. Mn zoons willen steeds meer meerijden, dus die moeten ook lekker zitten
voor de oortjes komt er nog een Akra slipon. Zal hele tour worden om de db killers er uit te sleutelen.
ben nog zoekende naar mooie gps oplossing boven de display. (Ja niet mooi maar ik vind t super rijden)
zie wel wat bouten in de behuizing van de display waar ik zo’n ram bol in kan draaien, maar wellicht is t allemaal kunststof. Ben benieuwd of iemand een mooie oplossing heeft voor BOVEN de display (zie foto van mn Gen 1)
Mijn jongste nu 13 zeurt ook altijd om achterop mee te gaan (oudste 16 boeit het niks) wordt wel eens tijd ,maar eerlijk gezegd nog nooit op de duke gereden met iemand achterop.... ist goed te doen (gen 1 ) ...? of moet ik vering en zo aan gaan passen .

ps :Heeft gen 3 nog steeds geen navi via dat grote display of bestaat het gewoon weg nog niet standaard....
 
Terug
Bovenaan Onderaan