KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Heb een hele set liggen , tank met pomp, niveaumeter en tankdop, al het carbon is allemaal PP wat ik op de plank heb liggen.
Tank was hoogglans maar die heb ik in de mat blanke lak gespoten.
De kont had ik ook liggen, moest wel de Evotech kentekenplaathouder wisselen voor een originele omdat de koffers anders niet passen
 
Zo vanochtend de motor weer opgehaald van het jaarlijkse beurtje. Vorige week nieuw achterbandje.. Kan er weer tegen aan! :]

Iemand die trouwens zo’n KTM aflevermap over heeft die ik eventueel kan overnemen voor een leuke prijs? Mijn dealer had ze niet meer en zou er graag 1 willen om alle papier in bij te houden.
 
Laatst bewerkt:
Zo vanochtend de motor weer opgehaald van het jaarlijkse beurtje. Vorige week nieuw achterbandje.. Kan er weer tegen aan! :]

Iemand die trouwens zo’n KTM aflevermap over heeft die ik eventueel kan overnemen voor een leuke prijs? Mijn dealer had ze niet meer en zou er graag 1 willen om alle papier in bij te houden.
Ik denk het wel... zal de komende tijd eens zoeken
 
  • Leuk
Waarderingen: R0y.
Hoe hebben jullie je navi bevestigd op de motor? Ik heb een Tomtom rider 550. Kan deze via de USB aansluiting links op het dahboard opgeladen worden?
 
Hoe hebben jullie je navi bevestigd op de motor? Ik heb een Tomtom rider 550. Kan deze via de USB aansluiting links op het dahboard opgeladen worden?
Vgm had je een GEN3 toch? check ff de steunen van Evotech, die hebben daar mooie oplossingen voor.
USB aansluiting kun je idd gebruiken voor je navigatie maar ACC2 (geschakelde voeding) is ook mogelijk.
 
Laatst bewerkt:

Bijlagen

  • 20220101_143305.jpg
    20220101_143305.jpg
    268,3 KB · Weergaven: 46
Wie kan mij helpen? Ik ben bezig met knipperlichten met remlichten te maken op mijn KTM. Ik wil de knipperlichten rood laten branden als ook de rem wordt bekrachtigd.

Ik pak de plus van het bestaande remlicht hiervan. Als ik één remlicht aansluit gaat het goed. Maar sluit ik twee remlichten aan dan gaan automatisch de beiden knipperlichten knipperen. Heeft dat iets met de weerstand te maken?

Ik weet als je geen remlicht hebt dat dan de knipperlichten worden gebruikt als remlicht.

Gaat om een Gen1
 
Wie kan mij helpen? Ik ben bezig met knipperlichten met remlichten te maken op mijn KTM. Ik wil de knipperlichten rood laten branden als ook de rem wordt bekrachtigd.

Ik pak de plus van het bestaande remlicht hiervan. Als ik één remlicht aansluit gaat het goed. Maar sluit ik twee remlichten aan dan gaan automatisch de beiden knipperlichten knipperen. Heeft dat iets met de weerstand te maken?

Ik weet als je geen remlicht hebt dat dan de knipperlichten worden gebruikt als remlicht.

Gaat om een Gen1
Achterknipperlichten van een RR gebruiken, heb je remlichten , verlichting, en knipperlichten in 1, kan evt ook je normale achterlicht aansluiten
 
Ja ik ben er uit, ik ga er toch een klein relaistje (MOSFET) achter knuppen, zo hoef ik softwarematig niks aan te passen en zal het ook goed moeten gaan. De onderstaande heb ik besteld, ik hou jullie op de hoogte.


Trouwens, zo zit mijn Garmin op de motor, erg tevreden mee!



De voorkant met DRL over de knipperlichten vind ik wel erg geslaagd.

 
Ja ik ben er uit, ik ga er toch een klein relaistje (MOSFET) achter knuppen, zo hoef ik softwarematig niks aan te passen en zal het ook goed moeten gaan. De onderstaande heb ik besteld, ik hou jullie op de hoogte.


Trouwens, zo zit mijn Garmin op de motor, erg tevreden mee!
Bekijk bijlage 1761660


De voorkant met DRL over de knipperlichten vind ik wel erg geslaagd.

Bekijk bijlage 1761662
proper :)
 
Heeft iemand ervaring met het bestellen van een Exan demper?
Ik heb besteld via hun website (26-04-22) levertijd is 7 tot 10 werkdagen volgens de site. Ik heb een bevestiging van de bestelling gehad via email. Maar vervolgens hoor ik helemaal niks en heb ik nog geen demper. 2x een email gestuurd, geen reactie, 1x via hun website contact bericht gestuurd maar ook geen reactie.
 
Dank voor de info. Alleen de zelfbouw voor de TT 550 gaat niet passen op Gen3. Dashboard zit boven de bevestiging van het stuur.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan