KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Is dat 'PVI circuit' weer van de politie?
Een paar jaar geleden opgekocht door Schiphol ivm uitbreiding Lelystad Airport, circuit zou verdwijnen....maar ziet er eerder uit dat Lelystad Airport verdwijnt :+

Maar hele leuke baan :Y, keer of 10 gereden door de jaren heen
 
Is dat 'PVI circuit' weer van de politie?
Een paar jaar geleden opgekocht door Schiphol ivm uitbreiding Lelystad Airport, circuit zou verdwijnen....maar ziet er eerder uit dat Lelystad Airport verdwijnt :+

Maar hele leuke baan :Y, keer of 10 gereden door de jaren heen
Nou, ik krijg dus zojuist een email binnen van Motor Circuit Training, dat vanaf 1 augustus er geen training meer mogelijk zal zijn omdat de politie als enige nog gebruik zal gaan maken van het circuit. Laatste kans dus komende maand.
 
Nou, ik krijg dus zojuist een email binnen van Motor Circuit Training, dat vanaf 1 augustus er geen training meer mogelijk zal zijn omdat de politie als enige nog gebruik zal gaan maken van het circuit. Laatste kans dus komende maand.
Gelukkig net geweest dit jaar, volgend jaar maar weer Midland. Is ook leuk.
 
en ja hoor , ben de sjaak !

zet dat ding ook eens in zijn 6 een hoop gekraak ...... en wist meteen hoe laat het was ....terug naar 5 alles ok de rest ook prima , gauw terug naar huis , olie filter , zeefjes eruit en ja hoor. daar zaten ze .......DE TANDJES.........:j 42.111 km en (af)gelopen .
 

Bijlagen

  • 38C5EE20-930A-41DA-B2A8-AAB482501D98.jpeg
    38C5EE20-930A-41DA-B2A8-AAB482501D98.jpeg
    241,6 KB · Weergaven: 88
Outch! Dat is zuur zeg, Gen1 of 2? Is dat dan kwestie afgeschreven of valt de versnellingsbak nog aardig te reviseren? Succes joh!
 
en ja hoor , ben de sjaak !

zet dat ding ook eens in zijn 6 een hoop gekraak ...... en wist meteen hoe laat het was ....terug naar 5 alles ok de rest ook prima , gauw terug naar huis , olie filter , zeefjes eruit en ja hoor. daar zaten ze .......DE TANDJES.........:j 42.111 km en (af)gelopen .
Aaaijjj... De vraag is of er meer stuk is...

Sterkte en succes!
 
Toch jammer, je KTM van de motortrailer halen na een dagje rijden in Mettet. En dan vergeten dat er een schijfremslot opzat....IMG-20220702-WA0034.jpg
 
Ik gebruik trouwens ALTIJD dat herinneringskabeltje naar m'n gashendel als ik m'n slot erop zet. Doen jullie dat niet?
 
Weekendje Belgie/Luxenburg/Duitsland gedaan met vrienden, wat een machine! Gelukkig een paar dagen van te voren de track pack kunnen laten installeren en de Gen 3 velgen erop met S22R banden. De gen 3 achter velg is iets breder en heeft standaard een 200 achterband. In lange doordraaiers met 120-150km/h begonnen ze mooi te tekenen maar ik ben ook erg benieuwd hoe Supercorsa 4 banden het doen onder de SDR.
291510012_5030902543686387_4530069012597707483_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan